375 Reacties
één jaar geleden
Reactie op IkPien
Ik sluit aan😭Wat een nacht na een bijna slapeloze dag:
2100 slapen
2140 w ...
Herkenbaar beeld helaas 😭 hier ongeveer hetzelfde. Alleen van 8.00 tot 00.00 gaat het goed hier
één jaar geleden
Deze baby is stuk.. slaapt gewoon niet.. dacht dat mn eerste zoontje erg was maar dit slaat alles.. als ik 8 uur slaap in 3 dagen is het veel.
VRIEND
één jaar geleden
Ik sluit ook aan !
Ben zooooo blij als we hier vanaf zijn . Zoon meldt zich iedere 2 uur, al een week of 3 en meestal moet ik nog een keer verschonen . Anders in de ochtend drijfnat . Of hij poept in de nacht . Dan klaarwakker… afgelopen nacht vanaf 2.15 een half uur geslapen . Zwaar onrustig, huilen ….het breekt me behoorlijk op deze nachten icm werk.
één jaar geleden
Hier ook al zo’n drama. Hij komt nu echt om het uur/ anderhalf uur. Nog 5 dagen dat sprong 4 voorbij is 🙈
één jaar geleden
Reactie op dddi
Hier nog 8 dagen te gaan.
En al 5 weken zware ellende. (Vanaf geboorte al ...
Haha dit herken ik zo!
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Deze baby is stuk.. slaapt gewoon niet.. dacht dat mn eerste zoontje erg wa ...
Pfff , m’n zoontje heeft nog volgens de app 2 dagen voordat sprongetje voorbij is.. hij heeft vorige week 2 keer “doorgeslapen” en dat was het.
Ik ben kapot - ik ga zo ook maar proberen te slapen, elk uurtje is er 1.
één jaar geleden
23.19u
Een kleine die al sinds 19 uur wakker is..
In badje gestoken zodat hij misschien moe wordt en gaat slapen maar niet dus..
In slaap proberen wiegen helpt niet, in befje leggen zodat hij zelf slaapt? Gekrijs..
Ik ben doodmoe...
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
23.19u
Een kleine die al sinds 19 uur wakker is..
In badje gestoken zodat h ...
En bij jou nemen zodat hij in jouw armen in slaap valt? Ik doe delen van de nacht zeker wel aan samen slapen, om maar gewoon slaap te krijgen. 🤷🏼♀️ Houd me wel aan de richtlijnen voor veilig samen slapen daarbij, maar weet niet hoe ik deze maanden door had moeten komen zonder dat.
En vind het ook wel heel gezellig. 🥰