107 Reacties

茅茅n jaar geleden

Je baby missen terwijl hij gewoon heerlijk boven in bed ligt te slapen 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Koekiemonster1

Je baby missen terwijl hij gewoon heerlijk boven in bed ligt te slapen 鉂わ笍
Dit hebben wij bij onze oudste. Ligt ie op bed en zeggen wr tegen elkaar: zullen we m wakker maken?馃槄 is zo gezellig.

茅茅n jaar geleden

Nooit meer relaxed naar de wc kunnen gaan of rustig eten zonder kind op schoot 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ro2020

Dit hebben wij bij onze oudste. Ligt ie op bed en zeggen wr tegen elkaar: z ...
Haha alsof ik dit schrijf, mijn man en ik precies hetzelfde met de oudste die nu 21 maanden is. Elke avond als wij naar bed gaan: zullen we d'r even wakker maken, kunnen we even spelen 馃ぃ馃ぃ馃お

茅茅n jaar geleden

Je kind die er fantastisch uitziet en zelf als een sloddervos 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Papa zijn is... Het tutje dat op de grond was gevallen gaan afspoelen en dan aan de vriend die op bezoek was geven ipv aan de dochter! 馃槃

茅茅n jaar geleden

In de nacht ineens vastgegrepen en gewiegd worden door je slapende vriend die droomt dat hij de baby aan het wiegen is. Hij weet er niets meer van 馃槅

茅茅n jaar geleden

Elke keer als je naar de babyfoon kijkt ; lijkt het of je kind beweegt/tegensprutteld zoekend naar de speen terwijl het eigl vredig ligt te slapen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lucysmom

Zo on point馃槀 vanochtend nog meegemaakt haha
Hahahaha, raar he

茅茅n jaar geleden

Reactie op Paula29

Poepen met een kleine toeschouwer 馃憣馃徎
Zien poepen doet poepen馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Met de HEMA-meer-pas willen pinnen. Volgens de caissi猫re kon ik 鈥榯 altijd proberen! 馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op sharona96

Je kind die er fantastisch uitziet en zelf als een sloddervos 馃ぃ
Hahahah dit is zo waar

茅茅n jaar geleden

Reactie op Koekiemonster1

Je baby missen terwijl hij gewoon heerlijk boven in bed ligt te slapen 鉂わ笍
Zo waar dit! Mijn zoon ligt nu al 3 uur in z'n bed te slapen en ik kan bijna niet meer wachten tot hij wakker wordt.

茅茅n jaar geleden

.... douchen met je kind in de wieg ernaast 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Elinevdb94

.... douchen met je kind in de wieg ernaast 馃槄
Zo blij dat ik niet de enige ben 馃檲 vanochtend in de maxicosi en ik douchen. Of met de babyfoon die op het toilet staat 馃槄

茅茅n jaar geleden

Nog even (heftig) 9 maanden ontzwangeren na je bevalling 馃槚 Word gek van die hormonen af en toe 馃榾

茅茅n jaar geleden

Reactie op -DLM-

Zo waar dit! Mijn zoon ligt nu al 3 uur in z'n bed te slapen en ik kan bijn ...
Ik wilde dat ik de kans kreeg om haar te missen. 馃檲 Ze slaapt alleen maar op mij/papa of buiten in de kinderwagen en ik moet bekennen dat het me erg zwaar valt. Dus voor mij is mama zijn; met je baby meehuilen wanneer deze weer zonder aanwijsbare reden overstuur is.

茅茅n jaar geleden

He-le-maal kapot zijn na weer een nacht met maar 3 uurtjes slaap en een dag met veel huilbuien (lang leve sprongetjes 馃檲) Maaaar dan krijg je weer een prachtige tandloze glimlach en dan weet je weer waar je het allemaal voor doet 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jindji

Zo blij dat ik niet de enige ben 馃檲 vanochtend in de maxicosi en ik douchen ...
Jullie douchen??? Wat is douchen? 馃槀

茅茅n jaar geleden

In het donker na de fles ondergespuugd worden, as we speak. Maar hij is net op me in slaap gevallen Dus ik wacht wel weer ff met de schone kleren 馃檲