375 Reacties

één jaar geleden

🙋🏼‍♀️ Kan al sinds de voeding van 3:00 niet meer slapen. Ze zal zo wel weer komen 🥴

één jaar geleden

Reactie op JChristine

🙋🏼‍♀️ Kan al sinds de voeding van 3:00 niet meer slapen. Ze zal zo wel w ...
Hier hetzelfde 😅

één jaar geleden

2 nachtbrakers hier in huis momenteel 🥲. De kleine wil constant in de nacht aan de borst want overdag drinkt ze zo weinig door haar onrust🙃. De oudste is al 4 dagen aan de diarree en haar billen zijn vuurrood en liggen zelfs open 😢. Hopelijk dat 1 van de 2 weer beter gaat slapen 🥹…

één jaar geleden

Oke ik ben verwend. Maar sinds weken weer een keer een baby die om 03:45 de dag wilde beginnen.

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

2 nachtbrakers hier in huis momenteel 🥲. De kleine wil constant in de nach ...
Oh god. 😭 Ik wil huilen in jouw plaats

één jaar geleden

Reactie op dddi

Oh god. 😭 Ik wil huilen in jouw plaats
Ja pff het is wel echt pittig 😳. De oudste nu ook koorts dus die ligt er echt af. Precies als ik weer moet werken, super onhandig maar goed het komt nooit uit 😅. Ik hoop op een iets rustigere nacht voor ons allemaal

één jaar geleden

Tot straks! 🥲

één jaar geleden

🙋🏽‍♀️ Kan niet wachten 🙃

één jaar geleden

Ben ik echt z'n verwende moeder 🙊

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Ja pff het is wel echt pittig 😳. De oudste nu ook koorts dus die ligt er e ...
Volhouden. Het komt goed!

één jaar geleden

Ik zie jullie vannacht wel weer hè. 😂 We zitten hier momenteel op zo’n 3, soms 4, nachtvoedingen. 🙈

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik zie jullie vannacht wel weer hè. 😂 We zitten hier momenteel op zo’n 3, ...
Tot strakkies. 😭 Hier 1 voeding. Maar wel veel huilmomentjes. Ze komt uit haar slaap ofzo en dsn huilen. Die speen js ook ellende aan het worden 😅 Iemand wat positiefs in te brengen om de nacht mee door te komen?😂 ik kan even niks bedenken

één jaar geleden

Reactie op dddi

Tot strakkies. 😭 Hier 1 voeding. Maar wel veel huilmomentjes. Ze komt uit ...
Ze wordt hier meestal smakkend wakker, dus dan geloof ik wel dat het honger is. Maar zelfs als het dat niet is, is haar aan de borst hangen wel de snelste manier om haar in slaap te krijgen. 😂🙈 Speen slaapt ze hier niet mee, dus die kan ze ook niet kwijtraken. Ik vertel mezelf steeds dat het een faaaaase is. En aangezien het hier wel echt om voedingen gaat; ze zal het wel nodig hebben. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Al 7x erg huilend in dr slaap sinds de laatste voeding rond 20.00. Nu maar gevoed omdat er zoveel onrust was 😌 Hopelijk komt ze niet over 30min alweer..

één jaar geleden

Reactie op dddi

Tot strakkies. 😭 Hier 1 voeding. Maar wel veel huilmomentjes. Ze komt uit ...
Eeuuuh iets positiefs, je bent niet alleen!🙋‍♀️🙈

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ze wordt hier meestal smakkend wakker, dus dan geloof ik wel dat het honger ...
Same. Alleen nu begin ik me ook druk te maken dat het een gewoonte is geworden nu 😅 maar dat zal nog wel niet want het is echt brullen als ik haar op een andere manier wil troosten

één jaar geleden

Wat zijn we aan het doen, dames? Ik speel altijd 100 potjes patience, iemand nog een leuker spel? Groetjes vanuit de voedingsstoel

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Same. Alleen nu begin ik me ook druk te maken dat het een gewoonte is gewo ...
Zolang ze smakkend wakker wordt en de laatste voeding 2u of langer geleden is ga ik er vanuit dat ze het wel nodig zal hebben. Maar herken wel de angst dat dit straks de enige manier wordt om haar (weer) in slaap te krijgen. Ik weet zelf uit ervaring van andere nachten dat dit niet zo is, daardoor kan ik het aardig loslaten. Qua spelletjes; wij gebruiken een cosleeper dus ik lig nog in bed en probeer juist zo slaperig als mogelijk te blijven. 😅

één jaar geleden

Nog iemand die haar snurkende partner iets wil aandoen omdat jij al voor de 15de keer wakker bent terwijl hij zooooo diep slaaptt 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Nog iemand die haar snurkende partner iets wil aandoen omdat jij al voor de ...
Ja zeker 🙃😂. Altijd als ik zeg, ben zo vaak wakker geweest voor die meiden zegt ie gewoon oh huh hoezo?! 🫤 En me niet willen geloven als ik zeg dat ik hem wakker hebbproberen te maken..