375 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Ja zeker 🙃😂. Altijd als ik zeg, ben zo vaak wakker geweest voor die meide ...
Ik jammerde zojuist nog voor dat we gingen slapen "als jij hem van de nacht de fles geeft dan kan ik eens na 4 maanden misschien eens 6-7 uurtjes slapen" Ja hoor zal ik zeker doen" was zijn reactie er op, wel 2 keer raden wie er wakker is geworden en wie niet🤦🏼‍♀️ Dan durft die nog om straks te vragen "hij is niet wakker geworden toch? Ik heb niks gehoord" Ggrrrrrrrr😡🤬

één jaar geleden

Gelukkig nog niet voor de oudste eruit hoeven gaan, word wel constant wakker door haar gejammer in haar slaap. Die gekke baby daarin tegen hangt alweer/nog aan de tiet 😴. Durf haar niet er vanaf te halen want ze is nog niet diep genoeg in slaap 🙈

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Gelukkig nog niet voor de oudste eruit hoeven gaan, word wel constant wakke ...
Oh lieve mama! Ik duim mee dat ze snel genezen en de baby wat meer gaat slapen (los van de tiet)❤️

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Same. Alleen nu begin ik me ook druk te maken dat het een gewoonte is gewo ...
Ik ben steeds ook bang dat iets een gewoonte wordt. Maar alles is af te leren denk ik dan maar. Als ik maar heelhuids deze tijd doorkom 🤣

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat je na een nachtvoeding moeilijk in slaap komt?

één jaar geleden

Yep😮‍💨 en dat kleine monstertje maar proberen in slaap te krijgen. Dus al zou ik willen slapen kan het niet.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Yep😮‍💨 en dat kleine monstertje maar proberen in slaap te krijgen. Dus al ...
Hier slaapt de kleine heerlijk. Ik word er zo verdrietig van dat ik niet kan slapen…

één jaar geleden

Hier slaapt de kleine heerlijk. Ik word er zo verdrietig van dat ik niet ka ...
Ja daar heb ik ook al heel lang last van. Slapeloosheid heb ik en heb ik wat voor gekregen van de huisarts. Maar werkt helaas ook niet. Pribeer te ontspannen en iets te luisteren wat je ontspant. Youtube oid

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ja daar heb ik ook al heel lang last van. Slapeloosheid heb ik en heb ik w ...
Ben je overdag ook moe? Twijfel ook om naar de huisarts te gaan

één jaar geleden

Zo'n hoofdpijn, jeetje.

één jaar geleden

Even klagen: onze gastouder brengt haar dochter om tien over 8 naar school. Onze zoon moet er dan max rond 8 uur zijn, maar wel gevoed. Nu is hij net klaar met drinken. Wil ik hem voor 8 uur daar hebben, moet ik hem om half 7 weer gaan voeden. Dat heeft dus geen zin. Nu kan ik hem dus pas om kwart voor 9 daarheen brengen. Ik zit nu nog thuis maar hoe moet ik dat straks in godsnaam doen?

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Even klagen: onze gastouder brengt haar dochter om tien over 8 naar school. ...
Lastig! Ik heb sowieso heel veel respect gekregen voor ouders met een baby en nog een ander kind sinds ik een baby heb 😂 Wij hebben straks om 09:00u een afspraak in het ziekenhuis voor een heup echo. Dit doen ze standaard na een stuitligging. Volgens mij is alles prima met m’n zoontje. Maar vind het toch spannend 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Lastig! Ik heb sowieso heel veel respect gekregen voor ouders met een baby ...
Nou, echt hoor. Ik sta voor m'n gevoel al maanden op de overlevingsstand. Heel veel succes in het ziekenhuis! 🍀

één jaar geleden

Ja soms lig ik nog meer dan een uur wakker. Dan gaat je nachtrust wel in een keer heel hard achteruit. Vooral omdat ik al 3/4x moet voeden snachts😅

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Even klagen: onze gastouder brengt haar dochter om tien over 8 naar school. ...
Ik leg mijn dochter altijd nog extra aan voordat ik haar naar de opvang breng. Maar had er nu bijvoorbeeld een beetje rekening mee gehouden door haar om 5 uur maar 1 borst te geven. Nou heb ik ook wel een baby die vrijwel altijd de borst accepteert als ik hem aanbied, dat is ook niet bij elke baby zo volgens mij. Qua wakker liggen na een voeding valt dat hier meestal wel mee gelukkig. Door de cosleeper kan ik zelf ook blijven liggen, ons lampje is heel donker en meestal zit ik zo min mogelijk op mijn telefoon. Vaak slaap ik dan snel weer verder na een voeding, soms zelfs een beetje tijdens. 😅

één jaar geleden

Ben je overdag ook moe? Twijfel ook om naar de huisarts te gaan
Ja ik ben overdag ook vaak heel moe 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Nog iemand die haar snurkende partner iets wil aandoen omdat jij al voor de ...
Ik ben juist blij als ik hoor dat hij goed slaapt. 🙈 Met de borstvoeding kan hij toch niet helpen, dan heb ik er meer aan als hij goed uitgerust is overdag. Kan hij weer lekker alle was doen enzo. 😂

één jaar geleden

Where are my nachtbrakers at?!

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Where are my nachtbrakers at?!
Ja hoi. 😂

één jaar geleden

Mijn hoofd doet pijn….