230 Reacties

één jaar geleden

Over een week 8 maanden net 1 week terug 1 tandje🙈

één jaar geleden

Hoelang zit er normaal tussen de eerste ondertandjes en de eerste twee boventandjes? Mijn zoontje heeft sinds 3 weken de eerste twee tandjes onder maar begint nu weer klachten te krijgen, waarschijnlijk van zijn boventandjes 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Merengue

In één week zijn er 4 bijgekomen, nu staat de teller op 6 🙃
Ben dan ook wel benieuwd hoe je week verder was😂

één jaar geleden

Reactie op s0phie91

Ben dan ook wel benieuwd hoe je week verder was😂
Haha! 😂 Hij is 1 dag mega chagrijnig geweest en at/ dronk wat moeilijker. Het viel me enorm mee vergeleken met zn eerste twee tandjes. Nu zit hij alleen steeds te tandenknarsen, dat geluiddd🥲

één jaar geleden

9 maanden & nog geen tandjes. Wel sinds 5 maanden klachten maar komen niet door

één jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden en heeft de laatste 2 weken 6 tanden gekregen. 2 onder en 4 boven 😊

één jaar geleden

2 standjes onder 😅

één jaar geleden

8 maanden en 4 ondertanden 😁

één jaar geleden

Hier 8,5 maand en 1e tandje brak vorige week door en het tweede tandje deze week gevolgd. Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het zichtbaar doorgebroken tot je echt een ‘groot’ tandje hebt? Kan niet wachten op dat lieve gezichtje 🥰😬

één jaar geleden

Jaaaa de eerste 2 tandjes komen er ein-de-lijk aan na 9 maanden 🥳

één jaar geleden

Hier is met 8 maanden het eerste tandje door! Zo schattig ❤️

één jaar geleden

10 maanden en 2 weken en al 8 tanden! 😀

één jaar geleden

Bijna 11 maanden en 2 kleine stukjes te zien. Was er een beetje laat mee

één jaar geleden

Hier zijn de eerste 2 puntjes ook te zien hoor! Bijna 11 maanden😅

één jaar geleden

2 tandjes, bijna 11 maanden

één jaar geleden

Hier onderaan 2 tandjes en boven 4, meisje is nu 10 maanden!

één jaar geleden

Met 9 maanden en 28 dagen haar eerste tandje en nu met 10 maanden en 5 dagen een tweede. Ze huilt helemaal niet, dus we merken er niks van. De eerste 6 maanden huilde ze wel en kwijlde ze ook heel erg.. nu helemaal niets 😁

één jaar geleden

Nou die tandjes zeg hey. De eerste 2 kwamen met 8 maanden door. En nu in 6 weken tijd (hij is van september) heeft hij er 3 bijgekregen er is er nog 1 bijna doorheen en nu zag ik alweer een nieuwe bobbel onderin. En hij heeft er zoveel last van 😔

één jaar geleden

Hier is ons meisje 11 maanden en tandje 9, 10 en 11 komen er in 1 keer door 🙈 ocharme mijn meisje

één jaar geleden

Ruim 10 maanden en hij heeft al 7 tanden. Kwamen er 3 tegelijk door, heel veel last van gehad. Hopelijk nu even rustig 😅