9 Reacties
één jaar geleden
Ik heb hier al meerdere keren last van gehad, de laatste keer was in mijn zwangerschap. Het is bij mij inderdaad een vorm van alopecia die optreedt op momenten dat mijn lichaam denkt tegen iets te moeten vechten zoals emotionele stress of mannelijke hormonen omdat ik zwanger was van een jongetje. 😅
Heb je misschien ook een verlaagde weerstand of ga je door een hormoonverandering? (Stoppen met borstvoeding bijvoorbeeld)
Ik heb altijd een zalf gekregen en de laatste keer ook dermatologische shampoo en mijn haar is tot nu toe gelukkig altijd teruggekomen!
één jaar geleden
Reactie op Elenita
Ik heb hier al meerdere keren last van gehad, de laatste keer was in mijn z ...
Voor mij is het de eerste keer en ben ontzettend geschrokken.
Emotionele stress herken ik, verder ben ik van pil veranderd en werkt mijn schildklier niet dus levenslang medicatie. (Werkt al vanaf kleins af aan niet)
Tijdens het bloedprikken zijn ze er achter gekomen dat mijn vitamine d laag staat. Dus ik neem daar nu de tabletten voor in…
Ik word idd vandaag gebeld voor een dermatoloog.. ben heel erg benieuwd
één jaar geleden
Silicium druppels en vitamine b complex. Voor mij de oplossing geweest om m’n haar terug te krijgen. Duurt even, maar ik ben weer blij met een volle bos.
één jaar geleden
Reactie op xdanielllec
Voor mij is het de eerste keer en ben ontzettend geschrokken.
Emotionele s ...
Dat begrijp ik, ik schrok er ook erg van!
Zoals mijn dermatoloog het beschreef is dat elk lichaam anders reageert op stress, sommigen krijgen buikklachten, anderen acné of hoofdpijn, en weer anderen haaruitval.
Hopelijk werken de extra vitamines en kun je snel weer wat rust vinden.
één jaar geleden
Reactie op Flamingootje
Silicium druppels en vitamine b complex. Voor mij de oplossing geweest om m ...
Ik ga eens kijken! Dankjewel!
één jaar geleden
Reactie op Meiro
Oo , ja dit heb ik ook! sinds mijn dochter 10 maanden was. Elke keer douche ...
Ja hier helaas precies hetzelfde.
Ik ben ondertussen door gestuurd naar de dermatoloog..
één jaar geleden
Zo blij dat ik dit topic tegenkom. Ik kan ook iedere dag na het douchen gelijk het putje schoonmaken 😂