42 Reacties

één jaar geleden

Nooit, wij hebben geen bad.. Wel 2x per week douchen

één jaar geleden

Hier elke avond voor het slapen gaan. Hij vind het heerlijk en heeft altijd een gave huid.

één jaar geleden

Hier doucht/baddert ze ongeveer 2-3x/week ! 🛁 soms iets vaker als ze eten in haar haar heeft gesmeerd 😅

één jaar geleden

Het wisselt heel erg. Minimaal 3x zeker, maar ook wel eens 5/6.

één jaar geleden

Gemiddeld 3x per week, zeker niet elke dag, met eczeem zou ik zelfs durven beperken tot 1-2 x per week als hij er veel last van heeft, tenzij het niet anders kan natuurlijk!

één jaar geleden

Elke dag voor het slapen gaan! We wassen hem alleen niet altijd met zeep. We stoppen hem vooral elke dag in bad omdat hij het heerlijk vindt! 😊

één jaar geleden

Hier gaat ze iedere avond mee onder de douche. Dolle pret met het speelgoed erbij.

één jaar geleden

Wij maar 2 of 3 keer per week ook i.v.m. eczeem

één jaar geleden

Hier meestal maar 1 keer per week, onder andere ivm eczeem

één jaar geleden

1 of 2 keer per week ivm een droge huid anders 🥹 ze vindt het wel echt fantastisch!

één jaar geleden

Hier 3x per week in bad met zeep en shampoo, de andere dagen gewoon zo wassen en dan alleen met water. Ook een mannetje met eczeem.

één jaar geleden

Hier 1 a 2 keer in de week ivm eczeem en droge huid.

één jaar geleden

Gemiddeld 2x per week, ze vind het heerlijk maar ik vind vaker niet nodig.

één jaar geleden

Ik zou willen 1 à 2 keer per week. Maar nu ze zelf eet, zit ze elke avond heeeeelemaal onder de tomatensaus, aardappelpuree, ed. Dus toch bijna elke dag wel even in bad (of de wasbak). Het is dan niet meer dan een minuut even afspoelen met een klein laagje water. Ik gebruik geen zeep.

één jaar geleden

2/3x per week ivm eczeem en vaak dan ook alleen met water, geen zeep

één jaar geleden

Hier 1 keer per week, soms een tweede keer. Ook ivm eczeem. Wel elke keer na t eten een washandje erover om schoon te vegen.

één jaar geleden

Elke ochtend wassen met water. Op ma, di onder de douche met papa na de opvang. En woensdag , vrijdag en zondag in bad.

één jaar geleden

Hier gemiddeld 2x per week. Wel iedere dag even met nat washandje. Hij heeft eczeem, maar ik snap ook echt niet hoe werkende mensen het redden om iedere dag te laten badderen/douchen😵‍💫 Zou het voor hem fijner vinden om ietsje vaker te gaan. Hier is het echt gillen ‘s avonds met afdrogen. 18.00/18.15 uur klaar met eten en eigenlijk moet hij er tussen 18.30/18.45 uur in liggen met fles en al + gepoetste tanden😩

één jaar geleden

Hier ook eentje met eczeem. Vaak 2x pw en wanneer nodig keertje extra. Vaak 1x pw wat langer met papa. En de andere keer paar minuten even snel wassen en er weer uit.

één jaar geleden

Gemiddeld 2x per week. Het is geen onderdeel van een ritueel en als ze gaat dan gaat ze met mij of mijn vriend mee. Ze heeft geen eczeem trouwens, dus haar huidje zou het prima vaker aankunnen. Maar vaker is wat ons betreft niet nodig.