20 Reacties
één jaar geleden
Hier ook herkenbaar! Enkel smijt mijn dochter zich naar voor ipv achter. Van zodra je ze even oppakt, lacht ze alweer. Ik vond het ook vroeg voor driftbuien, maar inderdaad, blijkbaar normaal!
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Oh wat fijn om te horen! Ik dacht dat zoiets pas bij 2 jaar kwam 🤡
Nee hoor. Die heb je rond de 1 jaar, 2jaar, 3jaar, 4 jaar enz enz enz zelfs nog wel eens als ze 18 of 22 zijn.
één jaar geleden
Same here! Sinds een week of 2 nu en is 11,5 maand. Ook met eten wil hij het niet van een vork afhappen als ik het hem geef, hij wil perse die vork hebben. Ok prima, maar owee als ik daarna een nieuwe hap erop wil prikken. Alsof de wereld vergaat en anders lippen stijf op elkaar🤣 Maar als iets niet mag of ik pak het af is het echt gillen. Ik gok dat het opvoeden nu is begonnen hahaha
één jaar geleden
Haha ik dacht even dat ik het zelf had geschreven. Precies onze dochter. Echt een allemansvriend maar oooooooooo vandaag ging het eten niet snel genoeg, een driftbui van hier tot Tokio 😂😂😂 ik schrok me dood ik dacht dat er iets heel ergs was
één jaar geleden
Hier ook. Vooral met luier verschonen. Nou was dat de laatste tijd sowieso al niet zo makkelijk met mevrouw de breakdancer. Maar nu komt er een hele driftbui bij kijken en als ik veel moet schoonmaken en het lang duurt, kan ik haar daarna nog troosten ook omdat het van driftbui in verdriet overgaat
één jaar geleden
Hier ook. Zal er wel bij horen als ik de andere reacties zo lees 🥵🤷🏼♀️
één jaar geleden
Hier nog een die de alles bij elkaar schreeuwt en dan ook nog eens gaat stamp voeten. En als die echt boos is dan kan die ook nog is best een tijdje boos naar je kijken zal wel een fase zijn
één jaar geleden
Hier sinds een paar dagen ook echt een enorme driftkikker. Huilbuien als haar iets niet zint of als we iets afpakken...
4 maanden geleden
Reactie op Merengue
Nog meer kindjes die ook nog eens mega ongeduldig zijn?
Hij vraagt iets en ...
Ja hoor, zelfde haha. Geduld en wachten? Wat is dat? Moeten ze nog leren 🤭