255 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Wat intens verdrietig. Heel veel sterkte met het verlies van Milou 🤎

één jaar geleden

Vandaag is na een hele zware bevalling onze lieve Stijn uiteindelijk op de wereld gekomen met een keizersnede! Hij was 36+3 weken toen hij besloot zelf te komen maar uiteindelijk niet in te willen dalen! Hij weegt 3220 gram en is 49 centimeter lang! We maken het allebei goed maar zijn ook nog wel een beetje ontdaan. Gelukkig wordt er veel geknuffeld met papa en mama en zijn we blij met onze eerste uurtjes / dag als gezinnetje ❤️

één jaar geleden

Afgelopen zondag zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Liz Evi❤️ precies 2 jaar na onze bruiloft kregen wij ons mooiste huwelijkscadeau!! Na langdurig gebroken vliezen werd ik ingeleid en is ze uiteindelijk geboren met 37+2 weken. Ze weegt 3275 gram en is 48 cm lang. Ze doet het heel goed🥰

één jaar geleden

Nora 17 augustus 48cm 3kg ♥️

één jaar geleden

Gisteren op 17 augustus is onze kleine Kenji geboren 💙 met 34+2 weken zwangerschap, 2150 gram. Om 10:45. Half 5 snachts kreeg ik wat lichte krampjes, me partner wilde toch dat ik het ziekenhuis belde dus maar het ziekenhuis daar wilde ze me eigenlijk weer na huis sturen omdat ze me te “relax” vonden toch besloten ze me ontsluiting te meten had toen 5 cm ontsluiting na een uur volledige onstuiting 10 minuten pers weeen en daar was hij dan 💙 Hij doet het super goed en mag misschien volgende week naar huis !

één jaar geleden

16 Augustus na een bevalling van 13 uur inclusief een inleiding met ballon , is onze dochter Esmee Miranda geboren om 11:00 met 37+4! 💗 Esmee is 47cm & haar gewicht 2950gram 💗 We hebben haar eerder gehaald wegens zwangerschapsvergiftiging waar ik een maand tegen aan zat te hikken! Na een zware bevalling doordat mijn lichaam door de hoge bloeddruk ( hoogste bloeddruk gemeten tijdens de bevalling 200/130 ) de cm’s niet wou geven maar wel de weeën heviger ging maken, mama 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Gisteren 18 augustus ontslagen uit het ziekenhuis & nu heerlijk genieten als gezin ! 💗♥️

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Gecondoleerd en heel veel sterkte. ✨

één jaar geleden

Maandag 15 Augustes papa en mama mogen worden van de kleine Lux.💙 Hij is 44cm en woog 2430 gram Na 5 dagen op de medium care zijn we nu lekker thuis

één jaar geleden

Vannacht voor de 3e keer mama en papa geworden van een kleine jongen (daar kwamen we pas achter na de bevalling, het was een verrassing). De bevalling was vrij snel en vrij intens maar wat ben ik blij dat deze kleine man er eindelijk is. Met 37+1 bevallen, baby weegt 2980 gram en doet het super goed 😍

één jaar geleden

Dag allemaal, Hoewel alle reacties zeer op prijs worden gesteld, wil ik jullie vragen om de reacties hier echt te houden bij je eigen bevallingsverhaal of een hartje als je iemand wilt feliciteren. Anders wordt het topic onoverzichtelijk, wat zonde zou zijn! Groetjes, Anna | Moderator

één jaar geleden

Gisteren om 22:59 is na een hele snelle bevalling met 36+1 onze zoon Lucas geboren 💙 Omdat het zo snel ging, kost het hem nog te veel energie om helemaal zelfstandig te ademen en ligt hij nu in de couveuse. Gelukkig mogen we tot hij naar huis mag bij hem blijven in een privé kamer samen met de couveuse 🙏🏼💙

één jaar geleden

Hi dames, Wij begrijpen echt dat er behoefte is om te kletsen en om felicitaties uit te spreken , maar nogmaals dit topic is enkel voor geboorte aankondigingen. Nogmaals Aub enkel reageren met een hartje , zodat het overzichtelijk blijft. Liefs, Jaleesa|Moderator

één jaar geleden

Afgelopen donderdag is Sarah geboren met 36+3 weken! Woensdagavond ingeleid dmv een balloncatheter en donderdag ochtend vliezen gebroken waarna ze er binnen een uur was! 😅 2715 gram en heerlijk sinds vrijdag thuis aan het genieten van ons poppetje! 🥰

één jaar geleden

Afgelopen maandag 22-08-2022 is onze dochter Raina geboren. 49 cm en 3158 gram. Mijn vliezen braken donderdag met 37 weken waarna we onder controle bleven staan. Zaterdag zijn we met 37+2 opgenomen en is de inleiding gestart. Zondagavond bleek dat een deel van de vliezen toch nog stond. Die zijn toen doorgebroken en het infuus gestart. Met 37+4 is ze uiteindelijk geboren. Het was pittig en eindigde gelukkig net niet in een spoedkeizersnede. Sinds gisteravond zijn we lekker thuis🥰

één jaar geleden

Elíyo 16.08.2022 om 18:57 3830gram & 48cm 15.08.22 ballonnetje gekregen, en 16.8.22 ‘sochtends 4cm. Gebroken vliezen gaven geen weeën waardoor ze oxytocine hebben toegediend. Toen de weeen elkaar opvolgden besloten om oxytocine te verlagen. Maar toen namen de weeen af in regelmaat. Heel lang op 6cm blijven hangen en om 18 uur kwam de verloskundige vertellen dat ik nog maar 2 uur de tijd had om hem eruit te krijgen en dat ik anders een keizersnede kreeg. Oxytocine toen maximaal opgehoogd en op een skippybal gaan zitten zodat de druk meer ontsluiting zou veroorzaken. 54minuten later volledige ontsluiting en persdrang en begonnen met persen. Om 18.57 is de kleine man geboren. 💙

één jaar geleden

Ons Amélie, geboren op 24 augustus ipv 4 september. Vliezen gebroken om 3u45, geboren om 23u30. Ze weegt 3080 gram. 🥰

één jaar geleden

Onze lieve dochter Vajèn Olivia geboren met 38+4 op 24 augustus om 02:39 😊 Ze weegt 2630 gram en is 47 cm. We zijn verliefd ❤️

één jaar geleden

Hier is hij dan! Wel een Maandje vroeger dan verwacht. Ben vannacht bevallen om 00.54u. Hij is 49cm en 2,815kg. Ik ben 35+5w. Omdat hij zo vroeg is ligt hij bij de prematuur dus ik heb hem jammer genoeg nog maar 2 keer gezien. Waarschijnlijk is hij zo vroeg omdat ik blijkbaar een zwangerschapsvergiftiging had. Zijn naam is Milan ❤️

één jaar geleden

3 augustus bevallen van Liz ❤️ ik was toen 34+2. Ik was uitgerekend op 12 september. We hebben 2 weken in het ziekenhuis gelegen en nu zijn we een weekje thuis en gaat het heel goed. Sinds gisteren is de sonde eruit omdat ze hem eruit trok en hij hoeft nu niet terug!

één jaar geleden

Onze oneindige liefde Jayson geboren 25 augustus 14.11 uur geboren met 36/4 🧸💙 44 cm en 2150 gram