737 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Natacha21
Kan een lichte verhoging twee opeenvolgende dagen ook met een sprongetje te ...
Ik weet het eigenlijk niet, ons kleintje heeft tegelijk met het sprongetje een verkoudheid te pakken, dus wie weet welke symptomen bij het een of het ander horen.. Ik zou als ze het nog een dag langer heeft even de dokter bellen voor de zekerheid.
Geven jullie kindjes ook meer melk terug tijdens sprongetjes? Ons zoontje heeft nog nooit zoveel gespuugd als deze dagen.
één jaar geleden
Reactie op Elenita
Ik weet het eigenlijk niet, ons kleintje heeft tegelijk met het sprongetje ...
De mijne heeft verborgen reflux en gaf al 2 weken niet meer terug met behulp van medicijnen. Deze nacht ineens 2 keer. Tijdens de nacht dan nog. Voorheen normaal altijd minder kans toe dan overdag. Ze zit ook niet lekker in der vel en dan die temperatuur... Hopelijk een sprongetje en niets anders. Ze is ook wel hangeriger.
één jaar geleden
Amai, hier sprong 3. Eerste keer ook zo opvallend.
Was al twee dagen veel meer aan het drinken maar altijd kort en dan gisteren..
Niet in haar bed te leggen, echt álles geprobeerd en wou enkel slapen aan de borst, mama gebruikend als fopspeen en twee keer 15 min in de wupper.
Had zoveel schrik voor 's nachts maar legde haar in haar bedje en na 1 min was ze aan het slapen. Ietwat vroeger wakker geworden 's nachts maar voor de rest goed geslapen.
Vandaag kan ik haar gewoon weer wegleggen en is ze nu op schema in slaap aan het vallen voor haar eerste dutje. Vree bizar toch allemaal!
VRIEND
één jaar geleden
Nou de dag begon goed met een dutje van 2 uur zelf in bed! En dat was het ook, drama drama hele avond continu wakker huilen weer wiegen omg 🤯 hoop dat dit snel voorbij is !
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Nou de dag begon goed met een dutje van 2 uur zelf in bed! En dat was het o ...
😭😭
Ik wordr er echr bang van. Hoe kan mijn drama ooit erger worden vraag ik me af.
Ofja het is mogelijk maar hoe kom ik daar overheen is de vraag.
Sjeez.
Adem in en adem uit moeders!
We got this i hope veel geduld en verstand op nul.
Ik weet dat dat niet gaat 😭 mega frustrerend en je wordt ee gewoon boos van soms.
Hoop dat die 4e sprong snel voorbij is
één jaar geleden
Als je denkt dat het niet erger kan, kan altijd erger.
Sinds dragen slaapt meneer ineens overdag goede dutjes.
Alleen is die al derde nacht op rij, 22.00, 12.00, 01.00, 03.00, 04.00, 05,15, 07.00 en nu 08.30 weer wakker :) en dan drinken (borstvoeding) en verder “slapen”. En m’n oudste dochter van 6 weer ziek, terwijl ze net twee weken beter is. Die kwam ook 5 keer aan m’n bed vannacht. Denk dat beter kan wakker blijven , slapen weinig zin zo.😅
één jaar geleden
Reactie op from2to3
Als je denkt dat het niet erger kan, kan altijd erger.
Sinds dragen slaapt ...
Oh dit is echt vreselijk zwaar. Ik zou daar echt helemaal moedeloos en gefrustreerd van raken. Doe ik nual 😭
Ze slaapt hier ook niet meer overdag. Het was al niet zo best en nu nog minder
één jaar geleden
Reactie op dddi
Oh dit is echt vreselijk zwaar. Ik zou daar echt helemaal moedeloos en gefr ...
Ja soms denk je kan niet erger, beter niks zeggen.😞
Het is dat ik niet werk, je zal maar naar je werk moeten denk ik dan… dan kan het dus weer erger haha.
Het is wat het is, dit is m’n derde kindje en de eerste heeft 1 jaar lang niet geslapen, niet overdag niet avond niet wiegend niet lopend niet in auto. En na een jaar sliep ze als een Roosje tot de dag van vandaag (6 jaar).
We overleven we het wel weer, slaapt ze bij jou in de nacht wel goed?
één jaar geleden
Gisteren sinds 19:00 hem proberen naar bed te brengen en ging pas om 23:00 slapen. Maar mag niet klagen want het je nu 10:00 en hij slaapt nog steeds 🤣. Maar jeetje wat heeft hij stembanden zeg
één jaar geleden
Reactie op from2to3
Ja soms denk je kan niet erger, beter niks zeggen.😞
Het is dat ik niet we ...
😭😭
Nou eerste 2maanden 0slaap. Ongeveer totaal 4uur op een hele dag. En da geen stukken slaap. Dsn bedoel ik gewoon 5min 10min 15min max. En dan opgeteld 4uur 😁
Na 2,5maand tips gekregen jn het ziekenhuis. Doekje op ogen en liggend wiegen enz. Na twee dagen ging het ineens beter. En steeds beter en beter tot vorig week gewoon 3dutjes van 1,5uur.
Waarvan alleen de eerste ochtenddutje was stabiel en aan een stuk 1,5 en de rest wel tussendoor wakker.
En deze week begon het weer te veranderen en nu alleen korte slaapjes overdag. Soms halfuur ofzo 😀
De nacht. Die begint hier rond 23:00 tot ongeveer 3:30/4:00 dan huilen om fles. Moet dan 15min jn slaap wiegen wilt ze weer even slapen en dan 5:00 beginnen jammeren en dan slapen en jammeren slapen en hele tijd speen. Dus dsn lig ik gewoon wakker en kijken tot wanneer ze het uithoud en dan haal ik haar eruit.
Ik deed eerst vaste opsta tijden maar ben zo moe dat ik het nu allemaal laat gaan.