92 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 2Cultures1Baby
We zijn net weer voor de echo geweest (13 weken) en het is 90% zeker een me ...
Oh meid gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed was❤️❤️
Een meisje, dus nu kan je lekker beginnen met shoppen hihi. Hoe vind de toekomstige papa het dat hij een dochter gaat krijgen?
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Oh meid gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed was❤️❤️
Een meisje, dus nu ...
Dankjewel!! 🥰
Hij vindt het super leuk, heel blij en dat ze helemaal gezond lijkt! Hij heeft een dochter van 14 dus voor haar is een zusje ook heel leuk 🥰
We hadden stiekem de leukste namen (vond ik) ook voor een meisje..
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Oeeehhh spannend, leuk dan kan der zus straks ook echt genieten van die kle ...
Ja iedereen vond ze super leuk! De namen worden Julia Sofía. Mijn vader heette Julio, dus ze wordt naar hem vernoemd. En in beiden landen goed uit te spreken door alle familieleden. Wist het eigenlijk al maar had wel de app Kinder, alleen daar hadden we dus niks uitgehaald.
Hebben jullie al namen?
2 jaar geleden
Ja iedereen vond ze super leuk! De namen worden Julia Sofía. Mijn vader hee ...
Ah mooi❤️ begrijp ik goed dat je je vader niet meer bij je hebt?
Wij hebben echt totaal nog geen namen, mijn twee oudste dochters uit mijn vorige huwelijk hebben spaansgetinte namen, omdat hun roots voornamelijk uit Latijns Amerika komen.
Me huidige partner is Surinaams/Nederlands. Dus het word even een puzzel😂 wil wel iets dat bij de meiden past maar ook wat uit eindelijk bij deze kleine zijn of haar roots past haha.
Helaas geen opa’s en oma’s met mooie namen waar de kleine naar vernoemt kan worden.
Gelukkig hebben we nog eventjes, over een maandje is manlief weer in Nederland dus dan gaan we eindelijk de geslachtsbepaling doen, denk dat het dan een stuk makkelijker word
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ah mooi❤️ begrijp ik goed dat je je vader niet meer bij je hebt?
Wij hebb ...
Ja klopt inderdaad. Mijn vaders was ook Uruguayaan dus bij ons is de hele cirkel rond.
Ahh ja die app Kinder kan je wel op Spaans zetten, ik weet niet of het ook Surinaams kan. Een Surinaamse vriendin van mij heet Shera, en een vriendje van een vriendin van mij Randell. Zijn ook hele leuke namen.
Wat fijn dat hij dan weer hier is! Denk ik ook, dat als je weet of het een jongetje of meisje is dat je gerichter kunt zoeken. Zo spannend 🥰 Eigenlijk echt erg zo lange afstand he, als je bedenkt hoeveel energie het soms allemaal kost…
Ik ben vandaag weer terug gekomen, zo moe van het reizen. Normaal al, maar nu helemaal. Je bent toch zo 25 uur onderweg.
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ja die afstand blijft een ding.
Hij blijft drie weken en dan zit het er w ...
Ah da’s balen zeg. Is dat forever voorlopig? Het is echt moeilijk he soms
Ik ben wel heel moe nog, maar hoort er geloof ik een beetje bij.. ben morgen 15 weken. Hoeveel weken ben jij inmiddels?
2 jaar geleden
Ah da’s balen zeg. Is dat forever voorlopig? Het is echt moeilijk he soms
...
Ja komende 2 jaar ben ik bang van wel.
Lekker je rust pakken wanneer dat mogelijk is hoor.
Ik ben morgen 19 weken. Dus vrijdag de 20 weken echo. Spannend weer maar wel leuk om het kleintje even weer te kunnen zien
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ja komende 2 jaar ben ik bang van wel.
Lekker je rust pakken wanneer dat ...
Wat spannend en leuk 20 weken echo! Leuk om de baby weer te zien 🤩
Zijn jullie getrouwd? Of hoe doe je het met kind aangeven? Ik las ergens dat het voor 24 weken kunt doen?
2 jaar geleden
Wat spannend en leuk 20 weken echo! Leuk om de baby weer te zien 🤩
Zijn j ...
Hij gaat de kleine erkennen als hij in NL is.
Ja kijk er wel maar uit. Ben constant ziek, dus geeft toch weer een fijn gevoel om even te zien en horen dat alles met het kleintje goed is
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Hij gaat de kleine erkennen als hij in NL is.
Ja kijk er wel maar uit. Be ...
Ik heb je berichtje helemaal over het hoofd gezien. Wat vervelend dat je zo veel ziek bent zeg. Gaat het al iets beter met je?
2 jaar geleden
Ik heb je berichtje helemaal over het hoofd gezien. Wat vervelend dat je zo ...
Nu gelukkig weer helemaal beter, vandaag alleen me verstandskies eruit😩🤦🏽♀️
Hopen dat het hierna allemaal wat minder pijnlijk word hahahahah
Hoe is het verder met jou? Heb je de 20 weken echo ondertussen al gehad?
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Nu gelukkig weer helemaal beter, vandaag alleen me verstandskies eruit😩🤦� ...
Oh jeetje wat vervelend! Heb je veel pijn? Daarvan kan je toch ook echt ziek worden? Wat erg dat je dat precies nu hebt!
