16 Reacties

één jaar geleden

Box? 😂 hahah nee hier ook een dreumes die er niet in wilt. Hij wil rond en het liefst de pui aflikken en overal opklimmen wat ook maar enigsinds mogelijk is voor hem. En vergeet niet alle lades en kastjes open trekken. Volgens mij is op deze leeftijd alleen alles interessant dat niet de bedoeling is. En speelgoed niet leuk.

één jaar geleden

Ja hoor dat hebben wij ook met onze dochter maja soms is het gewoon even handig als ze daar in zit dus we blijven het wel doen als het nodig is en als ze merkt dat we er niet op in gaan gaat ze uit eindelijk wel gewoon rustig spelen

één jaar geleden

Hier ook hoor, maar we houden vol en ze heeft heel snel door dat ze haar dan toch maar in de box moet bezig houden intussen… het helpt wel dat we dit dagelijks kort doen (als ik snel effe iets opkuis ofzo) en ze verder wel gewoon op de grond zit te spelen

één jaar geleden

Hier ook. Hij heeft er nooit wat aan gevonden. Altijd gillen etc.

één jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Als we willen dat ze even veilig zit als we uit zicht zijn zetten we haar in de kinderstoel met een puzzeltje of boekje

één jaar geleden

Die van ons heeft zich nooit lang kunnen vermaken in de box. Ik vond het ook steeds meer een sta in de weg in huis, dus met haar 1e verjaardag de box opgeruimd en gezorgd dat de kamer dreumesproof is. Als ze even op 1 plek moet blijven, zet ik haar in haar tripptrapp stoel. Nog geen dag spijt gehad van het opruimen! Van die hoek hebben we nu een speelhoek gemaakt met een klein kastje voor speelgoed.

één jaar geleden

Wij hebben de box weggedaan dat ze 11 maanden was. Ze zat er amper in en vond de vrijheid veel fijner. Wij gebruiken een ikea kinderstoel als ze niet los mag lopen. (Ha net alsof ze en hond is 🤭) die verplaatsen we makkelijk naar de keuken, / gang enz kan ze ons zien en loopt ze niet in de weg. Hij staat ook vaak in de deuropening van de wc haha!

één jaar geleden

Onze dochter wordt morgen 1 en de box is al twee maanden weg. Als ze echt in de weg loopt met koken dan zet ik d'r in de leertoren en dan helpt ze en snoept ondertussen van de groenten die ik aan het snijden ben.

één jaar geleden

Onze zoon heeft de box helaas nooit iets gevonden. Zo heel af en toe speelt hij er nu even in, maar meestal is het inderdaad krijsen 😅

één jaar geleden

Wij hebben de box ook al een poosje weg en er een mooi speel hoekje gemaakt.

één jaar geleden

Hier staat de box nog wel, bijna 13 mnd. Ik zou echt niet onder kunnen! Wij hebben een zeer ondernemend meisje die je geen seconde alleen kunt laten zonder kattekwaad uit te halen haha. We hebben doos met blokken erin of boekje. Vermaakt zich prima een poosje. Staat naast de vissen die ook interessant zijn.

één jaar geleden

Hier met 7 maanden al weggehaald, ze vond het heeelemaal niets.

één jaar geleden

Alleen in de kraamweek hebben we de box gebruikt, hier lag hij met zijn babynestje in te slapen, daarnaar altijd maar krijsen en eruit willen, dus de box is meer een opbergplaats voor speelgoed geworden🫣🤣

één jaar geleden

Box? Dat ding is hier allang de deur uit. Hier spelen ze gewoon in de woonkamer, eetkamer keuken (open ruimte). M’n dochter heeft er amper in gespeeld, ik nam haar altijd mee als ik iets ging opruimen of doen in het huishouden. En m’n zoon.. ja die werd al vrij snel mopperig als mijn dochter aan het spelen was op de grond en hij in de box lag. Snap ik maatje, kom er ook maar uit. Lekker de ruimte.

één jaar geleden

Ik gebruik de laatste weken de box het meeste van alle tijd dat ons zoontje er is. Of ja, in de begin baby tijd misschien nog wat meer. Maar zonder kan ik nauwelijks naar de wc, koken of iets anders doen waarbij ik even geen extra ogen heb. De ene keer gaat t 1 minuut goed voor hij gaat huilen, de andere keer wel richting een kwartier dat hij lekker kan spelen. Ik geef hem altijd speelgoed dat hij leuk vindt of iets wat ik zelf doe (een pan met spatel bijvoorbeeld). Maar de box staat ook naast de keuken, dus kunnen elkaar goed zien. Hopelijk houdt onze kleine ontdekkingsreiziger het zo nog even vol.

één jaar geleden

Wij hebben de box met een jaar opgeborgen en vervangen door een keukentje 😀 was ook geen houden meer aan