375 Reacties

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Hoe oud is je zoontje nu?
Precies 5 maanden

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Ik twijfel wat te doen; Onze man slaapt eigenlijk sinds dag 1 al klote doo ...
Wij hebben de droomvoeding geschrapt. We moesten hem steeds uit zijn diepe slaap halen en hij werd er chagrijnig van. Ook werd hij bij zowel de droomvoeding als zonder op steeds hetzelfde tijdstip wakker. Nu slaapt hij vanaf +/- 19:00 uur tot ongeveer 5 uur. Hij komt vanzelf wanneer hij honger heeft. Is het een idee om hem voor 19:00 uur wat meer te drinken te geven? :)

één jaar geleden

Precies 5 maanden
Poeh nog 8 dagen dan!

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Hoe oud is je zoontje nu?
Hoe heb je de overstao gemaakt van wiegen naar niet wiegen. Onze dochter krijst (nee niet jengelen ;) ) als we haar in bed leggen. We zouden zo graag willen dat ze zelfstandig gaat slapen. Wiegen, slapen, neerleggen is nu vaak meteen wakker

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Wij hebben de droomvoeding geschrapt. We moesten hem steeds uit zijn diepe ...
Het lastige is dat hij de laatste fles op de opvang krijgt omdat wij pas rond 18.15 op de opvang kunnen zijn. En de fles ervoor is om 13.30 dus dan zit er wel wat lang tussen.. maar jouw kleintje krijgt dan 4 flessen inprincipe tot 5.00 begrijp ik dat dan goed?

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Hoe heb je de overstao gemaakt van wiegen naar niet wiegen. Onze dochter kr ...
Heel eerlijk gezegd zou ik het niet weten… Vorige week krijste hij nog bij het neer legen in zijn bedje en deze week is het zo anders. Ik merk wel dat ik hem nu in het donker en in zijn slaapzak in bed leg. Dat deed ik voorheen niet. Ik leg hem in zijn bed en laat hem heel eventjes ‘huilen’ en als hij dan echt niet uit zich zelf kan slapen haal ik hem eruit en knuffel ik hem zonder te wiegen. Het troosten zonder wiegen ben ik al wel wat langer mee bezig. Misschien valt dat te proberen? Het is even doorzetten, ik hoop dat je er snel van af bent

één jaar geleden

Ohohoh, wij hebben hier volgens mij een regeldag te pakken die ‘s nachts doorgaat.

één jaar geleden

Reactie op lhp

Ohohoh, wij hebben hier volgens mij een regeldag te pakken die ‘s nachts do ...
Ooh vervelend! Hier is ze de hele dag ziek geweest, mijn borsten voelen overreden door een vrachtwagen

één jaar geleden

Doorkomende tandjes en een flinke verkoudheid. Waarom is de mens niet zo ontworpen dat het maar 1 probleem tegelijkertijd kan hebben? 🥲

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Ooh vervelend! Hier is ze de hele dag ziek geweest, mijn borsten voelen ove ...
Ooo pittig! Zet ‘m op mama! 😘 Hopelijk knapt ze snel op.

één jaar geleden

Even bekomen... Ik had deze nacht een oververmoeide baby die pas om 2u snachts is gaan slapen... (Wakker van 21 uur) Denkende "oh hij zal in de ochtend wel wat langer slapen dan" Nope... 5 uurtjes later om 7u stipt werd hij wakker en wilt niet terug slapen.... Ik ben gewoon zooooooo moe....

één jaar geleden

Hier ook zo moe!!! Slaap al weken slecht. Vorige week buikgriep van mn oudste overgenomen. Deze week corona met zijn alle😮‍💨 goede eerste werkweek wel dit😂 welgeteld 1 dag terug op werk haha. Mijn jongste slaapt zoiezo mega slecht snachts mag blij zijn dat ik 8 uur slaap in 3 dagen😭😭😭😭😭😭😭 zo krijg ik toch nooit mn weerstand terug?!

één jaar geleden

Ik dacht dat het voorbij was... Na een paar nachten heerlijk geslapen te hebben zijn we al 3 nachten weer constant wakker... Heeft geen honger want drinkt niet eens de helft van de fles, wilt enkel slapen in je armen en moment dat je hem neerlegt heb je prijs... Nog die weer zijn begonnen?

één jaar geleden

Ik vind denk ik sprong 5 nog heftiger dan sprong 4.. Van 2 tot half 6 bezig geweest met hem. 😅💀

één jaar geleden

Ik vind denk ik sprong 5 nog heftiger dan sprong 4.. Van 2 tot half 6 bezig ...
Niet kunnen slapen?

één jaar geleden

Ik vind denk ik sprong 5 nog heftiger dan sprong 4.. Van 2 tot half 6 bezig ...
Is her misschien nu de slaapregressie?

één jaar geleden

Reactie op dddi

Is her misschien nu de slaapregressie?
Ik dacht dat hij dat al heeft gehad, maar zou maar zo kunnen. Niet willen slapen zonder speen, maar ook niet met speen. Huilen als wij hem in zijn bedje leggen, huilen als wij hem niet wiegen.. 🙈 Ik dacht slaapregressie is rond de 4 maand…

één jaar geleden

Ik dacht dat hij dat al heeft gehad, maar zou maar zo kunnen. Niet willen s ...
Sprong 4 is rond 4mnd. Slaapregressie ook maar kan ook later pas komen. Sprongerjes geven ook slecht slapen maar minder erg als de regressie. Ik heb 8/9weken regressie. Alleen maar slaapjes 10/20/30 min. Dag en nacht. Soms uren wiegen maar niet slapen. Haal je uit bed is oververmoeid raken en krijsen. Laat je in bed is het jammeren en biet kunnen/willen slapen. Oververmoeid baby en oververmoeid mama. Huilerig in avond en nacht. Nachten ieder uur wakker dus. Wiegen mag je soms uren doen. Niks is goed. Slecht drinken. Pfh kan wel even doorgaan🥲😐 dat was slaapregressie bij mij.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Sprong 4 is rond 4mnd. Slaapregressie ook maar kan ook later pas komen. Sp ...
Jeetje, hoe heb je dat vol gehouden? Tis hier nu een week aan de gang en bent echt kapot…

één jaar geleden

Bij mij geeft het in de app ook aan dat hij in sprong 5 zit, dus ik koppel het maar daaraan Die sprongen ben ik nu wel zat, is de ene juist klaar begint de volgende😅