737 Reacties

één jaar geleden

Reactie op PWH

Hoe lang duurde sprong 2 bij jullie? Meneer slaapt al 3 nachten nauwelijks ...
Hier ook zeker wel een week/ 1,5 en indd niet elke dag even erg.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Oh god bij mij twee weken ofzo. Maar soms zaten er “goede” dagen tussen.
Mijn hemel wat lang 😆 Doe maar of ik dit niet gelezen heb

één jaar geleden

Bij ons is sprong 3 begonnen en het is DRAMA 🤣 alleen maar huilen en bij mama willen liggen voor zijn hazenslaapjes van een half uur. In de nacht echt om de 2,5 uur komen om te knuffelen 🙈 volgens de app duurt het tot vrijdag. Dus nu maar extra genieten van zijn ‘knuffels’ 🙈

één jaar geleden

Reactie op Bloem169

Hier ook zeker wel een week/ 1,5 en indd niet elke dag even erg.
Hier ook! Sinds dit weekend uit zijn sprong. Hij slaapt nu overdag ook ineens in bed. Voorheen alleen maar op iemand. Zo fijn. Heb ik mijn handen wat vaker vrij voor mijn dochter van bijna 2

één jaar geleden

Reactie op annaniempje

Hier ook! Sinds dit weekend uit zijn sprong. Hij slaapt nu overdag ook inee ...
Haha ja hier precies hetzelfde. Slapen in bed overdag lukt sinds 1,5 week. Nachten bleven toen gelukkig wel goed. Hier komt sprong 3 er bijna alweer aan dus ben benieuwd.

één jaar geleden

Reactie op Jeani89

Je kunt hem wel wegleggen dus 🤪? Hier helemaal niet. Ook huilen onder spee ...
Kunnen elkaar de hand schudden 🥲 Hij heeft zoveel honger, niet normaal. Ik heb er echt niks meer in zitten en toch willen blijven drinken. My poor baby and boobies.

één jaar geleden

Pff sprongetjes, ik vond t onzin.. mn zoon daarin tegen houdt zich keurig aan t schema ;). Sprong 3 wat een drama ik hoop dat dit kort duurt want nauwelijks slapen, heeel veel eten of iig vaak en huilen van vermoeidheid. Als hij na de voeding waarvan ik vind dat t de laatste is niet gaat slapen gaan we autorijden.. desnoods de hele nacht 😂

één jaar geleden

Nou sprong achter de rug lijkt het, gister de vaccinaties en vannacht was echt hel. Het kan nog erger dus 😭 doe mij dan die sprong maar 😂

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Nou sprong achter de rug lijkt het, gister de vaccinaties en vannacht was e ...
Oh noo die komt er bij mij over 2 weken aan 🤐 gelukkig op een vrijdag kunnen we samen t weekend bijkomen

één jaar geleden

Ik kijk op tegen sprong 3. Precies dat die gaat beginnen krijgt die ook 2 vaccinaties. Dat word denk ik een pittige🥺😮‍💨

één jaar geleden

Onze baby slaapt ineens heel veel en drinkt ook langer en vaker dan normaal. Is dat ook een teken van een sprongetje? Ze is nu 11,5 week oud..

één jaar geleden

Reactie op Seppe88

Onze baby slaapt ineens heel veel en drinkt ook langer en vaker dan normaal ...
Volgens mij wel :)

één jaar geleden

Ik denk dat ik zojuist de sprong 3 binnen ben. Het valt nog mee maar ze is niet meer rustig. In bed is het na 10min onrustig enz. In de armen gaat het ineens wel. Normaal wieg ik haar ik bed en dan op een gegeven moment valt ze wel weg. In slaap. Nu is dat bijna niet meer mogelijk. Oke its starting. Wish me luck

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik denk dat ik zojuist de sprong 3 binnen ben. Het valt nog mee maar ze is ...
Hier thuis zit er ook een in sprong 3 sinds gister.. bijna heel de dag aan het huilen, niet willen slapen, erg hangerig en om de 1,5 uur willen drinken 😩 Succes !

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik denk dat ik zojuist de sprong 3 binnen ben. Het valt nog mee maar ze is ...
Succes. De app geeft aan dat hij 7 dagen duurt.. hier was het na 3 dagen weer over 😁 Heb gelukkig me vrolijke baby weer terug

één jaar geleden

Reactie op Popje20

Succes. De app geeft aan dat hij 7 dagen duurt.. hier was het na 3 dagen we ...
Dankjewel voor je bericht het geeft hoop 🤣

één jaar geleden

Mijn dochter zit in sprong 2 en spuugt ineens sinds vandaag veel, soms gewoon naar mijn idee een kwart fles. Ook meer poepen en vooral heel waterig. Hoort dit erbij? Of zou dit wat anders zijn?

één jaar geleden

Reactie op Didi3

Mijn dochter zit in sprong 2 en spuugt ineens sinds vandaag veel, soms gewo ...
Het vele spugen had mijn dochter ook ineens, sprong 2 is nu net voorbij en ze spuugt nauwelijks meer! Ze is een weekje van de leg geweest en nu weer een vrolijk kind 😊

één jaar geleden

Reactie op Y2022

Het vele spugen had mijn dochter ook ineens, sprong 2 is nu net voorbij en ...
Oh wat fijn! Hopelijk bij ons ook dan😊 heel de dag goed gegaan en nu net met de laatste fles weer uit der mond en neus tegelijk, zo sneu. En daarna ook niet meer verder drinken

één jaar geleden

Volgens mij zitten wij nu in sprong 3 met 11+1 weken. Hangerig, huilerig en vooral veeeel drinken 🫠. Kan het bij een sprongetje zijn dat ze dan tussendoor een dagje weer ontzettend relaxed zijn en de dag erna weer ‘sprongerig’?