6 Reacties

één jaar geleden

Hier ook sinds een tweetal weken, inderdaad verschrikkelijk! Het is sowieso een fase zei de arts, je kan ze proberen afleiden op de moment dat ze het doet, met een bijtring, tuutje, iets van eten of speelgoed aanbieden,.. Maar kdenk vooral dat het afwachten is tot dit voorbij is!

één jaar geleden

Ja, hier ook sinds ze 4 tanden heeft. Ik hoop maar dat het voor nu het ontdekken is en dat het alleen maar minder wordt

één jaar geleden

Hier ook een tijdje t geval, toen de boventandjes door waren. En idd, verschrikkelijk geluid. Het is hier redelijk vanzelf over gedaan, denk ongeveer een maandje?

één jaar geleden

Ja is een fase. Toen mijn zoontje net deze tanden kreeg deed hij dit ook. Gelukkig is dit nu alweer voorbij

één jaar geleden

Ooh wat fijn dat het bij jullie over is gegaan! Dit geeft goede hoop dat het hier hopelijk ook snel klaar is. Het zal inderdaad wel met ontdekken van de tanden te maken hebben, ook gek om die ineens te hebben 😉

één jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook een aantal maanden gedaan, vreselijk geluid!!! Nu ik dit lees heb ik het al een poosje niet meer gehoord, ff afkloppen haha …