737 Reacties

één jaar geleden

Ik dacht dat het hier wel mee viel, maar man, afgelopen drie dagen / nachten waren verschrikkelijk 😥 dat mooie lachje heb ik vandaag niet gezien en langer dan 15 min slapen achter elkaar is niet gelukt. Vorige week gingen net de overdag slaapjes zo goed 😥 gelukkig is het een fase….

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik weet niet, maar ik denk geen verkoudenheid. Kan wel toeval zijn. Bij mi ...
Hoe is het bij jou ?

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Hoe is het bij jou ?
Nogsteeds lekker bezig 🥵🤣 Afgelopen nacht was IETSS beter. In de zin van. Ipv om de 40min wakker. Om de 41min. (Geintje, maar er zaten soms iets langere tijden tussen) Dus hoop vandaag weer zo 😮‍💨😮‍💨 heb echt rust nodig. En bij jou? Geef aub goed nieuws en zeg dat het voorbij is 🥺 ik heb even hoop nodig na 5weken

één jaar geleden

Ohja en overdag hazenslaapjes .nogsteeds. Ze duren +/- 30min De ene keer lukt het om haar erna nog een keer in slaap te krijgen en de andere keer helaas niet. Maar slaap koppelen is nog niet haar ding 🫠

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ohja en overdag hazenslaapjes .nogsteeds. Ze duren +/- 30min De ene keer l ...
Hier overdag ook nog 35-45min Deze nacht gelukkig iets beter. En geslapen van 2215 tot 300. Hopelijk gaat ze na de melk zo lekker doorslapen tot 615 (dan moet ze eruit ivm werk,)

één jaar geleden

Is de sprong volgens de app over (sinds officieel 19/1) begint mijn zoontje ineens NOG ERGER te worden dan in de sprong periode?

één jaar geleden

Sprong 4 voorbij, begint de slaapregressie bij hem… Letterlijk om het uur is hij wakker geworden. 😅

één jaar geleden

Reactie op from2to3

Is de sprong volgens de app over (sinds officieel 19/1) begint mijn zoontje ...
🫥🫥🫥🫥

één jaar geleden

Reactie op from2to3

Is de sprong volgens de app over (sinds officieel 19/1) begint mijn zoontje ...
Ik denk dat bij jou de slaapregressie begint. Maar nu heb ik het idee dat mijn baby zowel in de sprong ALS regressie zit. Want haar dutjes gingen net goed toen alles ineens omsloeg. Nu al 6wk. Maar moet niet aan denken dat dit allewn de sprong was 🫥

één jaar geleden

Is die sprong 4 tegelijk met de slaapregressie of komt die daarna nog? Zal ook wel per baby verschillen misschien 🤔 kan er soms geen peil op trekken haha

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik denk dat bij jou de slaapregressie begint. Maar nu heb ik het idee dat ...
Ja ik begrijp er niks meer van, hij slaapt overdag super goed, voorheen kansloos, nacht om t uur wakker sinds twee dagen, drinken en weer doorslapen.

één jaar geleden

Reactie op from2to3

Ja ik begrijp er niks meer van, hij slaapt overdag super goed, voorheen kan ...
Ik begreep dat het inderdaad eerst overdag bij velen minder goed loopt en daarna de nachten. Hier gaat het nu overdag ook heel goed en de nachten onrustiger

één jaar geleden

Reactie op dddi

Nogsteeds lekker bezig 🥵🤣 Afgelopen nacht was IETSS beter. In de zin van. ...
Het is hier voorbij! Ik heb me blijven vasthouden aan de routine die ze had. Nooit uit bed gehaald. Blijven opstaan. En speen afgebouwd!! Enkel wanneer ze natuurlijk troost nosig had! We hebben de white noise nog eens boven gehaald in diebperiode en ze sliep alsmaar beter. Nu terug van 19/19.30-7/7.30 met 1 voeding om 22.30 nog

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ohja en overdag hazenslaapjes .nogsteeds. Ze duren +/- 30min De ene keer l ...
Dit ies hier ook zo. Enkel overdag. Blijkbaar nog normaal!

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Het is hier voorbij! Ik heb me blijven vasthouden aan de routine die ze ha ...
Hoe is die routine precies. En hoe bouw je de speen af. Hier is ellende, krijf haar niet getroost en ze zoekt er iedere keer naar

één jaar geleden

Hoe gaat het met de sprongen dames? Onze kleine is nu aanbeland bij het donderwolkje van sprong 4 én is nu ook nog eens verkouden met koorts erbij. Dit vind ik echt even heel pittig.. 😯

één jaar geleden

Reactie op dddi

Hoe is die routine precies. En hoe bouw je de speen af. Hier is ellende, kr ...
Wij hebben ons vast gehouden aan de routine van snuggles en dreams. Dit wil zeggen 2 uren wakker tijd. Dus. Ondanks de korte nachten stonden we telkens om 7u op! Ja ook zij. Om 9u wiegen en doen slapen op mij ( later minder wiegen tot ze nu zelf slaapt in eur prkje) 30-60 min Om 12/12.15 naar bed met slaapzak. We gebruiken dus white noise in beer vorm. Wanneer ze huild schiet die beer aan. Int begin de tuut weg nemen altijd vervroegen.. (lukt ook nog niet volledig maar slaapt zonder nu..) Dan wakker maken 14 u (blijft in bed tot 14u tenzij echt huilen) Om 16u nog een klein dutje van 20/30 min en dan om 19u naar bed.

één jaar geleden

Hier 4 mnd en 2 weken.. komt helaas 2x snachts voor voeding. Wel even kort voeden en slaapt gelijk weer. Hopelijk hebben we onze nachten snel terug😅

één jaar geleden

Reactie op Damel

Hier 4 mnd en 2 weken.. komt helaas 2x snachts voor voeding. Wel even kort ...
Nou ik zou daar blij mee zijn hoor. Is absoluut niks erg aan 2x snachts 🤣 Wil je met mij ruilen

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Wij hebben ons vast gehouden aan de routine van snuggles en dreams. Dit wil ...
Heb je ook dat he haar in bed doet en ze dus helemaal niet slaapt? Of slaapt ze wel? Zo niet: wat doe je dan.