18 Reacties
één jaar geleden
Ik vond een baby nestje echt enorm fijn! Als ik even op de bank wou liggen of op bed dan sliep hij eigenlijk altijd wel in het babynestje.
één jaar geleden
Dat hangt denk ik van elk kindje af. Ons zoontje heeft hier veel ingelegen, omdat hij de geborgenheid fijn vond. Voor onszelf was het ook erg fijn je kunt het overal neer leggen. Een bedbumper hebben we uiteindelijk gekocht om de overstap van babynestje naar het ledikant makkelijker te maken.
één jaar geleden
Onze dochter pikte het babynestje altijd maar heel even, dus hier voegde het niet zoveel toe. Wij hadden trouwens een hoes waarmee je van een voedingskussen een nestje kon maken. Je kan dat ook eerst eens proberen met een verschoonkussenhoes wanneer de kleine er is, en dan pas een babynestje kopen als het een succes blijkt te zijn. 😄
één jaar geleden
Je kunt ook een hoeslakentje om een voedingskussen doen, dan heb je ook een babynestje :)
één jaar geleden
Ik vond het bij onze eerste echt heel fijn, zo konden we haar (de eerste maanden zolang ze niet rolde) bij ons op de bank leggen, maar ook gewoon overal waar maar handig was. Naar een andere kamer om de was te doen? Baby mee in het nestje. Gaan eten bij vrienden? Nestje mee zodat baby erin kan liggen. We hadden verder geen wipstoeltje en we gebruikten de box eigenlijk nauwelijks. Eigenlijk gebruikten we het nestje als een soort makkelijk-verplaatsbare minibox.
één jaar geleden
Ik zeg doen! Maar goed ieder voor zich uiteraard. Wij hebben heel veel aan het nestje gehad. Ons meisje vond het zelf ook heel prettig om in te liggen. Bv. Op de bank of ergens mee naartoe nemen. Wel maar voor een paar maandjes ... toen werd ze er te groot voor en bewegelijker!
één jaar geleden
Niet gehad en niet gemist. Ik knuffelde graag met mn zoontje en legde m gewoon lekker bij me op schoot. Anders gewoon naast me op de bank. Erbij blijven moet je toch, dus vond het onzin om daar geld aan uit te geven.
één jaar geleden
Wij hebben er veel plezier van gehad. De 1e 6 weken sliep hij in het babynestje tussen ons in (ik weet de gevaren etc). Wij hebben zelf een meegroei ledikant dus best groot. Toen hij naar zijn eigen bed ging, in het nestje geslapen totdat hij kon rollen. Heeft na 6 weken altijd door geslapen tot 8 uur s'ochtends.
één jaar geleden
Onze kleine meid slaapt nog wel eens bij ons in bed. Ze slaapt dan in het nestje. Wij hebben m vanaf het begin t/m nu echt heel veel gebruikt