27 Reacties

2 jaar geleden

Wat super super stom zeg!

2 jaar geleden

Wij blijven zeggen bij elke controle , willen het niet weten , en steunen elkaar hierin , plus verlos gyno , weten het ook niet

2 jaar geleden

Ah dat is echt niet leuk! Ik zou hier ook verdrietig om zijn!

2 jaar geleden

Wij blijven zeggen bij elke controle , willen het niet weten , en steunen e ...
Ja ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik er vanuit ging dat ze het had onthouden. Ik zeg het namelijk ook elke controle BEHALVE vandaag want ik heb deze VK letterlijk vier dagen geleden op maandag nog gezien met de groeiecho en toen zei ze nog “ik vind het zoooo leuk dat jullie het niet willen weten. Ik zou het ook niet willen weten. Niks is meer een verrassing tegenwoordig” Nou meid daar heb je gelijk in😩

2 jaar geleden

Hè wat stom 😤 en de VK had het niet over een algemene "hij"? Ik zou ook flink balen hoor...

2 jaar geleden

Reactie op L1310

Hè wat stom 😤 en de VK had het niet over een algemene "hij"? Ik zou ook fl ...
Dit vraag ik mij ook gelijk af. Toen wij het geslacht nog niet wisten zei de verloskundige ook een aantal keer 'hij'. Toen ik er naar vroeg zei ze dat als het geslacht nog niet bekend is ze altijd in de 'hij' vorm praten

2 jaar geleden

Reactie op L1310

Hè wat stom 😤 en de VK had het niet over een algemene "hij"? Ik zou ook fl ...
Was het maar zo :( Ze zei: hij is al behoorlijk ingedaald, je zoon is er klaar voor. Ik weet niet hoe ik het anders kán interpreteren😅

2 jaar geleden

Reactie op himan

Was het maar zo :( Ze zei: hij is al behoorlijk ingedaald, je zoon is er kl ...
Ja nee, daar kun je niet echt omheen... 😅 Bleh, stom zeg.

2 jaar geleden

Reactie op himan

Ja dat is idd heel lastig om anders te interpreteren... ;( want met alleen hij zou je dat wel kunnen denken das gewoon algemeen houden maar dat ze ook zegt je zoon klinkt idd als dat ze heeft verklapt😅 hebben jullie toen ook aangeven nadat ze het zei dat jullie niet wilde weten? Veranderd natuurlijk nu niet dat toch is verklapt maar daar mag VK ook wel van op hoogte zijn van haar fout

2 jaar geleden

Zo erg!! Hier ben ik ook elke keer bang voor.. Ik loop de deur al in en zeg al dat ik het niet wil weten!.. Maar wel hartstikke leuk een jongen ☺️..

2 jaar geleden

Reactie op himan

Echt niet leuk!

2 jaar geleden

Ai wat jammer zeg! Waarom niet gewoon altijd spreken over "de baby" en niet in een hij of zij vorm. Ik snap dat je hier boos en verdrietig over bent. Had je wel nog gezegd dat jullie het geslacht niet wisten nadat ze zich versproken had?

2 jaar geleden

Reactie op himan

Ahwwww dat is echt heel ruk! Zou ook pissig zijn. Je kan stiekem hopen dat de zwangerschapsdementie zijn werk even extra doet en je het vergeet? 😉

2 jaar geleden

Reactie op 28 September 2022

Ja dat is idd heel lastig om anders te interpreteren... ;( want met alleen ...
Nee nog niet. Ik was te erg in shock dat ik eerst na wilde bespreken met m’n vriend of hij hetzelfde had gehoord. Ik heb inmiddels een terugbelverzoek ingediend om het erover te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Kassandra

Helaas zei VK niet alleen hij maar ook jullie zoon

2 jaar geleden

Reactie op 28 September 2022

Helaas zei VK niet alleen hij maar ook jullie zoon
Ja dat las ik later vandaar dat ik mijn reactie had verwijderd vind het niet netjes dat ze zo een fout maken

2 jaar geleden

Reactie op himan

Nee nog niet. Ik was te erg in shock dat ik eerst na wilde bespreken met m’ ...
En? Ze gesproken?

2 jaar geleden

Reactie op himan

Ja ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik er vanuit ging dat ze het had ...
Wel jammer, maar ik kan me ook voorstellen dat een verloskundige of gynaecoloog wel zoiets kan vergeten als je het niet blijft herhalen. Ze zien namelijk veel pacienten op een dag en kunnen niet alles onthouden van elk pacient. Bij mij bleef mijn gynaecoloog mijn baby een "hij" of "chief" noemen, terwijl het een meisje is.

2 jaar geleden

Reactie op Jindji

En? Ze gesproken?
Yes, ze zegt dat ze het geslacht niet weet. Omdat in ons dossier staat dat het een verrassing is, staat het geslacht er geen eens in zegt ze. Ze heeft haar excuses aangeboden voor de verwarring dat ze 2x zoon en 1x mannetje zei. Of ik haar nou geloof of niet, het resultaat is hetzelfde: ik weet het nu niet. Dus missie geslaagd denk ik?🤷🏻‍♀️😅

2 jaar geleden

Maar les geleerd alsnog: bij IEDERE controle blijven herhalen!!!!