10 Reacties

6 maanden geleden

€7/uur voor 1 kind

6 maanden geleden

Goede vraag. Helaas betaal ik via een oppasservice in Amsterdam meer dan gemiddeld denk ik, minimumbedrag is zo'n €12 per uur maar er zijn er ook die €18 vragen

6 maanden geleden

Vind dit heel erg afhankelijk van de leeftijd en of ze iets moeten doen. Wij hebben een meisje van 14 zitten en die krijgt voor een avondje oppassen ongeveer €4 per uur (hoeft niks te doen).

6 maanden geleden

Ik heb een oppasmeisje van 15 en zij hoeft verder niets te doen dan op m'n zoontje letten. Ze vraagt €5 per uur en ik rond het af naar boven.

6 maanden geleden

Wij betalen ern meisje van bijna 16jr 6 euro per uur. Kids liggen beide dan al op bed. Bij sommige adressen krijgt ze 7,50 weet ik.

6 maanden geleden

Wij hebben wel een goede deal gemaakt denk ik als ik het zo lees. Buurmeisje komt iedere woensdagavond oppassen en is 14 jaar. Zij krijgt 10 euro per avond, ongeveer 3 uur. Ze hoeft niks te doen. Binnenkort komt ze een zaterdagavond van 19 tot 23u en moet ze haar ook op bed leggen, dan krijgt ze meer. Denk dat we haar dan 20 euro geven

6 maanden geleden

Onze oppas is 14 en krijgt €5 pu, 1 kindje en geen verschil in tarief als hij wakker is of al ligt.

6 maanden geleden

10,- per uur voor 2 kinderen (‘s avonds als ze op bed liggen)

6 maanden geleden

6 euro per uur, 15 jaar, zoontje ligt dan al op bed

6 maanden geleden

5 euro per uur als ze op bed liggen .. ze was 16. Morgen komt ze weer en is nu 17, dus krijgt ze 6 per uur..meestal komt het erop neer dat ze er ongeveer 2,5u is en dan 15 euro krijgt.