737 Reacties
één jaar geleden
Ik dacht dat het hier wel mee viel, maar man, afgelopen drie dagen / nachten waren verschrikkelijk 😥 dat mooie lachje heb ik vandaag niet gezien en langer dan 15 min slapen achter elkaar is niet gelukt. Vorige week gingen net de overdag slaapjes zo goed 😥 gelukkig is het een fase….
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Hoe is het bij jou ?
Nogsteeds lekker bezig 🥵🤣
Afgelopen nacht was IETSS beter. In de zin van. Ipv om de 40min wakker. Om de 41min. (Geintje, maar er zaten soms iets langere tijden tussen)
Dus hoop vandaag weer zo 😮💨😮💨 heb echt rust nodig.
En bij jou? Geef aub goed nieuws en zeg dat het voorbij is 🥺 ik heb even hoop nodig na 5weken
één jaar geleden
Sprong 4 voorbij, begint de slaapregressie bij hem… Letterlijk om het uur is hij wakker geworden. 😅
één jaar geleden
Reactie op from2to3
Is de sprong volgens de app over (sinds officieel 19/1) begint mijn zoontje ...
Ik denk dat bij jou de slaapregressie begint.
Maar nu heb ik het idee dat mijn baby zowel in de sprong ALS regressie zit.
Want haar dutjes gingen net goed toen alles ineens omsloeg. Nu al 6wk.
Maar moet niet aan denken dat dit allewn de sprong was 🫥
één jaar geleden
Is die sprong 4 tegelijk met de slaapregressie of komt die daarna nog? Zal ook wel per baby verschillen misschien 🤔 kan er soms geen peil op trekken haha
één jaar geleden
Reactie op dddi
Nogsteeds lekker bezig 🥵🤣
Afgelopen nacht was IETSS beter. In de zin van. ...
Het is hier voorbij!
Ik heb me blijven vasthouden aan de routine die ze had.
Nooit uit bed gehaald. Blijven opstaan. En speen afgebouwd!! Enkel wanneer ze natuurlijk troost nosig had!
We hebben de white noise nog eens boven gehaald in diebperiode en ze sliep alsmaar beter. Nu terug van 19/19.30-7/7.30 met 1 voeding om 22.30 nog
één jaar geleden
Hoe gaat het met de sprongen dames? Onze kleine is nu aanbeland bij het donderwolkje van sprong 4 én is nu ook nog eens verkouden met koorts erbij. Dit vind ik echt even heel pittig.. 😯
één jaar geleden
Reactie op dddi
Hoe is die routine precies. En hoe bouw je de speen af. Hier is ellende, kr ...
Wij hebben ons vast gehouden aan de routine van snuggles en dreams. Dit wil zeggen 2 uren wakker tijd. Dus. Ondanks de korte nachten stonden we telkens om 7u op! Ja ook zij.
Om 9u wiegen en doen slapen op mij ( later minder wiegen tot ze nu zelf slaapt in eur prkje) 30-60 min
Om 12/12.15 naar bed met slaapzak. We gebruiken dus white noise in beer vorm. Wanneer ze huild schiet die beer aan. Int begin de tuut weg nemen altijd vervroegen.. (lukt ook nog niet volledig maar slaapt zonder nu..)
Dan wakker maken 14 u (blijft in bed tot 14u tenzij echt huilen)
Om 16u nog een klein dutje van 20/30 min en dan om 19u naar bed.