375 Reacties
één jaar geleden
Is die 5 maanden vaccinatie een nare? De 3 maanden prik had onze dochter echt bijna geen last van. Ik heb de afspraak voor de 5 maanden verplaatst naar een andere dag van de week waardoor hij nu pas is als ze 6 maanden is, dus daar hebben we dan iig wat tijd mee gewonnen als hij wel heftig is. 😂🙈
één jaar geleden
Reactie op IdJvdK
Is die 5 maanden vaccinatie een nare? De 3 maanden prik had onze dochter ec ...
3 maanden niks van gemerkt. 5 maanden was ook net na verkoudheid. Ze had verhoging en was moe en chagrijnig voor 1,5 dag. Heel zielig 😢
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op IdJvdK
Bij ons niet, die van 3 maand had ie meer last van. Nu alleen beetje koorts en verder vrolijk en sliep prima. Die van 3 maand was koorts, veel huilen, en slecht slapen in de nacht.
één jaar geleden
Hier al 2 nachten op rij feest vanwege verkouden, ontstoken oogje en doorkomend tandje.. Ben echt zo kapot 😪🙈
één jaar geleden
Reactie op IdJvdK
Onze dochter is er goed ziek van... de koorts is gelukkig na drie dagen weg, maar verder allerlei dingen nog aan de hand.. afgelopen dagen en nachten waren flink af zien
één jaar geleden
Reactie op IdJvdK
Hier wel goed last van… Met de 3 maanden prik was hij ook goed ziek, maar met deze prik lijkt het wel erger. Zo zielig 😪
één jaar geleden
Ik wordt zot... de kleine slaapt gewoon NIET
En nee ik bedoel niet dat hij wakker wordt in de nacht, hy gaat om 20u slapen , wordt wakker ol 23-24uur en slaapt erna gewoon echt maar 1 uurtje ofzo, en dat in mijn armen...
Ik wil even pauze van mama zijn😞