134 Reacties

één jaar geleden

Laatste meting jongen 64 cm en 6,5 kg. Ontwikkeld verder goed en is helder ventje

één jaar geleden

Oh en hij is van 28 september en draagt maat 68 vaak en soms 62.

één jaar geleden

Reactie op 28 September 2022

Laatste meting jongen 64 cm en 6,5 kg. Ontwikkeld verder goed en is helder ...
Mooi 🥰

één jaar geleden

Reactie op 28 September 2022

Oh en hij is van 28 september en draagt maat 68 vaak en soms 62.
Aankomende maandag moet ik weer met mn dochtertje naar het ziekenhuis en wordt daar weer gewogen etc. Ben benieuwd

één jaar geleden

Ons zoontje is van 21 september. Was met de geboorte 4kg en nu 6,9kg. Is de laatste 2 maanden niet meer aangekomen en gegroeid. Herkennen anderen ouders dit?

één jaar geleden

Reactie op Vylu

Ons zoontje is van 21 september. Was met de geboorte 4kg en nu 6,9kg. Is de ...
In lengte of in gewicht?

één jaar geleden

Allebei niet meer. Lengte en gewicht blijft exact hetzelfde!

één jaar geleden

Nou, m’n kleine Hailey heeft waarschijnlijk iets onderliggends. Waren de woorden van de kinderarts. Ze heeft twee weken geleden bloed geprikt en 2 waardes waren niet goed, waren uitschieters. Dat gaan ze verder onderzoeken. Ze vermoeden dat dat de reden is dat Hailey zoveel calorieën nodig heeft om te groeien, omdat daar veel energie naartoe gaat (ze krijgt infatrini, calorierijke voeding). Verder blijft ze een vrolijke en beweeglijke baby, dus daar maak ik me geen zorgen over.

één jaar geleden

Nou, m’n kleine Hailey heeft waarschijnlijk iets onderliggends. Waren de wo ...
Oh dan doorloop je deels hetzelfde traject als mijn zoontje. Hij is verder ook vrolijk maar komt gewoon niet aan. Hij heeft duocall gehad en krijgt nu ook infanteri.

één jaar geleden

Reactie op Selphya

Oh dan doorloop je deels hetzelfde traject als mijn zoontje. Hij is verder ...
Ja, ik ben benieuwd. Hopelijk niets ergs.

één jaar geleden

Ja, ik ben benieuwd. Hopelijk niets ergs.
Ja mijn zoon is bekend met problemen helaas. Ze willen hem vooral "vetmesten" zodat zijn sonde voeding eruit kan. Waar denken ze bij jou dochter aan?

één jaar geleden

Reactie op Selphya

Ja mijn zoon is bekend met problemen helaas. Ze willen hem vooral "vetmeste ...
CK & AF waren uitschieters bij bloedwaardes. Die gaan ze verder uitzoeken. Voor de zekerheid, kan iets met spieren of botten zijn. En ze hebben een urinezakje afgenomen.

één jaar geleden

CK & AF waren uitschieters bij bloedwaardes. Die gaan ze verder uitzoek ...
Oh spannend dus nog even. Ik hoop dat alles meevalt 🙏

één jaar geleden

Gisteren gewogen 5,890 🫣 geboren 4 september. We zitten nu aan maatje 62 🙈

één jaar geleden

CK & AF waren uitschieters bij bloedwaardes. Die gaan ze verder uitzoek ...
Hoe is het nu? Weet je Al meer?

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met jullie kleintjes? Mijn dochtertje is nu al 6 weken helemaal niks aangekomen. Ik denk ook door het meer bewegen nu. Bij anderen ook zo? Ze is inmiddels 10 maanden en twee weken en 7,4 kg.

één jaar geleden

Ze groeide een tijdje heel goed door vast voedsel, maar nu dus niet meer.

één jaar geleden

Reactie op Deemsss

Ze groeide een tijdje heel goed door vast voedsel, maar nu dus niet meer.
Drinkt ze goed? Ons kleintje drinkt wat minder goed. Logopediste kan helpen. Dat heeft ons erg goed geholpen.

één jaar geleden

Reactie op Anique38

Drinkt ze goed? Ons kleintje drinkt wat minder goed. Logopediste kan helpe ...
Ja drinken gaat echt prima. Al doen we het op “gevoel”, dus daardoor twijfel ik nu heel erg of ze wel voldoende krijgt… ik denk dat ze ongeveer 4 flesjes van 120 krijgt. Hapjes vind ze best leuk maar ze is ook erg kieskeurig dus veel gaat er niet in.

één jaar geleden

Reactie op Deemsss

Hoe gaat het nu met jullie kleintjes? Mijn dochtertje is nu al 6 weken hele ...
Hier bijna precies hetzelfde gister gewogen nu 10 mnd+ 2 weken en hij is afgevallen naar 7,5 kilo. Cb zei zolang die zijn eigen lijn blijft volgen gaat het goed en meneertje is gaan lopen dus hier is niet tegenop te voeden