737 Reacties
één jaar geleden
Krijgen er meer sprong 4 baby’s flesvoeding? Mijn dochter drinkt sinds 2 weken haar flessen echt niet meer leeg en ze word zelfs een beetje geïrriteerd en boos. Ik heb al grotere spenen geprobeerd maar geen verschil.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Nathalie01
Krijgen er meer sprong 4 baby’s flesvoeding? Mijn dochter drinkt sinds 2 we ...
Ja hier heel lang drama, en nu sinds een week is ie zwaar hongerig.. hoort er een beetje bij 🥴
één jaar geleden
Hier ook sprong 4... Ze sliep sinds kort van 20-5/6u maar nu...
20.30: laatste flesje
21: flesje op
21-21.30: klaarmaken naar bed, boekje lezen
21.40: Samen gaan slapen
23.30: gezaag begint
01.10: tutje
01.30: verleggen
01.50: dekentje goed leggen
2.20: bij mij leggen
2.40: flesje
3.02: terug slapen
5.11: tutje
5.17: tutje, proberen rekken van flesje
5.50
5.24: bij mij leggen
5.29: tutje
5.45: opnieuw flesje
6.15 Flesje op, terug slapen
9.20: opstaan (uiteindelijk lang)!
één jaar geleden
Reactie op Nathalie01
Krijgen er meer sprong 4 baby’s flesvoeding? Mijn dochter drinkt sinds 2 we ...
Hier ook wel. Overdag drinkt ze nu ongeveer 120 ipv 150 en halverwege het flesje begint ze al met haar armen te zwaaien. Ze leren wel om aan te geven dat ze genoeg hebben dus misschien is dit aan het ontwikkelen nu...
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Ja hier heel lang drama, en nu sinds een week is ie zwaar hongerig.. hoort ...
Aahh fijn om te lezen. Die van mij drinkt ook weer slecht op het moment
één jaar geleden
Pffff m’n zoontje heeft de eerste 8 weken hele nachten liggen kermen en kreunen van de krampjes / reflux (in elk geval lichamelijk ongemak), wij deden geen oog dicht en sliepen apart. Langzamerhand werd dit steeds beter, maar sinds anderhalve week is dit weer terug. Het begint rond 22:00u en houdt niet meer op, elke tien minuten tot half uur kreunen, schelle geluidjes maken en harde scheten laten. Hij krijgt een combi van borst- en kunstvoeding wat we heel langzaam hebben opgebouwd en lange tijd goed ging. Ook krijgt hij al forlax junior. ou dit door het slaap regressie sprongetje kunnen komen dat hij minder diep slaapt (nu 16 weekjes oud)?
Ben een beetje wanhopig, moet bijna weer werken en doe geen oog dicht zo. Overweeg zelfs om hem op z’n eigen kamertje te leggen maar dat wil ik eigenlijk echt nog niet 😢
één jaar geleden
Reactie op dddi
Door onrust, spanningen. Kan een kindje tekenen laten zien die lijken op bu ...
Nou hij laat vooral hele harde scheten en vanmorgen bij het wakker worden werd er meteen een poepluier gemaakt dus ik denk echt dat het zijn darmen zijn… ik snap alleen niet waarvan ineens
één jaar geleden
Volgens de app zit mijn dochter in sprong 4. Ik merk eigenlijk altijd weinig van de sprongen. Hebben meerdere dat? Ze slaapt overdag een stuk meer.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Door onrust, spanningen. Kan een kindje tekenen laten zien die lijken op bu ...
Hoe is het bij jou nu? Ik merk hier nu een paar avonden al meer rust, alleen gister 1 keer heen gehoeven vanwege verstopt neusje.. en de nachten gewoon weer fles tussen 5 en 6, hopelijk is het nu echt klaar! Na dik 3 week gedoe
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op MamavanMadhu
Volgens de app zit mijn dochter in sprong 4. Ik merk eigenlijk altijd weini ...
Het kan zo verschillen wat je merkt.. mijn oudste merkte ik bijna niks van sprong 4. Behalve dat ie wel weer eens wat vroeger kwam ipv doorsliep (die sliep al wel door rond die tijd en deze niet 😅)
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Hoe is het bij jou nu? Ik merk hier nu een paar avonden al meer rust, allee ...
Super blij voor je!
Hier nog steeds onrust.
In de nacht nog steeds ieder keer huilend baby. Vannacht kreeg ik haar na ieder huil wel iets beter getroost dan normaal.
Ik hoop zo dat er ooit een einde aan komt.
Ik houd dagelijks dagboekje bij (omdat babygirl al sinds geboorte onrustig is)
Ik zag dat de onrust hier 13december begon. Huilerig hele dag enz. Ik stond nog nergens bij stil.
Morgen 4 weken 🥲. Zal sprong zijn met gevolgd dr slaapregressie.
Duim voor mij dat we richting het einde gaan.
één jaar geleden
Reactie op maria88x
Pffff m’n zoontje heeft de eerste 8 weken hele nachten liggen kermen en kre ...
Ik herken je verhaal voor een groot deel. Hier niet per se het idee dat het krampen/de darmen zijn maar meer onrust door de sprong. Onze zoon maakt ook weer veel meer geluidjes in zijn slaap en wat kreunen en krijgt ook een combi van borst en kunstvoeding. Ook bijna 16 weken nu.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Super blij voor je!
Hier nog steeds onrust.
In de nacht nog steeds ieder ...
Vreselijk, het duurt idd echt al lang. Wat zal je kapot zijn zeg 😢 dag boekje doe ik ook idd, ook om beetje regelmaat of patronen te ontdekken ofzo.. sterkte daar 😘
één jaar geleden
Sprongetje, vaccinatie of verkouden? Alles tegelijk... Vorige week heeft onze dochter bij 14 weken haar vaccinatie gekregen. Sindsdien is de rust verdwenen. Ze is snotverkouden, drinkt geen fles meer leeg en heeft in de nacht elk uur haar speen nodig. Opeens weer om 4.00 voeding ipv 6.00. Ze is nu 15 weken waardoor ik twijfel of dit gedoe komt door verkoudheid of sprongetje🥱
één jaar geleden
Reactie op Joywm
Sprongetje, vaccinatie of verkouden? Alles tegelijk... Vorige week heeft on ...
Ik weet niet, maar ik denk geen verkoudenheid. Kan wel toeval zijn.
Bij mij begon alles nadat ik bij het CB geweest was. Ik dachr zal vast komen door alle prikkels daar. Niks drinken, huilen, en onrustig enz.
Naja was het dus niet 🫢
één jaar geleden
Pfff sprong 4 is pittiggg! Niet tevreden te krijgen.. ben constant in de weer met m'n zoon.