Iemand tips voor betaalbare en mooie moedermelk sierraden? Had bij iemand besteld helaas is die gestopt. Nu heb ik nog steeds niks en wil toch graag dit mooie borstvoeding avontuur vastleggen door midden van een mooie ring.
Ik heb een pandora bedel met moedermelk en parelmoer laten maken door SoLilly. Ben er super blij mee! Duurde alleen wel heel erg lang van moment van aanvragen tot ontvangst (iets van 4 maanden)
Ik heb mijn moedermelksieraad ( ketting) besteld bij hannedetail. Een bedrijf uit België, met snelle levering en super goede service. En leveren ook gewoon in Nederland. Weet alleen niet of ze ook ringen maken. Maar dat kan je altijd aan ze vragen.
Ik heb een sieraad laten maken (ketting) bij het Kleine Atelier. Ze maken daar ook ringen met moedermelk. De levertijd was in mijn geval sneller dan verwacht (3 weken van bestelling tot ontvangst), dus ik kon er snel van genieten!
https://www.mamajewels.nl/products/luna-moedermelk-ring-goud
Ik heb deze sinds kort en ben er erg blij mee. Leverduur viel reuze mee, week of 3 geloof ik
Laves! Zoek maar eens op Instagram.
Ik heb er een mooie kettinghanger laten maken! Met moedermelk van beide keren borstvoeding, haarlokje van beide kinderen en van mijn zoontje zelfs vlokjes navelstreng er in verwerkt
Ik heb ook bij haar besteld. Moest ook lang wachten, maar dat kwam door een ...
Ik heb daar ook een bedel besteld voor aan pijn pandora armband. Ik heb uiteindelijk 6.5 maand moeten wachten vanaf bestellen tot ontvangen 🙈 hij is wel mooi geworden, maarik ga er niet weer bestellen
Laves! Zoek maar eens op Instagram.
Ik heb er een mooie kettinghanger laten ...
Mag ik vragen hoe lang je hebt moeten wachten? Ik heb op 1 september besteld (de dag dat ze terug kwam van verlof) en meteen dna opgestuurd. Op haar insta stond toen dat het maar 1 tot 2 weken zou duren omdat ze pas net weer begon. Inmiddels zijn we morgen 8 weken verder en reageert ze niet op mijn mailtjes / berichtjes of ze zegt 'ik moet even kijken' en dan hoor ik niks meer. Ik heb er inmiddels weinig vertrouwen meer in ☹️