5 Reacties

één jaar geleden

Ik ben eerst in de ochtend gaan afbouwen. Een beker gewone melk met een boterham (of iets anders voor het ontbijt) daarna heb ik de poedermelk gewoon opgebruikt in de avondvoedingen. Nu is het pak leeg en krijgt hij óf gewone melk met pap óf een pyjamapapje

één jaar geleden

Met de ochtendfles begonnen. Hij krijgt dan gewone melk in zijn fles. In de avond maken we de poedermelk op. Over een tijdje vervang ik de fles voor een beker.

één jaar geleden

Wij zijn “gewoon” gestopt met de ochtend fles. Hij drinkt nu water, thee, sap.. alleen in de avond krijgt hij nog een fles (150cc). Met poedermelk. Als het op is gaan we over op melk. Ik vind dat heerlijk bij het avindritueel nog even een flesje drinken, boekje lezen, tandenpoetsen en hup in bed. M’n dochter van bijna 3 vind het ook nog heerlijk, een bekertje warme melk of thee voor het slapengaan. 😊

één jaar geleden

In de ochtend krijgt ze nu een papje met 100ml Halfvolle melk en 50ml water. Tussen de middag Halfvolle melk bij de boterham (ook 100 melk en 50 water). 'S avonds na het eten schaaltje yoghurt en voor het slapen gaan een flesje thee. Ze mogen maar 300ml zuivel per dag krijgen en door wat water toe te voegen heeft ze wel wat extra vocht. Verder drinkt ze redelijk dramatisch namelijk...

één jaar geleden

Hoi! Ik heb de ochtendfles vervangen door pap met halfvolle melk! De avondfles gaan we binnenkort eraf gooien door het avondeten wat later te geven!