16 Reacties

één jaar geleden

Ik volg ook even. Ik ben ook benieuwd hoe dat überhaupt gaat.

één jaar geleden

Ik heb een pandora bedel met moedermelk en parelmoer laten maken door SoLilly. Ben er super blij mee! Duurde alleen wel heel erg lang van moment van aanvragen tot ontvangst (iets van 4 maanden)

één jaar geleden

Ik heb mijn moedermelksieraad ( ketting) besteld bij hannedetail. Een bedrijf uit België, met snelle levering en super goede service. En leveren ook gewoon in Nederland. Weet alleen niet of ze ook ringen maken. Maar dat kan je altijd aan ze vragen.

één jaar geleden

Ik heb een sieraad laten maken (ketting) bij het Kleine Atelier. Ze maken daar ook ringen met moedermelk. De levertijd was in mijn geval sneller dan verwacht (3 weken van bestelling tot ontvangst), dus ik kon er snel van genieten!

één jaar geleden

https://www.mamajewels.nl/products/luna-moedermelk-ring-goud Ik heb deze sinds kort en ben er erg blij mee. Leverduur viel reuze mee, week of 3 geloof ik

één jaar geleden

Reactie op Livingforthemoment

Ik volg ook even. Ik ben ook benieuwd hoe dat überhaupt gaat.
Je moet een mini beetje moedermelk opsturen. Daar mengen ze dat met doorzichtige hars (of gekleurde als je daarvoor kiest)

één jaar geleden

Ik heb een hangertje besteld bij Tante Taat. Volgens mij is zij nu met verlof. Maar heel erg mooi geworden, niet zo groot dus dat vind ik perfect.

één jaar geleden

Ik heb er 1 van happy little luna gekregen. De hanger en t kettinkje zijn mooi maar niet heel bijzonder. De betekenis is wel heel speciaal natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op Aranka

Ik heb een pandora bedel met moedermelk en parelmoer laten maken door SoLil ...
Ik heb ook bij haar besteld. Moest ook lang wachten, maar dat kwam door een handblessure. Ik ben er heel erg blij mee. Had een hanger met een ketting.

één jaar geleden

Zelf maken! Ga ik ook doen

één jaar geleden

Reactie op MomOfL

https://www.mamajewels.nl/products/luna-moedermelk-ring-goud Ik heb deze s ...
Ik heb een ketting van mamajewels. Zeer tevreden! Levertijd was hier ook een stuk sneller dan aangegeven.

één jaar geleden

Zelf maken! Ga ik ook doen
Hoe maak je hetzelf?

één jaar geleden

Laves! Zoek maar eens op Instagram. Ik heb er een mooie kettinghanger laten maken! Met moedermelk van beide keren borstvoeding, haarlokje van beide kinderen en van mijn zoontje zelfs vlokjes navelstreng er in verwerkt

één jaar geleden

Dit is mijn kettinghanger.. maar ze hebben als het goed is ook ringen😊

één jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Ik heb ook bij haar besteld. Moest ook lang wachten, maar dat kwam door een ...
Ik heb daar ook een bedel besteld voor aan pijn pandora armband. Ik heb uiteindelijk 6.5 maand moeten wachten vanaf bestellen tot ontvangen 🙈 hij is wel mooi geworden, maarik ga er niet weer bestellen

één jaar geleden

Reactie op Mimi336

Laves! Zoek maar eens op Instagram. Ik heb er een mooie kettinghanger laten ...
Mag ik vragen hoe lang je hebt moeten wachten? Ik heb op 1 september besteld (de dag dat ze terug kwam van verlof) en meteen dna opgestuurd. Op haar insta stond toen dat het maar 1 tot 2 weken zou duren omdat ze pas net weer begon. Inmiddels zijn we morgen 8 weken verder en reageert ze niet op mijn mailtjes / berichtjes of ze zegt 'ik moet even kijken' en dan hoor ik niks meer. Ik heb er inmiddels weinig vertrouwen meer in ☹️