92 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 2Cultures1Baby
Ahhh wat leuk dat ze zo lief met haar zijn! 😍 En heerlijk dat ze makkelijk ...
Haha ik herken echt wat je zegt over de oer energie! Soms ben ik ook zo moe en denk ik als ze nu komt ga ik nooit die kracht hebben om haar er uit te krijgen 😂 maar vertrouwen op ons lichaam is het enige wat we kunnen doen denk ik! We zijn er voor gemaakt dus we kunnen het! 🤗
2 jaar geleden
Gefeliciteerd! Volgens mij haal ik uit de berichten dat je bent bevallen 💗 ...
Dankjewel🤍🤍
Ik beviel op 39,1 afgelopen dinsdag. In eerste instantie heb ik met langdurig gebroken vliezen gelopen en zou ingeleid worden maar kreeg toch uiteindelijk natuurlijke weeën waardoor ik de bevalling precies zo heb kunnen doen zoals ik gewenst had. Dus dat was al een goede start.
Verder is de kleine indd echt makkelijk. Ze doet het super goed op de borstvoeding wat ook weer een fijn gevoel geeft.
Moet alleen waken dat ik zelf niet te veel doe op een dag want ja een bevalling is niets niks 🙈
Oh meid wat lastig dat je zonder je partner terug moet, misschien heb je het wel al verteld hoor maar wat is de reden dat je perse naar Nederland wil om te bevallen? (Lekker last van ontiegelijke geheugenverlies de laatste dagen😂)
Nou ik ga heel hard met jullie mee hopen dat hij gewoon alles mee mag maken en jullie straks heerlijk van jullie wondertje kunnen gaan genieten
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Dankjewel🤍🤍
Ik beviel op 39,1 afgelopen dinsdag. In eerste instantie heb ...
Oh wat fijn zeg dat je natuurlijke weeen hebt gekregen en daardoor je bevalling hebt kunnen doen zoals je had gehoopt. Ons lichaam lijkt toch veel aan te voelen.
Hoelang waren je vliezen gebroken voordat je weeen kreeg?
Ja snap ik want het is nog maar een paar dagen geleden dat je bent bevallen… Lekker uitrusten en je laten verwennen. Alhoewel uitrusten misschien wel lastig is als je al 2 kindjes hebt. Gelukkig doet ze het goed en uiteindelijk is dat het belangrijkste dat jullie er beide goed doorheen zijn gekomen 🤗
Borstvoeding geven lijkt me echt zo’n mooi intiem moment met je baby. Lukte het bij je vorige kindjes ook direct of moest het op gang komen?
We wonen nu in Kroatie en de zorg is hier gewoon niet zoals in Nederland. Ze geven je snel pillen, infuus etc en ik ben meer van als mijn lichaam het zelf niet kan oplossen dan kijken we wat medisch gezien nodig is. Maar hier stoppen ze je het liefst helemaal vol! 😂
Aan de andere kant zeg ik ook vaak hier worden ook kinderen geboren dus ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet of ik nou de juiste keuze heb gemaakt maar mijn vriend vind het een veel fijner idee als ik in Nederland beval. Ik denk dat ik over een jaar daarin nog geen keuze zou kunnen hebben gemaakt er zitten zoveel voor en nadelen aan beide beslissingen dus om mezelf daar in wat rust te geven hebben we een paar maanden geleden besloten dat ik in Nederland ga bevallen.
Lief van je! Ik hoop het zo!
2 jaar geleden
Oh wat fijn zeg dat je natuurlijke weeen hebt gekregen en daardoor je beval ...
18 uur, dus zag het eigenlijk niet meer gebeuren dat het vanzelf kwam omdat ik dit bij de tweede dus ook had. Maar iedere zwangerschap is dus overduidelijk anders.
Opzich zijn me meiden heel makkelijk, die van acht kan al een hoop zelf en heeft vanochtend wentel teefjes voor me staan bakken😍
Ik heb het geluk dat me productie direct op gang komt, dus vandaar nu ook al de stuwing.
Oh wat gek, nee dan begrijp ik wel dat je liever hier bevalt. En als je vriend daar ook rustiger van word, gaat dat echt wel zijn vruchten afwerpen tijdens je bevalling. Belangrijk dat jullie beide op jullie gemak zijn.
Nou ik ga je in de gaten houden de komende weken, geniet nog heel even van jullie tijd met ze tweetjes 🤍🤍
2 jaar geleden
Haha ik herken echt wat je zegt over de oer energie! Soms ben ik ook zo moe ...
Haha ja precies dit. 🤣 Maar het komt goed! 💪🏽
2 jaar geleden
Reactie op Lynnaa
18 uur, dus zag het eigenlijk niet meer gebeuren dat het vanzelf kwam omdat ...
Ah wat lief dat ze je lekker kwam verwennen vanochtend!
Dankjewel! 💖
één jaar geleden
En we zijn weer terug bij af🫠🫠
Wat ik er van moet vinden of voelen is me nog niet helemaal duidelijk, maar het jaarcontract in Nederland is deze week ten einde gekomen en dat betekend, weer alleen zijn met mijn meiden en partner weer op verre afstand.
Zijn jullie nog wel allemaal woonachtig in het zelfde land?
één jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Wat ik er van moet vinden of voelen is me ...
He wat vervelend Lynna, dat lijkt me erg pittig. Ik zit zelf niet in een vergelijkbare situatie (wij wonen als gezin samen in het buitenland), maar ik kan me wel wat voorstellen bij lange afstand en het gemis. Hoe lang zal zijn contract lopen?
één jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Ahh dat meen je niet! Was die verhuurd?☹️ Blijf je wel in deze regio wonen? Als je een keer hulp of gezelschap nodig hebt let me know!🙏🏽
één jaar geleden
Reactie op Elenita
He wat vervelend Lynna, dat lijkt me erg pittig. Ik zit zelf niet in een ve ...
Waarschijnlijk een jaar en dan is het kijken of er wel weer wat in de buurt mogelijk is. Of dat hij ergens komt waar hij voor langere periode wil blijven zodat wij daarheen kunnen
één jaar geleden
Reactie op Lynnaa
Wat vervelend is dat he veranderen van plek. Gelukkig hebben wij geen kindje die al naar school moet dus dat maakt het iets flexibeler maar elkaar zo moeten missen is heel zwaar! Wij zijn verhuisd van Kroatie naar Oezbekistan… deze zomer hij eerst alleen en ik uiteindelijk gevolgd…
Maar hier ben ik 4 van de 7 dagen alleen en dat is soms best pittig en eenzaam.
Hoe bevalt het je tot nu toe? Heb je een beetje je draai kunnen vinden om met het gemis om te gaan?
Succes dit jaar 🤍🤍🤍