107 Reacties

één jaar geleden

U koffie altijd koud drinken

één jaar geleden

Reactie op BabyAz

U koffie altijd koud drinken
Zoooo en hoe 😂 Heb (in al die jaren bij elkaar) nog nooit zo veel koffie weggegooid als in die paar weken dat ik moeder ben hahaha Koud vind ik het echt niet te zuipen dus dan wordt het weer een enkeltje gootsteen 🙈 Lijkt wel of hij de geur van koffie nu al herkent en weet dat hij dan moet gaan huilen 😂

één jaar geleden

Poepen met een kleine toeschouwer 👌🏻

één jaar geleden

Het huishouden, je make-up, eten enz. met 1 hand moeten doen omdat er iemand nonstop in je arm wil hangen 🥲 M'n vriend hallucineert van het slaapgebrek, hij was er laatst heilig van overtuigd dat hij snachts had gezien dat de wolkjes op de hydrofiele doek glow in the dark waren?? 😂💀

één jaar geleden

Reactie op LottieL

Heen en weer wiegen zonder baby in je armen en mensen je aankijken: ‘wat do ...
Dit heb ik ook 😂

één jaar geleden

Niet meer alleen naar de toilet kunnen 😂

één jaar geleden

Je vriend in je slaap stevig bij de arm pakken in de veronderstelling dat je je baby vast hebt en moet voeden

één jaar geleden

Reactie op Koekiemonster1

Hoe bedoel je? Jeetje, heftig om je enkel te breken met een baby. Beterscha ...
Yup, ik gleed uit en brak mijn enkel. Nu in het gips.. dankjewel!

één jaar geleden

Heel irritant… Mijn jongste dochter heet Noya maar als ik tegen haar praat en haar naam noem zeg ik 9 vd 10 keer Maelynn 🤦🏻‍♀️Dat is haar zus van net 2 jaar…..

één jaar geleden

Reactie op Nootje1

Je mama instinct gebruiken als je valt en je enkel breekt....
Als in, je stelde je kindje veilig waardoor jij ongelukkig viel? 🫣

één jaar geleden

Reactie op Chissey

Als in, je stelde je kindje veilig waardoor jij ongelukkig viel? 🫣
Ik gleed uit terwijl ik haar vast had. Ik beschermde haar, waardoor ik heel lelijk viel

één jaar geleden

Reactie op Chissey

Heel irritant… Mijn jongste dochter heet Noya maar als ik tegen haar praat ...
Haha bij mij wordt het een combi van beide namen, Inara en Amira wordt Imara 🤣. Pas om 8 u 's avonds erachter komen dat er nog gekookt moet worden en niemand avondeten heeft gehad. En ontbijten om 10u s ochtends terwijl ik om 7u al opstond en ook nog geen koffie heb gedronken.

één jaar geleden

Reactie op Chissey

Als in, je stelde je kindje veilig waardoor jij ongelukkig viel? 🫣
Ook gebeurd met 25 weken zwangerschap. Kind 4 jaar van trap tillen, laatste treden missen. Kind veilig laten landen, ik breuk in voet en enkel zwaar gekneusd. Resultaat 6 weken gips en nog 4 weken enkelbrace gedragen.

één jaar geleden

Helemaal onder de melk zitten 😅

één jaar geleden

- Je moeten verantwoorden waarom je het wél leuk vind (en het niet zwaar vind) om 2 kinderen kort op elkaar te hebben.. blijkbaar mag je alleen klagen😅. Ik klaag ook vaak genoeg hoor. - nog niet genezen zijn van zwangerschapsdementie en daardoor vergeten hoe m'n baby heet en wanneer ze is geboren.. - in alle haast ergens heen gaan met 2 kinderen en dan je baby vergeten omdat ze lekker zonder geluid ligt te slapen. - sowieso alles vergeten.

één jaar geleden

Op het toilet zitten met de deur open en vaak ook nog met een extra toeschouwer 🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Aynara

Ook gebeurd met 25 weken zwangerschap. Kind 4 jaar van trap tillen, laatste ...
Sjezus, ik snap het nu ja

één jaar geleden

Reactie op Ro2020

- Je moeten verantwoorden waarom je het wél leuk vind (en het niet zwaar vi ...
Naam baby vergeten is te erg voor woorden... Mijn dochter heet Lucy, ik noem haar met enige regelmaat Suzie. Krijg heleboel scheve blikken 😑😅

één jaar geleden

Al uren moeten plassen maar je baby ligt zo lief bij je te slapen...

één jaar geleden

Reactie op Lucysmom

Naam baby vergeten is te erg voor woorden... Mijn dochter heet Lucy, ik noe ...
Heeeeeel blij dat ik niet de enige ben. Noem dr namen die niet eens in m'n omgeving voorkomen. 🤣