7 Reacties

5 maanden geleden

Een hydrofiele doek is erg fijn met haren drogen, vind ik voor bij mezelf in ieder geval wel.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde vraagstuk. Hoe langer het haar wordt, hoe lastiger het droog wordt. Bij haar broers was dit minder een issue. Ik gebruik altijd wel hydrofiel doek, maar zou het liever verder droog krijgen, maar weet ook niet goed hoe

5 maanden geleden

Wij f枚hnen haar haar na het wassen. Eerste paar keer vond ze dit niks, maar nu weet ze dat het erbij hoort

5 maanden geleden

Wij gebruiken ook hydrofiel. Niet wrijven/schudden, maar zeg maar het haar kneden. En verder aan de lucht drogen.

5 maanden geleden

Hier echt lange haren die wij meestal f枚hnen na het badderen. Vooral als ze meteen na het bad naar bed gaat.

5 maanden geleden

F枚hn was hier ook een drama, net als naar de kapper gaan馃槄. Nu hebben we er een spelletje van gemaakt, ik heb hem echt letterlijk aan het geluid laten wennen zonder dat ik wat van hem verwachtte en nu zet ik de f枚hn aan en dan rent hij naar me toe en ook weer weg, dat gaat zo'n 20x heen en weer en dan is het haar ook wel zo goed als droog馃槢. Nu maakt ie er een spelletje van. Heeft wel echt 6 weken geduurd hoor voordat hij de f枚hn zelf kwam "op zoeken".

5 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Denk dat we ze idd aan de haardroger gaan proberen te laten wennen opdat we het echt droog krijgen 鈽猴笍 kapper zie ik voorlopig zeker nog niet zitten 馃き