Mijn meisje wordt binnen 2 dagen 7 maanden en sinds gisteren komt tandje 5 uit.
Ik vraag me af of dit uitzonderlijk veel is of gaat het bij anderen ook zo vlug? 😅
Ze heeft nu 4 tanden onderaan en 1 bovenaan.
Hoelang zit er normaal tussen de eerste ondertandjes en de eerste twee boventandjes? Mijn zoontje heeft sinds 3 weken de eerste twee tandjes onder maar begint nu weer klachten te krijgen, waarschijnlijk van zijn boventandjes 😮💨
Haha! 😂 Hij is 1 dag mega chagrijnig geweest en at/ dronk wat moeilijker. Het viel me enorm mee vergeleken met zn eerste twee tandjes.
Nu zit hij alleen steeds te tandenknarsen, dat geluiddd🥲
Hier 8,5 maand en 1e tandje brak vorige week door en het tweede tandje deze week gevolgd. Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het zichtbaar doorgebroken tot je echt een ‘groot’ tandje hebt?
Kan niet wachten op dat lieve gezichtje 🥰😬
Met 9 maanden en 28 dagen haar eerste tandje en nu met 10 maanden en 5 dagen een tweede. Ze huilt helemaal niet, dus we merken er niks van. De eerste 6 maanden huilde ze wel en kwijlde ze ook heel erg.. nu helemaal niets 😁
Nou die tandjes zeg hey. De eerste 2 kwamen met 8 maanden door. En nu in 6 weken tijd (hij is van september) heeft hij er 3 bijgekregen er is er nog 1 bijna doorheen en nu zag ik alweer een nieuwe bobbel onderin. En hij heeft er zoveel last van 😔