Hi dames,
Volgens mij heeft mijn dochtertje nu een sprongetje. Ze is vandaag precies 8weken.
Is het misschien fijn om te delen met elkaar wat we merken, herkenning misschien.
Ik merkte maandag en dinsdag dat ze ineens goed sliep, terwijl ze juist problemen mer slapen heeft dus ik dacht echt jeeeej misschien komen we eindelijk ergens.
Om vervolgens gisteren en vandaag een huilbaby te krijgen.
Slaap is nu ver ver ver te zoeken. Steeds huilen/krijsen. In de armen soms kort slaapje en dan wakker worden krijsen en dan steeds zo door de hele dag. Ik kom nergens aan toe. Niet aan eten, njet aan toiletbezoek. Enige moment dat ik heb is even 15minuten na de voeding/verschoon moment.
Iemand die door hetzelfde gaat? Wat merken jullie.
Bij ons is sprong 3 begonnen en het is DRAMA 🤣 alleen maar huilen en bij mama willen liggen voor zijn hazenslaapjes van een half uur. In de nacht echt om de 2,5 uur komen om te knuffelen 🙈 volgens de app duurt het tot vrijdag. Dus nu maar extra genieten van zijn ‘knuffels’ 🙈
Hier ook zeker wel een week/ 1,5 en indd niet elke dag even erg.
Hier ook! Sinds dit weekend uit zijn sprong. Hij slaapt nu overdag ook ineens in bed. Voorheen alleen maar op iemand. Zo fijn. Heb ik mijn handen wat vaker vrij voor mijn dochter van bijna 2
Hier ook! Sinds dit weekend uit zijn sprong. Hij slaapt nu overdag ook inee ...
Haha ja hier precies hetzelfde. Slapen in bed overdag lukt sinds 1,5 week. Nachten bleven toen gelukkig wel goed.
Hier komt sprong 3 er bijna alweer aan dus ben benieuwd.
Je kunt hem wel wegleggen dus 🤪? Hier helemaal niet. Ook huilen onder spee ...
Kunnen elkaar de hand schudden 🥲 Hij heeft zoveel honger, niet normaal. Ik heb er echt niks meer in zitten en toch willen blijven drinken. My poor baby and boobies.
Pff sprongetjes, ik vond t onzin.. mn zoon daarin tegen houdt zich keurig aan t schema ;).
Sprong 3 wat een drama ik hoop dat dit kort duurt want nauwelijks slapen, heeel veel eten of iig vaak en huilen van vermoeidheid.
Als hij na de voeding waarvan ik vind dat t de laatste is niet gaat slapen gaan we autorijden.. desnoods de hele nacht 😂
Ik denk dat ik zojuist de sprong 3 binnen ben. Het valt nog mee maar ze is niet meer rustig. In bed is het na 10min onrustig enz. In de armen gaat het ineens wel.
Normaal wieg ik haar ik bed en dan op een gegeven moment valt ze wel weg. In slaap.
Nu is dat bijna niet meer mogelijk.
Oke its starting. Wish me luck
Ik denk dat ik zojuist de sprong 3 binnen ben. Het valt nog mee maar ze is ...
Hier thuis zit er ook een in sprong 3 sinds gister..
bijna heel de dag aan het huilen, niet willen slapen, erg hangerig en om de 1,5 uur willen drinken 😩
Succes !
Mijn dochter zit in sprong 2 en spuugt ineens sinds vandaag veel, soms gewoon naar mijn idee een kwart fles. Ook meer poepen en vooral heel waterig. Hoort dit erbij? Of zou dit wat anders zijn?
Mijn dochter zit in sprong 2 en spuugt ineens sinds vandaag veel, soms gewo ...
Het vele spugen had mijn dochter ook ineens, sprong 2 is nu net voorbij en ze spuugt nauwelijks meer! Ze is een weekje van de leg geweest en nu weer een vrolijk kind 😊
Het vele spugen had mijn dochter ook ineens, sprong 2 is nu net voorbij en ...
Oh wat fijn! Hopelijk bij ons ook dan😊 heel de dag goed gegaan en nu net met de laatste fles weer uit der mond en neus tegelijk, zo sneu. En daarna ook niet meer verder drinken
Volgens mij zitten wij nu in sprong 3
met 11+1 weken. Hangerig, huilerig en vooral veeeel drinken 🫠.
Kan het bij een sprongetje zijn dat ze dan tussendoor een dagje weer ontzettend relaxed zijn en de dag erna weer ‘sprongerig’?