737 Reacties
één jaar geleden
Sinds een paar dagen ‘speelt’ onze baby met de speen van de fles. Drinkt ze ook helemaal niet meer leeg.. Herkenbaar voor iemand?
VRIEND
één jaar geleden
Sinds een paar dagen ‘speelt’ onze baby met de speen van de fles. Drinkt ze ...
Die van mij speelt juist met mijn hand ineens tijdens het voeden. Avond en nacht is dat super schattig dan houdt ie gewoon m’n hand rustig vast 🥰 overdag zwaar irritant dan duwt ie zo hard tegen m’n hand dat ie z’n fles ermee uit z’n mond duwt 🙃
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Dit hebben wij 3 nachten gehad. Bijna omt halfuur 😜😜😜
Wat doet ze dan bij jou. Huilen?
Bij mij is de speendrama steeds groter aan het worden. Speen speen speen en echt schudden met de hoofd “zoekend” wasr is die speen. En ik kan haar mondje dan niet vinden 🤣 waarna ze begint naaaaaaaaaa
één jaar geleden
Nou was hij altijd al lastig in slaap te krijgen, met name ‘s avonds. Maar nu slaapt hij dus zo goed als niet meer in zijn eigen bedje 😅
Nu al 3 nachten dat de enige manier uiteindelijk is om hem in eigen bed te nemen aan de borst.
Mijn zoontje is bijna 17 weken, maar gecorrigeerd 13. Ik weet niet zo goed of hij nou in sprong 4 zit of niet, vanwege die correctie waar je wel rekening mee zou moeten houden.
Sinds ongeveer 2 weken heeft hij al helemaal zijn handjes ontdekt en stop daar dan ook speeltjes mee in zijn mond. Als ik het zo lees was dit al het resultaat van sprong 3 (en zijn we die dan al voorbij)?
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Babetteevb
Nou was hij altijd al lastig in slaap te krijgen, met name ‘s avonds. Maar ...
Je moet uitgaan van de uitgerekende datum, dan zou hij denk ik in 3 zitten!
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op LeaD
Oef, sprong 4 is hier ook begonnen. Vannacht wilde hij opeens niet meer in ...
Heftig 😓
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Je moet uitgaan van de uitgerekende datum, dan zou hij denk ik in 3 zitten! ...
Ja volgens de oei ik groei rekentool idd. Maar als ik dan kijk maar wat hij kan en nu aan het leren is (terugrollen van buik naar rug) dan klinkt het als sprong 4.
Bij het cb zeiden ze ook dat kindjes in het eerste half jaar ongeveer het verschil tot uitgerekende datum inlopen. Dat er buiten de buik sneller wordt geleerd/gegroeid.
Maargoed kan idd net zo goed nog niet de 4 maanden slaapregressie zijn, we gaan het meemaken😅
één jaar geleden
Hier is sprong 4 ook begonnen 😓. Vanaf half 3 vannacht alleen nog maar hele korte slaapjes. Slordig drinken en nu ochtend en middag alleen een kort slaapje en continu aan het jengelen. Denk je net sinds een week of 2 een beetje ritme te hebben en iets bij te komen.. oefff 😳
één jaar geleden
Reactie op dddi
Ik heb geen ene nachr zo veel geslapen 🤣 en dan praat ik ook over de “bete ...
Ik had ook heel erg last van de slapeloosheid. Heb nu van de dokter mirtazapine gekregen voor de komende twee maanden als slaapmedicatie. Voor mij perfect! Licht genoeg om er nog steeds uit te kunnen en haar nog steeds te horen, maar ik word niet meer wakker van al het pruttelen en draaien wat ze in haar slaap doet en ik lig niet meer uren wakker. Zorgt er bij mij voor dat m’n gedachten beetje uitschakelen zodat ik niet continu nadenk over hoe weinig ik slaap en daardoor wakker lig.
één jaar geleden
Reactie op Eef0710
Hier is sprong 4 ook begonnen 😓. Vanaf half 3 vannacht alleen nog maar hel ...
Hier ook! Overdag is prima alleen snachts echt drama!!! Valt in slaap aan de borst maar echt niet dat hij verder slaapt in de co sleeper. Alleen maar huilen dan. Weer aan de borst en meteen weer in slaap. Pfoee echt vermoeiend!!