12 Reacties

één jaar geleden

Wilde die geen fles? Dat helpt bij ons altijd (ook al zijn we normaal gesproken al een tijdje van de nachtvoedingen af)

één jaar geleden

Had je het idee dat hij pijn had? Anders heb je druppels voor de tanden, ik geloof dat het dentinox heet. Dat werkt heel goed. Of eventueel een zetpil. Als pijn niet de boosdoener is, misschien slaapregressie? Helaas weinig aan te doen, overleven tot de fase weer over is 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op sverst

Wilde die geen fles? Dat helpt bij ons altijd (ook al zijn we normaal gespr ...
Ik heb hem inderdaad nog wat water gegeven, maar ook dat was het niet.

één jaar geleden

Dit is bij ons al 3 weken aan de gang 🙈 hopen dat het een fase is

één jaar geleden

Hier ook. Maar het komt hier door de komst van snijtanden. Daardoor krijgt ze koorts. Paracetamol werkt hier.

één jaar geleden

Reactie op BabyMAjong

Had je het idee dat hij pijn had? Anders heb je druppels voor de tanden, ik ...
Nee niet echt eigenlijk.. ik ken Dentinox idd. Maar ik denk niet dat hij veel last had van iets 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Wij hadden een aantal nachten precies zo'n nacht (ook nog nooit eerder gehad), volgens mij was hij ook zo'n 5u wakker. Ik denk dat het hier echt de piek van de slaapregressie was, we hebben hem net als jullie de hele nacht vast gehad (hoefde overigens niet te huilen, maar kwam gewoon niet in slaap). Gelukkig hebben wij maar 1 zo'n nacht gehad en gaat het nu weer de goede kant op. Geen advies maar wel herkenning :)

één jaar geleden

Wij hadden laatst iets soortgelijks, hij krijste de hele boel bij elkaar, hij had de waterpokken. Niets hielp om hem weer in slaap te krijgen totdat we rondjes in het donker gingen lopen door de woonkamer in de draagzak. Daar werd hij rustig van en viel binnen een half uurtje weer in slaap en konden hem wegleggen. Paar uur later nog een keer gedaan. Maar was dus wel met een heel aanwijsbare reden want hij was ziek. Hoop voor jou dat dit ook eenmalig was 🤗

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Wij hadden laatst iets soortgelijks, hij krijste de hele boel bij elkaar, h ...
Oh wat vervelend. Hier ook waterpokken maar ze lijken bijna allemaal ingedroogd en dat scheelt wel met de jeuk. Al wat leuke nachten gehad hier dus. Gebruik je er wel iets voor? Ik smeer sudocrem en kidsclinic mousse

één jaar geleden

Wij hebben dit ook een periode gehad. Heftig! Ons zoontje kreeg tandjes en zat midden in een sprong. Inmiddels is hij 1 jaar geweest, destijds was hij ongeveer 9 maand denk ik. Hopelijk houdt het niet lang aan, zowel voor de kleine als voor jullie! 🙌🏼 Wij hebben deze nachten toen zo’n twee weken lang gehad, echt een hel haha. Hopelijk slapen jullie vannacht lekker! 😉

één jaar geleden

Wij hebben ook.periodes hiervan. 6 uur niet, maar wel een aantal uur. En iedere keer werkt wat anders. Ene keer fles. Andere keer wiegen. Dan weer keer tussen ons in leggen. Maar als er echt niks lijkt te helpen, zet deze loedermoeder hem maar gewoon voor de tv met een rustig filmpje. Soms ben je toch gewoon ten einde raad. Helpt overigens ook niet altijd. En dit is wel m'n eindstation, gebeurt niet vaak. Lees er overigens vaker over. Kan zo veel zijn. Slaapregressie. Tandjes. Buikje. Ontwikkelingen en daar snachts mee bezig zijn. Te veel slaap overdag. Zo lastig he soms. En nee.. laten huilen is ook niet mijn ding.

één jaar geleden

zoals hiervoor al genoemd dentinox. en eventueel een zetpil. tandjes kunnen heel pijnlijk zijn. hier werkt die combinatie heel goed