375 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Zowel zoontje als partner snotverkouden. Ik vind mezelf ook even heel erg z ...
Hier ook. Midden in de slaapregressie, dus ze ligt vaak bij ons. Links wordt er gehoest, rechts wordt t wakker en gaat huilen. Echt leuk, in het midden liggen 😮‍💨

één jaar geleden

Al 1.5 uur bezig om haar in slaap te krijgen. Wiegen, slaapt, neerleggen, wakker. Dit nog nooit gehad. Meestal slaapt ze incl voeding binnen 30 min weer.

één jaar geleden

Weer een verschrikkelijke nacht met elk uur wakker 😭

één jaar geleden

Goeiemorgen! Helaas kan ook ik mij aansluiten… al nachten lang elk uur wakker😭 Hij is nu ruim 17 weken, zal het de sprong zijn? Ik ben helemaal op maar het zal wel weer een ‘fase’ zijn hopelijk

één jaar geleden

Reactie op Deemsss

Weer een verschrikkelijke nacht met elk uur wakker 😭
Hier ook, ik word langzaam aan gestoord van. Mn hersens kunnen het niet aan, heb nog twee meiden van 6 en 4, beiden ziek. En een man die aan paar dagen weg is, niet dat die normaal veel doet maar toch 😂. Koffie gezet en nadenken met de overgebleven hersencellen wat we vandaag allemaal gaan doen. 🥵

één jaar geleden

Reactie op Deborahxx

Goeiemorgen! Helaas kan ook ik mij aansluiten… al nachten lang elk uur wakk ...
Hier ook.. mijn eerste had dit toch niet hoor. Amaikes. En overdag zo’n goede dutjes. 😭

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Al 1.5 uur bezig om haar in slaap te krijgen. Wiegen, slaapt, neerleggen, w ...
Dit hadden wij vannacht ook.. en de hele tijd jammmeren 😔

één jaar geleden

Ik vrees dat vannacht hier ook een drama gaat worden. Kleine ligt sinds 18:30 boven op bed, nu in een uur al 5x naar boven moeten lopen. Hij is verkouden en hoest zichzelf continu wakker en dan gelijk huilen. Ben zelf ook verkouden en mijn partner is een weekend weg 😭 shoot me

één jaar geleden

Ik ben sinds deze week weer aan het werk. Tot vorige week hadden we prima nachten. Sinds ik weer begonnen ben is het iedere nacht feest 🥲

één jaar geleden

We zijn er weer… Flink de griep te pakken samen met mijn zoontje. Die rot verstopte neus en koorts ook.

één jaar geleden

😫sinds eind dit jaar slaapt ze niet meer de nachren door maar meld zich om 4/5 vaak voor een voeding… soms al om 1/2 als ik de pineut ben, lastige ik val dan zelf heel moeilijk weer in slaap drna

één jaar geleden

Wakker voor de voeding en nu kan ik niet meer slapen. Oppas heeft net afgezegd voor dinsdagochtend als ik mijn laatste examen moet maken zodat ik kan afstuderen. Stress 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

één jaar geleden

Hier om het half uur voor het speentje en is al vanaf 4 uur wakker.. Het is nu bijna kwart voor 6. Lang leve slaapregressie 🤣

één jaar geleden

Reactie op lhp

We zijn er weer… Flink de griep te pakken samen met mijn zoontje. Die rot ...
Same! We knappen hier nu langzaam weer op, maar zowel mijn zoontje als ik zijn echt behoorlijk ziek (geweest). Waardeloos!

één jaar geleden

Ik sluit me aan. Lang leve de 4 maanden slaap regressie. Om de 20 a 30 min wakker. Eindelijk in slaap. Valt de speen uit, brullen maar. Speen niet in willen, maar zonder niet in slaap vallen. Als hij er eenmaal in zit, komen de armpjes hem er weer uit trekken. Speen aan de zijlijn houden en afwachten is al helemaaaal geen succes. Blij om te lezen dat dit "normaal" is, maar de spirit blijft erin, even volhouden en dan word alles beter! 💪🏻 ookal denk ik hier snachts anders over 😜

één jaar geleden

Ik twijfel wat te doen

één jaar geleden

Ik twijfel wat te doen; Onze man slaapt eigenlijk sinds dag 1 al klote door onrust. Sinds het inbakeren gaat het beter en kwam hij 1x per nacht voor voeding sinds sprong 4 is het weer ellende Hij krijgt 5 flessen van 180+6 op een dag en vaak nog 90 in de nacht De 4de fles is om 18.00 dus de 5de fles zou dan een droomvoeding om 22.00 moeten zijn. Maar steeds als we dat doen zijn de nachten onrustig en komt hij ook 3.00 weer voor een voeding en loopt hij heel de nacht te kreunen en te steunen maar geven we de voeding om 22.00 niet dan komt hij alsnog om 3.00 snachts en ben ik bang dat er veelste lang tussen zit vanaf 18.00.. Weet even niet zo goed waar ik goed aan doe. Plus de afgelopen week zit onze dreumes ook in een ontwikkel sprong en krijst snachts ook alles bij elkaar haha en jackpot ik mag morgen weer beginnen met werken😂 ik lach maar huil van binnen haha

VRIEND

één jaar geleden

Hier ook flinke griep te pakken , mijn zoon gelukkig (nog) niet. Wel iedere 1,5/2 uur wakker . Wil dan drinken . Heb ook al een speentje geprobeerd, maar komt dan een half uur later alsnog voor voeding . Bijna iedere nacht (al weken) aan het spoken tussen 3.30 en 5.00. . Is dan aan het gillen , lachen pruttelen of proberen te rollen . Ik voel me echt gebroken 😓 wanneer gaat dit over ?

één jaar geleden

Ik mag denk ik niet te vroeg juichen, máár ik denk dat wij uit de slaapregressie zijn! Hij heeft vannacht van 19:00 tot 6:30 door geslapen 😮‍💨. Sinds gisteren doet hij ook zijn middagslaapjes, wat overigens nog steeds slaapjes zijn van maximaal 45 minuten, in zijn eigen bedje zonder te wiegen 🥳. Ik hoop dat dit zo doorgaat, want deze weken waren zo heftig!

één jaar geleden

Ik mag denk ik niet te vroeg juichen, máár ik denk dat wij uit de slaapregr ...
Hoe oud is je zoontje nu?