27 Reacties
2 jaar geleden
Wij blijven zeggen bij elke controle , willen het niet weten , en steunen elkaar hierin , plus verlos gyno , weten het ook niet
2 jaar geleden
Wij blijven zeggen bij elke controle , willen het niet weten , en steunen e ...
Ja ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik er vanuit ging dat ze het had onthouden. Ik zeg het namelijk ook elke controle BEHALVE vandaag want ik heb deze VK letterlijk vier dagen geleden op maandag nog gezien met de groeiecho en toen zei ze nog “ik vind het zoooo leuk dat jullie het niet willen weten. Ik zou het ook niet willen weten. Niks is meer een verrassing tegenwoordig” Nou meid daar heb je gelijk in😩
2 jaar geleden
Reactie op L1310
Hè wat stom 😤 en de VK had het niet over een algemene "hij"? Ik zou ook fl ...
Dit vraag ik mij ook gelijk af. Toen wij het geslacht nog niet wisten zei de verloskundige ook een aantal keer 'hij'. Toen ik er naar vroeg zei ze dat als het geslacht nog niet bekend is ze altijd in de 'hij' vorm praten
2 jaar geleden
Reactie op himan
Was het maar zo :( Ze zei: hij is al behoorlijk ingedaald, je zoon is er kl ...
Ja dat is idd heel lastig om anders te interpreteren... ;( want met alleen hij zou je dat wel kunnen denken das gewoon algemeen houden maar dat ze ook zegt je zoon klinkt idd als dat ze heeft verklapt😅 hebben jullie toen ook aangeven nadat ze het zei dat jullie niet wilde weten? Veranderd natuurlijk nu niet dat toch is verklapt maar daar mag VK ook wel van op hoogte zijn van haar fout
2 jaar geleden
Reactie op himan
Was het maar zo :( Ze zei: hij is al behoorlijk ingedaald, je zoon is er kl ...
Echt niet leuk!
2 jaar geleden
Reactie op 28 September 2022
Ja dat is idd heel lastig om anders te interpreteren... ;( want met alleen ...
Nee nog niet. Ik was te erg in shock dat ik eerst na wilde bespreken met m’n vriend of hij hetzelfde had gehoord. Ik heb inmiddels een terugbelverzoek ingediend om het erover te hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Kassandra
Helaas zei VK niet alleen hij maar ook jullie zoon
2 jaar geleden
Reactie op himan
Ja ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik er vanuit ging dat ze het had ...
Wel jammer, maar ik kan me ook voorstellen dat een verloskundige of gynaecoloog wel zoiets kan vergeten als je het niet blijft herhalen. Ze zien namelijk veel pacienten op een dag en kunnen niet alles onthouden van elk pacient.
Bij mij bleef mijn gynaecoloog mijn baby een "hij" of "chief" noemen, terwijl het een meisje is.
2 jaar geleden
Reactie op Jindji
En? Ze gesproken?
Yes, ze zegt dat ze het geslacht niet weet. Omdat in ons dossier staat dat het een verrassing is, staat het geslacht er geen eens in zegt ze. Ze heeft haar excuses aangeboden voor de verwarring dat ze 2x zoon en 1x mannetje zei. Of ik haar nou geloof of niet, het resultaat is hetzelfde: ik weet het nu niet. Dus missie geslaagd denk ik?🤷🏻♀️😅