92 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Hee meid,
Wat fijn dat alles goed was. Nu lekker samen genieten
Wij hadd ...
Ahh wat fijn!😍 Facetime is toch echt fantastisch he!!
Nog tot eind maart, 22 maart hier de volgende echo (13 w echo). En daarna NIPT in Nederland, want dat kost hier 800 dollar 🤣..
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Maar echt hoor, zou niet weten wat ik nu zonder zou moeten haha.
Oh wat f ...
Jaaa wij ook weer straks, lang leve facetime!😂
Ja niet normaal he?! Dan zullen hier wel heel veel mensen het niet doen.. denk ik.. Ze gaan wel andere genetische testen doen.. Had jij dat ook bij de 13 weken?
Volgens mij is hier de 13 weken normaal gesproken de eerste echo ps
2 jaar geleden
Fijn dat alles goed gaat met jullie!! En de 13 weken goedgekeurd is! Jammer dat je hem alleen moest doen! Ik heb hem volgende week, ook alleen haha. We zijn nu druk aan het regelen dat hij 2 weken vooe uitgerekende datum al vrij is en in NL is. Hopelijk lukt dit anders zou het inhouden dat hij van 13 tot 20 september weg zou zijn, en ik ben 18e uitgerekend. @2cultures1baby wauw 800 dollar is echt heeel veel! Goed dat je die hier laat doen! Kan ook nog veel later als 13 weken hoor dus dat maakt niet uit geniet van jullie tijd samen!
2 jaar geleden
Reactie op Marlor
Ik doe de nipt pas bij 15 weken. Was toevallig zo omdat er geen plek was ee ...
Ja die NIPT ik ook, maar hier doen ze andere testen? Ik weet het verschil met NL niet omdat dit m’n eerste zwangerschap is.. m’n schoonzusje zei wel dat ze hier veel uitgebreider kijken dan in Nederland. Maar dat is misschien omdat ze vaak geen nipt doen?
Spannend he allemaal 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Marlor
Fijn dat alles goed gaat met jullie!! En de 13 weken goedgekeurd is! Jammer ...
Dankjewel 🥰🥰 sorry las berichten in verkeerde volgorde haha
Ahh 2 weken ervoor moet goed zijn!🤩 Zou toch wel moeten kunnen? Dit zijn wel momenten waar werkgevers rekening mee moeten kunnen houden..
2 jaar geleden
Reactie op 2Cultures1Baby
Ja die NIPT ik ook, maar hier doen ze andere testen? Ik weet het verschil m ...
Durf het niet te zeggen,
De nipt en 13 weken echo is hier iets van de laatste jaren. Mijn jongste dochter is 5 en zelfs deze controles had ik toen allemaal niet. Dus misschien loopt Nederland gewoon wat achter
2 jaar geleden
Dankjewel 🥰🥰 sorry las berichten in verkeerde volgorde haha
Ahh 2 weken ...
Ja vind ik ook en jullie vragen het optijd aan. Enige vervelende is is dat het precies de vakantie periode is.
Wij hebben die luxe helaas niet🙈 maar twee dagen recht op verlof mits er medisch iets is. Met een beetje geluk valt er een wedstrijd uit en kan hij langer blijven na de bevalling hahaha
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ja vind ik ook en jullie vragen het optijd aan. Enige vervelende is is dat ...
Ahh hij doet een sport! Ja dat is dan lastig inderdaad.. Ik duim voor je mee! En dat is nog wel even dus met zoveel duimen moet het goed komen haha 😁
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Willen jullie trouwens weten wat de kleine frummel word/is. En hoe doen jul ...
Jaa! Wij wel, maar hier horen we dat samen met de 13 weken echo.. Denk niet dat we een gender reveal party doen. Maar we gaan wel meteen tegen iedereen naam ook zeggen..
Wat brn jij van plan!
2 jaar geleden
Jaa! Wij wel, maar hier horen we dat samen met de 13 weken echo.. Denk niet ...
Oh wat knap dat jullie al een naam hebben. Ben echt inspiratieloos🤦🏽♀️🙈
Wij gaan pas rond de 23 weken kijken wat het is. Omdat ik persee wil dat papa erbij is als we het horen😂 en pas over 10 weken kan hij naar NL komen dus we houden de spanning nog even der in.
Willen wel een soort van reveal doen maar nog ideetjes opdoen hoe, aangezien we zo beperkt in tijd zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Oh wat knap dat jullie al een naam hebben. Ben echt inspiratieloos🤦🏽♀️🙈 ...
Ahh leuk! Ja dat snap ik wel. Wel moeilijk!! Maar dan straks extra leuk!
Wat leuk zeg! Misschien kan je op pinterest of tiktok kijken voor ideeën. Ik kom op instagram veel tegen. Hele leuke dingen ook!
Ja we wilde namen die in het Spaans en Nederlands kunnen.. en dan wel goed uitgesproken worden.. 😇
Maar we hadden ooit toen we nog niet aan kinderen dachten wel al eens gebrainstormd over wat het zou kunnen zijn. Ken je die app Kinder? Soort Tinder voor namen.. die is ook heel leuk! Voor inspiratie in ieder geval 😁
2 jaar geleden
Ah wat spannend je eerste zwangerschap met alle afspraken die er bij komen kijken en dan alles alleen mee maken.
Ik woon nu nog samen met mijn vriend in Kroatië maar helaas mag vanwege Corona hier nog geen partner mee naar afspraken. Hij heeft dus ook nog geen een echo gezien, erg jammer 😭. Maar ik maak altijd veel filmpjes zodat hij toch niet teveel mist maar ik snap je helemaal je wilt zoiets samen mee maken. Het is al super spannend en dan nog eens alles alleen pfff.
Wel een fijn idee dat je vriend bij de bevalling kan zijn!!
We gaan waarschijnlijk in mei naar Indonesië verhuizen maar zoals jou vriend heeft mijn vriend ook geen vast rooster en is vrij krijgen echt een no go 😕. Voor een bevalling mag hij gelukkig wel vrij krijgen maar de kans dat als ik weeën krijg hij op tijd in Nederland is is wel heel klein dus ik ga er maar niet vanuit dat hij er de laatste maanden bij kan zijn, al heel veel om gehuild maar het is wat het is want in Indonesie bevallen sluit ik wel zo goed als uit.
We kunnen dit!! ❤️
2 jaar geleden
Ik lees trouwens dat het niet je eerste zwangerschap is, geen idee waar ik dat vandaan had haha maar als nog natuurlijk spannend om mee te maken!
2 jaar geleden
Ah wat spannend je eerste zwangerschap met alle afspraken die er bij komen ...
Ja dat huilen erom is en blijft een ding. Ook al weten we dat het niet helpt hahahah.
Is indd mijn 3e, wel de eerste voor hem dus net als bij jou baal ik der gewoon van dat hij “niks meemaakt”.
Hopen dat bij jullie het net zo uitpakt dat hij toch bij de bevalling kan zijn
En wat leuk trouwens elke keer ergens anders wonen, zijn er nog meer landen waar jullie gewoond hebben?
2 jaar geleden
We zijn net weer voor de echo geweest (13 weken) en het is 90% zeker een meisje 😍 Alles was helemaal goed, zo blij!!