20 Reacties
één jaar geleden
Hebben hier ook een periode gehad dat die echt 3x per dag poep had, op het moment zit die aardig op 1 a 2x per dag. Gisteren sloeg die ineens een dag over
één jaar geleden
Hier verschilt het per dag, soms 1 poepluier, soms een dag geen poepluier en vandaag heb ik er al 3 gehad 💩
één jaar geleden
Onze kleine poeperd, poept luiers vol .. 😂
Soms wel 6 luiers. Het zijn er in iedergeval minimaal 3 poepluiers.
Hebben meerdere dit? 🙈
één jaar geleden
Wow wat poepen jullie kindjes veel haha😜 ons zoontje poept 1 keer per dag heel soms om de dag, nooit meer
één jaar geleden
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor!
Ik ben pm’er op een babygroep (0 tot 1,5 jaar zitten bij mij op de groep) en het varieert per kind enorm!
Sommigen poepen 1x per 2 dagen, terwijl de ander 3 tot 4 keer per dag (bij ons, dan heb ik thuis bij hun ouders niet meegenomen) poept!
De ene heeft nou eenmaal een snellere verbinding dan de ander 🙈
één jaar geleden
Reactie op AL10
Wat goed! Hoe heb je dat gedaan?
Niet zoveel eigenlijk. Zodra ze goed kon zitten, met ongeveer een half jaar, zijn we begonnen om haar elke dag even op het potje te zetten. Altijd 's ochtends direct uit bed, want we merkten dat ze dan sowieso altijd poepte. En binnen een paar dagen poepte ze toen op het potje, en bleef dat doen. Daarna zijn we het gaan opbouwen naar inmiddels een keer of 5 per dag. En eigenlijk altijd wel poep en/of plas. Ze draagt nog steeds een luier, maar die hoef je veel minder vaak te verschonen.
Ik geloof er echt in dat kinderen veel eerder zindelijk kunnen worden dan in Nl gangbaar is. Alleen de ouders beginnen er gewoon vrij laat mee hier.
één jaar geleden
Hier 1 a 2 per dag, soms ineens 3 in een tijdspanne van 3 uur. Als het er allemaal normaal uit ziet, zou ik me geen zorgen maken.