8 Reacties
5 maanden geleden
Hier zijn het enkele woorden soms 2 woorden na elkaar. Zoals ik eten, drinken, kaka Pipi, opa, titi (mijn zus haar bijnaam), bumba, mama, papa, bad, slapen, baby, mij, pap, koka (de hond), ja mama zegt ze veel, koek eten, spelen, maya v (bedoelt ze maya op tv kijken), epi (Pippi Langkous), wajaan (banaan), zuziek (muziek), mama dansen, ik ook, onze dochter is ook 20maand en volgens sommige wel een vlotte. Ze maakt zichzelf wel duidelijk en vaak snappen we wel wat ze bedoelt.
5 maanden geleden
Mijn zoontje zegt qua woorden echt ook amper nog wat. Auw auw auw hoor ik wel de hele dag en flink wat gebrabbel 😆. Maar hij snapt wel echt enorm veel van wat ik zeg. Ik kan gerust een hele zin zeggen en hij snapt wat ik wil en hij doet het. Nouja dat hadden meerdere in onze familie en die praten nou allemaal volop. Dus ik maak me nog geen zorgen 😇.
5 maanden geleden
Dit is niet iets om je nu zal zorgen om te maken, alles op z'n tijd! Het is belangrijk om vooruitgang te zien (hoe langzaam ook...) en dat je merkt dat hij je begrijpt. Dan komt het praten vanzelf. Als het over een jaar niet verbeterd is, zou ik me pas zorgen gaan maken
5 maanden geleden
Hier ook nog steeds niets... Alleen brabbelen. We zijn doorverwezen naar de oorarts en die had gezien dat er veel vocht achter haar oortjes zat. Morgen hebben we opnieuw een controle om te kijken of er iets aan de oortjes gedaan moet worden. Heb je de oren van je zoon al laten nakijken?