375 Reacties
één jaar geleden
Hier een ontzettend slechte nacht gehad. Om de 20 a 30 minuten wakker en dan gelijk keihard huilen. Niks werkte om hem rustig in slaap te krijgen en te houden. Wat er dan toch nu weer aan de hand is 🥴😵💫 hij is nu 7 maanden. Zoveelste slaapregressie? Aaaargh
één jaar geleden
Reactie op Deemsss
Hoe gaat dit?
Ehh 😅 ik wilde dit graag doen in de week dat mijn stiefkinderen er niet waren omdat ik hun niet de hele nacht wakker wil houden als ze naar school moeten. Maar ze zijn bijna altijd bij ons, dus na 2 nachtjes mee gestopt. Ik ben wel een stuk strenger (ook voor mezelf) geworden met het in het eigen bedje slapen. Ze slaapt nu overdag 2x 1,5 uur of 3x iets korter. Verder komt ze nu vaak 2x snachts. Dus er zit al wel verbetering in maar nog niet hard doorgezet
één jaar geleden
Reactie op JChristine
Ehh 😅 ik wilde dit graag doen in de week dat mijn stiefkinderen er niet wa ...
Vanavond poging 2 en deze week gaan we doorzetten. Wish me luck
één jaar geleden
Hier al 2 dagen weer een ramp... we zijn wakker sinds 3:30uur alles gedaan en hij slaapt gewoon niet of half.
Ondertussen 06:00u, ik geef op en zitten we maar in de woonkamer 😞
één jaar geleden
Wij nog 2 dagen te gaan tot sprong 6, ik ben benieuwd wat we er van merken haha!
één jaar geleden
Even dit topic een nieuw leven in blazen. Slaapt het lieve meisje eindelijk door, mis ik haar zo om nog even extra te kroelen. Afgelopen nacht ook nog eens voor het laatst borstvoeding gegeven, kan er echt om janken! 😭
één jaar geleden
Reactie op JChristine
Even dit topic een nieuw leven in blazen. Slaapt het lieve meisje eindelijk ...
PS. Kan iemand me nog even vertellen dat het oké is om officieel afgebouwd te zijn? 😫
één jaar geleden
Reactie op JChristine
PS. Kan iemand me nog even vertellen dat het oké is om officieel afgebouwd ...
Tuuuurlijk is het oke! Ik heb een tweeling en wilde mega graag bv geven. Helaas na 6 weken al af moeten bouwen want mentaal (vermoeidheid, twee baby's) lukte het me totaal niet om twee aan te leggen etc. Soms vind ik dat nog jammer. Maar ik heb het ze toch mooi 6 weken gegeven!!!!
Wees trots ❤️