92 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Logisch dat je er tegenop ziet hoor, hoeveel weken ben je nu? En kan hij st ...
Ik ben nu 21 weken zwanger. Ik heb gezegd dat hij met zijn werk moet regelen dat hij in de zomer (augustus, september, oktober) niet mag gaan. Hij zegt dat het wel goed komt.. dus dat hoop ik dan!
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Nou hij is eindelijk in Nederland, net een pretecho ingeboekt. Dus vrijdag ...
Ahhh zo leuk en spannend!!! Geniet ervan ❤️❤️❤️
2 jaar geleden
Ik ben niet meer in m’n eentje, we hebben nu te horen gekregen dat hij hier kan blijven. Dus dat is super fijn. In februari gaan we dan samen weer daarheen op vakantie.
Maar, op zich gaat het goed hier. Wel heel moe met de hitte (denk dat het daardoor komt?) En hoe gaat het met jou? Hoeveel weken ben jij nu?
2 jaar geleden
Reactie op 2Cultures1Baby
Ik ben niet meer in m’n eentje, we hebben nu te horen gekregen dat hij hier ...
Oh gefeliciteerd, wat fijn om te horen❤️
Hier ook last van de warmte hoor. Ben kapot na een dag werken.
Verder gaat het hier goed. Nog steeds afwachtende of mijn vriend een deze weken ook voorgoed terug mag komen.
Dus beetje tikkende tijd bom die buik nu want we zitten op de 29 weken
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Oh gefeliciteerd, wat fijn om te horen❤️
Hier ook last van de warmte hoor. ...
Ahhhh ik ga voor jullie duimen!❤️❤️ Wat een rust zal dat geven he.. elke keer die omschakeling. Wij hadden 3 maanden op en af.. Ik deed een master (nu op pauze) maar elke keer als hij weg was ging ik 200% studeren.. en als hij weer kwam moest m’n ritme zo anders ik vond dat elke keer weer paar weken echt wennen. Jij natuurlijk ook nog met kids.. Kan me niet eens voorstellen hoe dat is!
Blijf het bizar vinden hoe je lichaam anders is zo zwanger.. Het is zo anders dan als je gewend bent met vermoeidheid bijvoorbeeld om te gaan. Of de manier waarop je moe bent..
Oeh nog maar eventjes he, als je bedenkt hoe snel alles gaat! Ik ben morgen 27 weken, ik tel meer af naar de bevalling dan op qua weken🙈 ben daar zo benieuwd naar, maar zoveel zin in erna 🤭😍
2 jaar geleden
Ahhhh ik ga voor jullie duimen!❤️❤️ Wat een rust zal dat geven he.. elke ke ...
Ja dat ritme omgooien blijft een ding. En dan hebben we het nog niet eens over het plannen van heen en weer reizen tussen het werken door 😩 maar goed we worden er wel heel creatief en flexibel van hahah.
Ja je lichaam is gewoon 24/7 aan het werk dus we mogen ook wel moe zijn vind ik, voor nu we tegen het eind aan komen.
Logisch dat je aan het aftellen bent, straks heerlijk knuffelen met onze kleine meisjes hihi
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Het duimen heeft misschien gewerkt 🥹 met een beetje geluk krijgen we deze ...
Lees het nu pas hier!! Maar zo fijn en ook nog in Den Haag 💛💚
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Hoe gaat het met jullie?
Ondertussen al bevallen of waggelen jullie nog wa ...
Hier gaat het goed! Lekker rustig aan doen nog. Ben zo blij met het weer, dat het was meer beadembaar is 🤣. M’n man is wel nerveuzer dan ik, en dat vind ik eigenlijk wel prettig, want ik word daar juist rustiger van. Heb er wel heel veel zin in. En wil de geboorte ook wel graag achter de rug hebben. Lijkt wel of overal campagnes zijn waar het fout gaat (op TV en artikelen op Facebook enzo).. maakt me niet bang, maar ben wel blij als we het hebben gehad.
Hoe is het bij jou? Lekker aan het genieten van elkaar? 🥰😍 Zo fijn dat jullie al bij elkaar zijn! Hoe vinden je andere dochters het? Ben benieuwd!
2 jaar geleden
Hier gaat het goed! Lekker rustig aan doen nog. Ben zo blij met het weer, d ...
Haha wel schattig dat die zo zenuwachtig is, en voor jou fijn dat je gewoon lekker rustig bent.
Logisch dat je het achter de rug wil hebben, je wilt gewoon je meisje vasthouden🤗
Hier gaat het eigenlijk heel goed, heb wel mega stuwing dus hoop dat dat in een paar dagen weg trekt, maar we hebben echt het makkelijkste kindje dat je je maar kan wensen.
De meiden zijn super gek op hun zusje en willen overal mee helpen enzo dus das ook heel fijn.
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Haha wel schattig dat die zo zenuwachtig is, en voor jou fijn dat je gewoon ...
Ahhh wat leuk dat ze zo lief met haar zijn! 😍 En heerlijk dat ze makkelijk is.. 🙏🏽 Papa ook helemaal blij? Hij heeft zeker geen verlof zoals anderen? Wel heel fijn dat hij nu ook gewoon in NL is!
Jaa! Enerzijds blij dat je niet kan “kiezen” wanneer het moment daar is, anderzijds zou ik het nu wel graag willen. Ben ook elke keer bang dat het komt als ik net heel moe ben 🤣 maar je krijgt een bepaalde oerenergie toch?? Haha
Ahh doet dat pijn? Dat stuwen?
2 jaar geleden
Ahhh wat leuk dat ze zo lief met haar zijn! 😍 En heerlijk dat ze makkelijk ...
Nee klopt, die staat gewoon elke dag op het veld. Hij is tegenwoordig wel verdacht snel thuis haha.
Had er echt niet aan moeten denken dat hij na de bevalling direct had moeten vertrekken…
Doe oerenergie is echt een feit dus komt echt helemaal goed, lekker gaan genieten van jullie laatste loodjes🤍🤍
Ja bij mij is die erger dan gemiddeld heb ik me al 3x laten vertellen dus we dealen er maar mee. Kleine meid groeit er goed op die blijft op haar geboorte gewicht hangen zonder bijvoeding dus ik ben stiekem mega trots op mijn overdreven boezem 😂😂
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Hoe gaat het met jullie?
Ondertussen al bevallen of waggelen jullie nog wa ...
Gefeliciteerd! Volgens mij haal ik uit de berichten dat je bent bevallen 💗
Met hoeveel weken? En kijk je positief terug op je bevalling? Ik lees dat je een makkelijk kindje hebt wat fijn en zo lief dat je andere dochters zo leuk mee helpen, dan smelt je helemaal 🥰
Ik ben nu 36 weken dus we waggelen nog even door.
Maandag ga ik naar Nederland toe waar ik de laatste weken blijf voor de kleine meid zich laat horen en dan maar hopen dat mn vriend zo snel mogelijk naar NL kan komen als het gaat beginnen zodat hij zo min mogelijk mist. 🤞🏼