6 Reacties
5 maanden geleden
Hoi mama, wij hebben toen onze tweede kindje geboren was ook rond zijn tweede verjaardag het peuterbedje geïntroduceerd. Wij hadden zijn ledikant nodig voor de kleine. Uiteindelijk heeft onze jongste nog bijna 4 maand in haar wieg kunnen liggen. Dus uiteindelijk was hij bijna 2 toen hij in z’n peuterbed kwam. Wij hebben hem meegenomen in het “bouwen” van zijn bedje. Hij was reuze trots en het ging gelijk goed! Er gaan veel dingen veranderen met de komt van een kindje. Wellicht met een wieg als tussenstap zodat jullie oudste niet gelijk het idee heeft dat ze haar bedje moet afstaan aan de baby (was vooral mijn gedachte 😅).
5 maanden geleden
Mijn zoontje is 21 maanden en hij is sinds gisteren van een ledikant overgegaan naar een peuterbedje. Hij moest er erg aan wennen en het duurde even gisteren en vanavond voordat hij echt sliep. Ik denk dat het met een paar dagen wel beter gaat. Mijn zoontje gooide steeds zijn speen uit zijn ledikant en begon dan te huilen en ook klom hij in de spijlen en bonkte vaak met zijn hoofd tegen de zijkanten van het ledikant dus ik vond het wel tijd worden om over te gaan.
5 maanden geleden
We hebben het bed net in elkaar gezet en ze vindt het heel interessant. Ze ging er steeds in en uit, maar nu ze haar pyjama en slaapzak aanheeft en het donker is lijkt ze gewoon te slapen. Op hoop van zegen!
5 maanden geleden
Ons dochtertje is 20 maanden en slaapt sinds een aantal weken in een peuterbed. Zij vond hem erg interessant en na het in elkaar zetten kregen wij een ‘waaaauw’. Ze slaapt er heerlijk in!
5 maanden geleden
Update: ze slaapt er heerlijk in! Zonder probleem gaat ze er in en slaapt niet anders dan in haar oude ledikant. Ze gaat er tot nu toe niet zelf uit, het is ook heel donker in haar kamertje en met slaapzak ook wat lastiger. Ze is alleen gistermiddag er uit gevallen in haar slaap terwijl ze beetje aan het draaien en woelen was... oepsie, maar gelukkig was er niet veel aan de hand en sliep ze gewoon weer verder daarna