4 Reacties

7 maanden geleden

Hier inderdaad ook nog 1 slaapje. Doordeweeks als ze vroeg op is (rond half 8) gaat ze thuis zo tegen 11u naar bed, dan ook meestal zo'n 2uur. Ik heb even teruggekeken, op het kdv leggen ze haar meestal tussen 12.30 en 13u in bed, dan slaapt ze vaak ook tussen de 1,5 en 2u. Heel soms wordt ze wel al na een uurtje wakker, maar dan valt ze vaak 's middags in de auto/buggy ergens nog wel in slaap.

7 maanden geleden

Dit heb ik bij onze jongste ook gehad, maar dan liet ik hem in de ochtend lekker lang slapen net zolang tot hij zelf wakker werdt en dan deed ik hem er bijv. Rond 16.00u weer voor een uurtje in en ging hij savonds rond 20:00u weer naar bed. Nu zitten we om de 2 dagen op 1 slaapje per dag, ene dag trekt hij het beter dan de andere dag.

7 maanden geleden

Kan ook een kwestie van wennen zijn. Hier de eerste week met 1 slaapje ook ongeveer 1,5 uur maar inmiddels tikt hij regelmatig de 3 uur aan

7 maanden geleden

Bij ons vanaf 15 maanden al 1 slaapje van max 1.5 uur en een vrolijk kind. Kan dus ook genoeg zijn, afhankelijk van hoe ze zich verder op de dag voelt :)