9 Reacties

6 maanden geleden

Bijna elk kind heeft deze fase. Heel vervelend omdat elke keer alles nat is. Maar als je er weinig aandacht aan geeft, gaat het sneller voorbij. Hoe meer aandacht, hoe leuker het spel.

6 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik pak gewoon z'n beker af. Misschien niet de juiste methode maar ben het zat dat alles steeds doorweekt is😅

6 maanden geleden

Reactie op Jetjuh

Bijna elk kind heeft deze fase. Heel vervelend omdat elke keer alles nat is ...
Ja ik weet het alleen dit duurt al maanden ben er nu wel een keertje klaar mee haha

6 maanden geleden

Reactie op survivalguide

Ja ik weet het alleen dit duurt al maanden ben er nu wel een keertje klaar ...
Ja snap ik. Hier nog zo’n boef die het telkens doet en hij kijkt ook eerst of ik het wel zie.. 😆 Hij knoeit nu ook erg graag express met z’n drinken 😭

6 maanden geleden

Alleen water in de beker doen, dat maakt het misschien minder vervelend als het op de bank oid komt 🤭 verder.. Uitzitten en geen aandacht aan geven

6 maanden geleden

Hier ook. Hij stopt ook voedsel in z’n drinken. Dan stroomt het over of wordt het helemaal een kliederboel. We halen het weg als het te gortig wordt. Wel eerst uitleg dat je drinken in je mond stopt en niet op de vloer of uitspuugt. Met water is het idd wel iets acceptabeler haha. Het was hier erger dan het nu is. Dus hoop dat het snel over gaat.

6 maanden geleden

Hier ook al maanden. Eerst gewoon terug uit haar mond laten lopen, maar sinds een week maakt ze ook fonteinen en hangt dus alles vol! 😄

6 maanden geleden

Ik waarschuw 1x en pak dan zijn drinkbeker af. Vervolgens krijgt ie hem terug als ik zeg dat hij alleen mag drinken en niet mag spugen. Als ie het dan weer doet, pak ik hem weer af. Inmiddels snapt ie het dondersgoed en doet ie het vrijwel niet meer