10 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn hier sinds kort gestart met havermoutpap en dat gaat echt als een tierelier. 150 ml melk, 1 eetlepel fijne havermout(door de keukenmachine gehaald) 1 min in de magnetron, roeren en weer 1 min in de magnetron. Goed af laten koelen natuurlijk en dan voer ik haar. Ze laat zich met ander eten niet voeren maar met pap en yoghurt wel
één jaar geleden
Wat appelsap aangevuld met water, broodje met ei en een stuk fruit. En bij het ochtend slaapje krijgt hij nog een fles. Maar dat bouwen wij langzaam af
één jaar geleden
Ik geef mijn kleintje ovarit pap in de ochtend, aangemaakt met kunstmelk. En in de middag loop ik wat vast want de mijne wilt momenteel eigenlijk helemaal geen brood. Ik probeer nu maar met fruit en ei baksels te maken.
één jaar geleden
Hier brood met beleg (zuivelspread, spreads van de kleine keuken, 100% pindakaas, etc) en een half potje/ zakje fruithapje met z’n forlax erin. En nog stukjes fruit. Met water. Slappe thee nog niet geprobeerd maar hij schijnt het op de opvang wel te drinken.
één jaar geleden
Wij geven een broodje met avocado (zijn favoriet) en ernaast 140gr fruit wat ik zelf pureer. Varieer met welk fruit, altijd een mixje, en water ernaast. Ook wel eens pindakaas of zelfgemaakte eiersalade.