16 Reacties

één jaar geleden

Hier is het al vanaf het begin dat alles-eet fasen worden afgewisseld met alleen-banaan fasen 🫣 Gewoon blijven aanbieden. Wij geven trouwens geen brood als het avondeten wordt geweigerd.

één jaar geleden

Ja, hier ook ineens. Maar heb ook het idee dat het met tandjes te maken heeft. Dat bepaalde structuren dan niet heel fijn meer voelen. Vind het soms wel lastig. En ik eet nu veel meer want van alles waar hij 2 hapjes van eet, eet ik de rest op 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook!!!! Ook 15 maanden, tot een week of 2 geleden at hij zo goed als alles. Ik zei nog tegen mijn man: “zo blij dat hij zo goed eet”. Nu krijgen we er bijna niks meer in 🫣.

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Hier is het al vanaf het begin dat alles-eet fasen worden afgewisseld met a ...
Hahaha hier zijn de bananen ook niet aan te slepen soms. Wijzend met een vinger naar de keuken en dan ‘die’ roepen

één jaar geleden

Reactie op 3jongensmama

Hier ook!!!! Ook 15 maanden, tot een week of 2 geleden at hij zo goed als a ...
Precies dit idd! Zo blij dat we een smulpaapje hadden maar nu is het zo'n strijd. Niet alleen met het eten trouwens, alles is strijd op het moment 🥲

één jaar geleden

Reactie op 3jongensmama

Hier ook!!!! Ook 15 maanden, tot een week of 2 geleden at hij zo goed als a ...
Precies! Nou bij mij ging het zo; we waren op een verjaardag een paar weken geleden en ze at iedereens eten op. Nou de volgende dag at ze bijna niks ..

één jaar geleden

Hahaha hier zijn de bananen ook niet aan te slepen soms. Wijzend met een vi ...
Huh, ik wist niet dat mijn dochter ook bij jou woonde 😂

één jaar geleden

Mijn dochter is nooit een echt makkelijke eter geweest, maar ze heeft wel fases dat ze redelijk eet en fases zoals op het moment dat ze drie broodkruimels eet en daarna wel van haar bakje yoghurt geniet. Op zich denk ik meestal “ze pakt wel wat ze nodig heeft” maar ze is de laatste tijd wel echt minimaal aangekomen, dus dat vind ik dan toch wel weer lastig. 😕

één jaar geleden

Ach, hier at hij alles, tot hij 11 maanden was. Toen begonnen de tandjes te komen en moest het avondeten weer gepureerd worden. Nu 3 maanden (en 10 tandjes) later en nog steeds alleen gepureerd avondeten. Wij zijn deze week begonnen met je krijgt stukjes avond eten en anders niks. Klinkt heel lomp, maar zo at ie de vorige keer na een paar dagen wel yoghurt. Ook heeft hij in het verleden dus wel stukjes gegeten. Daarnaast krijgt hij nog wel altijd fles voor slapen.

één jaar geleden

Reactie op Kokkie94

Ach, hier at hij alles, tot hij 11 maanden was. Toen begonnen de tandjes te ...
Ja mijne krijgt ook nogsteeds een flesje, maar die drinkt ze ook voor de helft op

één jaar geleden

Hier ook🥹🥹. Wordt er moedeloos van.

één jaar geleden

14 maanden en ook drama. Van alles eter naar heeeel selectief 😣 Nee schudden, eten op de grond, uitspugen. Fase hou ik mij maar voor 🥲

één jaar geleden

Reactie op AMEKP

14 maanden en ook drama. Van alles eter naar heeeel selectief 😣 Nee schudd ...
Same! Hopelijk gaat het vanzelf over 🙈

één jaar geleden

Gisteren echt schranzen in bami. Omdat wij pizza aten vanavond een portie bami van gisteren bewaard voor hem. Nu lag alle bami op de grond…. Echt hoor, je kon mij ook opvegen 😂👍🏻

één jaar geleden

Reactie op AMEKP

Gisteren echt schranzen in bami. Omdat wij pizza aten vanavond een portie b ...
Zo herkenbaar! 😂 Brocolli ging er hier altijd met smaak in, dus dat eten we ook elke week omdat ik wist dat ze dat sowieso at. Totdat ze er deze week genoeg van had en alles op de grond gooide 😂 Wanneer je denkt dat je ze door hebt, veranderen ze weer haha!

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik denk dat het met tandjes te maken heeft. En de bananen moet ik ook verstoppen hoor 🤣