9 Reacties

5 maanden geleden

Ik maak wel eens een smoothie voor de kleine en daar drink ik zelf dan ook van mee. Een soort groente, een soort fruit, havermout en melk of yoghurt en dat in de blender. Soms wat water erbij om te verdunnen als het te dik is en evt wat extra zoetstof (honing of agave siroop, ik ben alleen wel echt heel zuinig met extra zoet toevoegen).

5 maanden geleden

Ik geef mijn kleine dan vaak kwark of Yoghurt wat ik eet. Wil hij dat niet dan maak ik een bordje fruit voor hem

5 maanden geleden

Ik heb mn oudste nog heeel lang 8 granen pap van olvarit gegeven. Gewoon in een fles met warme melk. De jongste wil het niet meer, die wil juist eten 😂

5 maanden geleden

Mijn dochtertje van 20 maanden eet als ontbijt altijd warme melk met pap (gewoon Brinta of eigen merk, geen speciale baby pap) in een schaaltje met een lepeltje. Vooral omdat ze met brood zo langzaam eet, daar hebben we geen tijd voor in de ochtend 🙊 Pap eet ze heel goed en zit ze ook goed vol van

5 maanden geleden

Ik maak een eigen mengsel van fruit en yoghurt of kwark en die doe ik dan in die herbruikbare knijpfruitzakjes. Voor op de de ochtenden dat ze ook geen brood wil.

5 maanden geleden

Wij eten op de doordeweekse dagen wanneer we allemaal de deur uitgaan over night oats. Met blauwe bessen banaan en havermout. We maken het de avond ervoor. In de ochtend geen strijd en ze eten het beide heel graag!

5 maanden geleden

Pap een oplossing ? Onze dochter wij niks anders dan pap uit een fles . Sinds deze week wil ze ineens brood als ontbijt

5 maanden geleden

Mijn zoontje wil sochtends ook nooit wat eten maar wel drinken. Ik geen hem vaak een knijpfruitje en een beker drinkyoghurt, dit gaat er altijd goed in. Ik heb liever dat hij iets eet maar zo krijgt hij in ieder geval iets binnen. Soms wil hij nog wel eens een paar lepels yoghurt

5 maanden geleden

Lekker pap uit een fles! Brinta erbij, niks aan doen. Zou wel even je speen checken of het gat een groot genoeg is en anders iets groter maken