230 Reacties

茅茅n jaar geleden

Over een kleine 2 weken wordt ze 1 jaar, het eerste tandje komt eindelijk door onder.

茅茅n jaar geleden

Ruim 11 maanden en er beginnen net 2 onderhanden aan te komen 馃槀

茅茅n jaar geleden

Bij me dochtertje had ze met precies 1 jaar nog maar 2 tanden onderin. Maar nu bij me zoontje die dinsdag 11 maanden wordt, 6 tanden. 4 boven 2 onder 馃槃

茅茅n jaar geleden

Nog steeds niks hier!! Gister 11 maandjes geworden

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynne88

Nog steeds niks hier!! Gister 11 maandjes geworden
Hier ook. Mijn zoontje wordt volgende week 1 en heeft nog 0 tandjes en niks in zicht.

茅茅n jaar geleden

Mijn meisje heeft er al een tijdje 8馃榾馃榾馃榾

茅茅n jaar geleden

Ik denk dat ik net heb gezien dat de kiezen er door komen! 馃槸

茅茅n jaar geleden

Bijna 1 en heeft net 2 ondertandjes 馃グ

茅茅n jaar geleden

8 stuks! 4 onder, 4 boven 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

De teller staat nu op 10. 4 boven, 6 onder. De 2 onderste kiezen zijn doorgekomen. Volgende week vrijdag wordt ze 1 jaar.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lina_w

De teller staat nu op 10. 4 boven, 6 onder. De 2 onderste kiezen zijn door ...
Tellen staat nog op 0 馃ぃ over 2 weken 1

茅茅n jaar geleden

Vandaag is meneer 1 geworden en vorige week 8 tanden en 4 kiezen geteld馃槄 ik merk wel die kiezen toch wel erg handig zijn haha. Het kauwen gaat een stuk sneller馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mysecret

Tellen staat nog op 0 馃ぃ over 2 weken 1
Hier ook馃槀馃槀 Volgende week 1. Maar zul je zien dat als ze er straks een keer een krijgen, dat echt vanalles tegelijk komt haha

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter 6 September 1 geworden en nog steeds geen tandje te zien馃檲

茅茅n jaar geleden

Hier net 1 en ook net 1 tandje. Eten jullie kindjes met weinig tanden ook nog weinig vast voedsel?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lo74

Hier net 1 en ook net 1 tandje. Eten jullie kindjes met weinig tanden ook n ...
Wat bedoel je precies met weinig vast voedsel? Onze dochter heeft nu net 2 mini tandjes maar kan prima met vast voedsel overweg. Ze eet brood, fruit, en eet s avonds met de pot mee. Ze krijgt niets meer gepureerd. Haar eten snijden we vaak iets kleiner zodat ze er makkelijker grip op kan krijgen. Een hele appel geven lukt bijvoorbeeld nog niet, maar stukjes appel krijgt ze klein met haar kaken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lo74

Mijn zoon 0 tanden en die eet alles! 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lo74

Hier 1 jaar en 4 mini tandjes. Gisteren een hele maiskolf zelf afgehapt en zelfs het Franse stokbrood met de knapperige korst ging prima op vakantie. Als je maar genoeg geduld hebt, kan je alles kapot sabbelen 馃榾

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lo74

Hier 2 mini ondertandjes, sinds 3 weken. Ze eet wel vast voedsel. We kiezen voor zacht fruit, soms zonder schil en anderd laat ze die wel liggen. groente en aardappelen koken we iets langer. Korstjes soms wel soms niet. Ze hapt dan het zachte eraf en gooit de rest op de grond ;)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mendev

Wat bedoel je precies met weinig vast voedsel? Onze dochter heeft nu net 2 ...
Hi! De hoeveelheid! Eet /sabbelt hier wel aan vast voedsel maar in verhouding tot andere leeftijdgenootjes drinkt ze nog veel melk en eet ze weinig. Vroeg me af of dat door het verschil in hoeveelheid tandjes komt