11 Reacties

één jaar geleden

De huisartsenpost kan je beter helpen denk ik. Zou gelijk bellen. Dit lijkt zeker geen muggenbult

één jaar geleden

Reactie op Thereforyou

De huisartsenpost kan je beter helpen denk ik. Zou gelijk bellen. Dit lijkt ...
Bedankt voor je reactie, ik ga direct bellen!

één jaar geleden

Hoi, kun je de plek wel wegdrukken wanneer je er met je duim op drukt? Inderdaad even de huisartsenpost bellen!

één jaar geleden

Ik denk wel een insectenbeet

één jaar geleden

Ik ben geen arts, maar zo zien bij mij zelf muggenbulten eruit van één bepaald soort mug

één jaar geleden

Reactie op deeeeemi_

Bedankt voor je reactie, ik ga direct bellen!
Wat zeiden ze?

één jaar geleden

Oh hey hoe is het afgelopen. Toevallig 2 dagen terug had mijn dochter hoog koorts van 40 graden met rode plekjes had gelijk huisarts post gebeld. Ze hebben gewoon letterlijk een ambulance gelijk gestuurd ik strok zo erg🫣! Maar gelukkig is het goed afgelopen. Ben nu benieuwd wat heb je gedaan? Hoe gaat het nu met je zoon?

één jaar geleden

Wij moesten direct met spoed komen omdat de plek niet weg te drukken was. 4 artsen hebben er naar gekeken, zijn weer doorgestuurd naar een ander ziekenhuis waar nog een keer 3 artsen ernaar gekeken hebben. 4 uur later en we zijn weer thuis, het is een insectenbeet maar ze weten niet van wat. We moeten het in de gaten houden maar voor nu niet gevaarlijk of zorgelijk gelukkig!

één jaar geleden

Pff jeetje wat een heftige avond voor jullie nog! Gelukkig valt het mee! ❤️🤞🏻 Veel beterschap!

5 maanden geleden

Reactie op deeeeemi_

Wij moesten direct met spoed komen omdat de plek niet weg te drukken was. 4 ...
Hoi, is hier nog wat uitgekomen? Mijn zoontje heeft precies hetzelfde op zijn bovenarm nu.

5 maanden geleden

Reactie op lauras87

Hoi, is hier nog wat uitgekomen? Mijn zoontje heeft precies hetzelfde op zi ...
Heyhoi, er was uitgekomen dat hij door een insect is geprikt. Ze weten alleen niet welk soort het is geweest. Het is langzaam minder geworden en binnen een aantal weken was het weg!