92 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Marlor
Hoi!! Hier hetzelfde, partner woont in Malaga! Is hier 2 dagen van de 10. E ...
Ja denk dat dat hier ook zo gaat zijn. Ik hoop het tenminste.
Heeft jou partner dit gewoon kunnen regelen met de werkgever, of heb jij echt moeten plannen zodat hij er bij kon zijn?
2 jaar geleden
Ik heb het ook helaas! Mijn partner woont in Zuid-Amerika, hij kan dus sowieso niet mee..
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Jeetje meid, hebben jullie een plan hoe jullie het gaan doen straks met de ...
Hij komt gelukkig in april hierheen, dan gaan we zo snel mogelijk bij de gemeente het dan nog ongeboren kindje erkennen. En dan met het Chavez arrest zorgen dat hij hier kan blijven als vader van een EU-kind. Het is wel de bedoeling dat hij hier komt wonen namelijk, maar dat is heel lastig met alle regels.
En jij? Woont je partner dichtbij?
2 jaar geleden
Hij komt gelukkig in april hierheen, dan gaan we zo snel mogelijk bij de ge ...
Dat is indd wel fijn, hopen dat het allemaal zodat jullie gewoon samen kunnen zijn.
Mijn partner woont niet eens zo ver, zuid-oosten van Duitsland alleen een baan waarbij je nooit een vast rooster hebt en waar elke dag iets kan veranderen waardoor plannen van dingen mega lastig is.
Dus de bevalling is op dit moment het enige moment waarvan we zeker zijn dat hij vrij krijgt en dan maar hopen dat de baby geen haast heeft om geboren te worden 😂
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Dat is indd wel fijn, hopen dat het allemaal zodat jullie gewoon samen kunn ...
Ja ik hoop het ook!🥰
Ah wat super vervelend. Komt hij uiteindelijk hier wonen, of jij daar? Of is het zo ook te doen? Hangt natuurlijk af van hoe ver je van elkaar woont.
Lastig hè, het is sowieso lastig zo ver en helemaal op zulke momenten..
2 jaar geleden
Wauw ik vind het al lastig dat mijn partner voor evenementen vaak naar het buitenland moet de komende tijd. Door Covid is veel verplaatst naar dit jaar en ben ik tijdens de zwangerschap 8 weken alleen. Maar jullie zijn echt bikkels! Lijkt me toch ook pittig in sommige situaties!
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ja denk dat dat hier ook zo gaat zijn. Ik hoop het tenminste.
Heeft jou p ...
Ivm corona was hij vaker in NL en toevallig dus ook met de bevalling. Zonder corona was het zijn werkweek geweest. Hij werkt 5 dagen, 4 dagen vrij. 1ste dag van de 4 is reisdag. Is pas laat in de avond thuis, dan dag 2 en 3 vrij, dag 4 weer naar Spanje vliegen, is vaak een ochtend vlucht. Ik heb daarom wel makkelijk plannen. Ik weet wanneer hij er is. Echter nu is het allemaal aangetrokken en vliegt hij weer veel. Dus deze zwangerschap zal het de vraag zijn of hij bij de bevalling is. Dat is puur geluk of ongeluk
2 jaar geleden
Reactie op Sunny D
Wauw ik vind het al lastig dat mijn partner voor evenementen vaak naar het ...
Dat is ook super lastig! Het is met alles hoe je je er ook een beetje op instelt, alleen is het gewoon altijd ook weer een tegenvaller. Dat is bij jou dan ook. Maar het komt wel goed met ons allen 🥰
2 jaar geleden
Ja ik hoop het ook!🥰
Ah wat super vervelend. Komt hij uiteindelijk hier w ...
De bedoeling is uiteindelijk dat hij weer hier komt wonen. Alleen de vraag is nu hoe lang dat gaat duren.
Ja met dit soort dingen is de afstand nog vervelender. Soms heerlijk die rust en niet 24/7 een man om je heen maar zou er nu alles voor over hebben om hem ff een weekje hier te hebben haha
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Super fijn❤️
En fijn ook dat je niet alleen hoefde te gaan!!
Nu lekker ge ...
Ja ik voelde me gister wel heel erg misselijk. Heb me ook ziek gemeld. Daarna bijna de hele dag geslapen. Vanmorgen echo en nog maar niet gaan werken. Morgen weer wel.
Hoe is het met jou?
2 jaar geleden
Reactie op 2Cultures1Baby
Ja ik voelde me gister wel heel erg misselijk. Heb me ook ziek gemeld. Daar ...
Ah vervelend hè die misselijkheid, hier gelukkig nog niet zo erg dat ik niet naar werk kan.
Rust lekker uit.
Hier opzich alles goed, tijdens de echo gefacetimed, en een kloppend hartje dus dat was wel fijn.
21ste de termijn echo dus stiekem hopen dat die daar wel bij kan zijn. 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ah vervelend hè die misselijkheid, hier gelukkig nog niet zo erg dat ik nie ...
Ahh fijn! Ik hoop met je mee.
Bij mij begon die misselijkheid echt ineens.. nu net dacht ik weer wat beter, en daarna na eten weer minder..
Ik ga zelf die richting op, en kan het beste daar tweede echo doen. Dus dan is hij er ook bij 🥰😁🙏🏽
2 jaar geleden
Hoe gaat het met jullie? Hier net een echo gehad, samen, en gelukkig alles helemaal goed 🥰