375 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Al 13 maand met wss 20 goeie nachten in die 13 maand 🫣🫠🫠🫠🫠🫠
I feel you ❤️
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Jayme
Pff hier eentje van 13mnd en lijkt alsof hij afhankelijk is geworden, geven ...
Herkenbaar hoor, ik geef hem af en toe ook gewoon een klein flesje, dan slaapt ie het snelst weer verder.. klinkt echt als slaapregressie, wij zitten nu in de 5e week ellende en het wordt al beter. Nu 2 nachten goed geslapen, alleen rond 5.15 huilen stil huilen stil en 5.45 klein flesje en meneer slaapt weer ff. Terwijl de afgelopen weken kwam die rustig voor een fles in de avond en ook nog in de nacht. Even volhouden!
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Mysecret
Vanaf vannacht 8 uur 5 keer wakker en niet meer kunnen slapen sinds half 5. ...
Vreselijk 😭
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Herkenbaar hoor, ik geef hem af en toe ook gewoon een klein flesje, dan sla ...
Ohhh ik hoop het zo! Hier ook al bijna 3-4 weken en nu of fikse griep erover heen. Vooral de avonden zijn heel onrustig en dan om 05:00u wakker, bij jou ook? Hoe oud is jouw kindje?
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Jayme
Ohhh ik hoop het zo! Hier ook al bijna 3-4 weken en nu of fikse griep erove ...
Ja meestal rond 5.00 toevallig! Na een half uurtje aanklooien werkt t flesje gelukkig vaak. Maar soms ook niet dus dan is t een lange dag 🫠 hij is ruim 13 maanden nu!
één jaar geleden
Al de hele week: s nachts rond 3/4 uur wakker worden en 1.5 uur wakker zijn. Voorheen was het een flesje melk en ze sliep door. Nu gaat ze soms liggen, en daarna weer staan. Kletst alles bij elkaar en dan huilt ze weer even. Een 2e fles lijkt ook niet meer te werken. Gister maar de speen gegeven.
Om gek van te worden, en de oplossing geen idee.
Ze is nu 13 mnd.
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Vanacht iedere 1,5/2 u wakker.
Vind haar speentjes niet meer zelf:(
Oh welkom.
Ik heb dit al twee maanden nu.
“Dromen”
Ze droomt. Daardoor is ze dus eigenlijk nog aan het slapen wanneer ze huilend wakker wordt en daardoor vind ze haar speentje niet.
Ben nog aan het hopen dat het ooit stopt.
één jaar geleden
Ik sloot eergisteren zeker aan. Normaal is bed borstvoeding geven wel oplossing maar eergisteren was het ontroostbaar opeens 😖 we hadden ook een drukke en lange dag gehad dus denk dat daardoor kwam 🙈
VRIEND
één jaar geleden
Nou, 4 goede nachten gehad (geslapen van half 8 tot 6) en sprong 9 begon vandaag. 5.30 wakker 😵💫 heel leuk, met de wintertijd in zicht pffff
één jaar geleden
Lig al vanaf 19:00 met mijn kleintje op bed. Hij word om de 10 minuten wakker zo zielig 😢 gister nacht was het ook al zo’n feest. Rot tandjes
één jaar geleden
Wij slapen ook nog geen nacht door. Al wisselen ze elkaar wel steeds vaker af - tweeling.
Nu is er weer eentje ziek. Dus helaas hakt het er weer lekker in.
We zitten elke avond vanaf 21/23uur met een baby voor 2 tot 3 uur achter elkaar (bedtijd 19u). Het is verschrikkelijk. Sinds mei '23 alleen maar verergerd.
Meisje slaapt slechter dan het jongentje.
Maar als ze dan een keer wel van 23-6 slaapt, dan is hij wel wakker...
Ik ga me binnenkort echt langere tijd ziek melden (nu losse dagen). Want ik ben op. 😭
één jaar geleden
Het is nog geen nacht maar loop wel te piekeren. Vandaag gehoord van de kinderopvang dat onze zoon "als enige" niet netjes wacht met eten pakken totdat iedereen aan tafel zit.
Hij is net 1.. Kun je dit al überhaupt verwachten op die leeftijd? Ik moet het loslaten want ik wil slapen maar word er zo onzeker van 🥲
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Het is nog geen nacht maar loop wel te piekeren. Vandaag gehoord van de kin ...
Nee dat kan je niet verwachten van een kind van 1! ❤️