Ik heb heel erg veel last van m’n rug/buik (dus bandenpijn denkt de verloskundige). Nu 3 nachten gehad, maar vandaag echt tot overgeven aan toe. Lig dan echt op de vloer van de douche.. Dus ook elke keer ziek gemeld, waardoor ik me eigenlijk nog slechter door voel. Op Google vind ik er wel wat over ook.. maar om me heen heeft niemand het zo erg.. Heb wel de hele ochtend huilend gedacht dit is de eerste en de laatste.. en hoe kunnen mensen meer kinderen hebben.. 🫣 Heb jij het wel eens gehad?
Eergisteren inderdaad ook de 20 weken echo gehad.. alles was gelukkig goed en het was nog
steeds een meisje, dus helemaal blij. Had toen die nacht het ook gehad en toen vertelde de verloskundigen allebei dat ze het ook hebben gehad.. en dat ze zelf het idee hadden dat ze gingen bevallen zoveel pijn..
Sorry niet zo’n vrolijk terugbericht maar lichamelijk werkt heb bij mezelf allemaal niet mee en dat maakt het gewoon mentaal heel zwaar..😔😢
2 jaar geleden
Je helaas wel veel pijn en mag alleen paracetamol, maar gelukkig is dit maar een paar dagen( als het goed is)
Oh das echt verschrikkelijk, die banden kunnen indd erg zeer doen. Als je zo’n extreme pijn hebt mag je dan niet gewoon een pijnstiller slikken. Overgeven van de pijn lijkt mij niet okay?
Ik heb ook wel echt pijn af en toe, dan kan ik niet opstaan of recht overeind komen maar niet zoals jij het omschrijft.
Wel fijn dat de 20 weken echo alles goed was, en natuurlijk jullie kleine meid weer even kunnen bewonderen.
Is niet erg, gewoon lekker van je afschrijven meid. Dit hoort er helaas ook bij en niet alles tijdens de zwangerschap is een feestje. Daar komt dan ook nog bij dat er op dat moment niemand is om je te helpen of ff te troosten dus is logisch dat je je gewoon heel rot voelt nu.
Hoop hard voor je dat je klachten snel minder worden❤️❤️
2 jaar geleden
Ik heb nu pas weer alles bijgelezen van jullie! Lynnaa wat balen dat je alleen paracetamol mag, hopelijk is de pijn snel over! Super fijn dat beide de 20 weken echo's goed waren! Waren jullie partners erbij?
Hier wel een goede 20 weken echo wat betreft de baby. Maar mijn cervix is verkort dus ik moet 2 weken rustig aan doen en dan terug voor opnieuw een meting. Is het weer gekrompen moet ik tot 32 weken opname en bedrust. Mijn partner is er maar heel weinig dus maak mij enorm druk wie er dan op mijn dochter van 1 moet passen als ik al die aankomende weken nog in het zkh lig!! Hopelijk voel je je snel beter cultures1baby! Zo ziek zijn is echt niet fijn en daar kan je je flink ellendig door voelen. Je bent het hierna gek genoeg vergeten zodra je je kindje in je armen hebt geloof mij! ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Je helaas wel veel pijn en mag alleen paracetamol, maar gelukkig is dit maa ...
Ahh wat vervelend.. maar de pijn als je hem dan niet weg laat halen is dan nog erger zeker? Hopelijk trekt het snel weg..
Ja ik mag wel paracetamol als het echt heel veel pijn doet, maar met overgeven gister ging het niet echt.. Had ik misschien eerder in de ochtend wel moeten doen.. Ik ga vandaag even bellen met de verloskundige weer..
Jaa die goed 20 weken echo’s zijn super fijn!
Thnx voor jou hetzelfde!!🙏🏽❤️❤️❤️
2 jaar geleden
Reactie op Marlor
Ik heb nu pas weer alles bijgelezen van jullie! Lynnaa wat balen dat je all ...
Ahh ik snap dat dat extra vervelend is! Wat balen, hopelijk valt het mee.. en is het niet nodig.. Snap wel dat je daar extra stress om hebt.. Zou je dan de gehele tijd in het ziekenhuis moeten blijven?
Mijn man is inmiddels in Nederland en waarschijnlijk blijft hij nu ook..
Ik hoop dat je gelijk hebt dat je de pijn dan vergeten bent 🥰🥰
2 jaar geleden
Wil even zeggen respect voor jullie met een partner in het buitenland. Mijn man moet voor zijn werk vaak naar het buitenland, maar door Corona lag dat stil. Nu gaat dat weer beginnen en ik zie daar best tegenop. Nu lees ik bij jullie dat het ook anders kan zijn en dat ik ook dankbaar mag zijn voor wanneer hij er wel is 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Marlor
Ik heb nu pas weer alles bijgelezen van jullie! Lynnaa wat balen dat je all ...
Bij mij niet.
Met een beetje geluk is hij over 2 weken voor het eerst bij een echo en dan doen we gelijk de geslchatsbepaling.
Oh hoop zo voor je dat je volgende meeting goed zal zijn. Wat zijn de gevolgen van een verkorte cervix?
Geniet nog even van elkaar zolang hij nog wel om jullie heen is.
Logisch ook dat je je druk maakt, misschien alvast enige familie inlichten over de mogelijkheden?
❤️❤️