134 Reacties

één jaar geleden

Onze kleine meid is gisteren geweest voor haar 14 maanden consult en is 72cm en 7878gram,

één jaar geleden

Het was even spannend, maar ik ben heel blij dat we nu weer de goede kant op gaan 😀

één jaar geleden

Vorige week bij cb geweest. Dochter is 77 cm en 8.3 kg. Ze volgt de -1lijn qua gewicht maar was prima verder.

één jaar geleden

Die van mij is 76,5 en net geen 8 kilo. Hij krijgt borstvoeding en eet van alles wat los en vast zit. Het is een actief mannetje. Het is gewoon niet zo een groot mannetje.

8 maanden geleden

Hoe gaat het onder tussen met de kleine lichten kindjes onder ons. Hier vandaag extra naar het cb geweest. 18 maanden 82 cm en 9640 gram. Jammer had wel gehoopt dat die de 10 kilo aan zou tikken. Voor de rest een veel pratend, rennend mannetje dus alles gaat goed

8 maanden geleden

Hier was hij met bijna 17 maanden 78 cm en 8,7 kg. Nog steeds druk aanwezig, veel in beweging. Kruipt mega snel, loopt overal langsaf maar nog niet los, maakt veel klanken maar zegt nog maar weinig woordjes, begrijpt wel heel veel wat ik vraag. Ontwikkeld zichzelf dus wel goed, dus nog steeds geen grote zorgen, maar we moeten wel vaker terug om de groei in de gaten te houden.

8 maanden geleden

Reactie op LiekeG

Hier was hij met bijna 17 maanden 78 cm en 8,7 kg. Nog steeds druk aanwezig ...
Hier exact hetzelfde, wat toevallig!

8 maanden geleden

Hier 75 cm en 9,5 kilo. Denk dat ze even iets zwaarder was, maar toen ging ze lopen en rennen en was er weer wat af. Maar prima op haar lijntje :)

8 maanden geleden

Hier 76 cm en weegt 9,5. Loopt nog niet. Maar kletst wel. Heeft motorisch wat achterstand door heupflexibiliteit.

8 maanden geleden

Hier bijna 18 maanden en 9,8 kilo. Was inderdaad ook iets meer denk ik .. maar nu ze continue aan het rennen, dansen en klimmen & klauteren is, is ze weer wat gewicht verloren. Geen idee hoe lang ze is trouwens😅 Het is een tante met een willetje hoor, ze eet echt als een bootwerker en begint al te praten met zinnen van 2 en soms zelfs 3 woordjes. Nog een paar weekjes en dan is ze een grote zus. Haar broertje in de buik wordt nu op p5 geschat, weer een kleintje dus!

8 maanden geleden

Hier 17 maand, 78cm en weegt 8,6. Ze loopt ook nog niet maar voor de rest gaat ze qua ontwikkeling echt prima! Dus ik maak me niet echt zorgen

8 maanden geleden

18 maand, 8kg040 en 74 cm. Maatje 74 nu. Altijd klein en fijn geweest. ☺️

7 maanden geleden

Even ter contrast. Ze heeft haar begingewicht vast. (1kg koffiebonen)