11 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier vanaf het begin regelmatig sokken aan gehad en ook af en toe sloffen of schoenen. Ze loopt nu ook op blote voeten, sokken, sloffen en op verschillende soorten schoentjes die ze heeft.
Misschien een idee om gewoon elke dag weer te proberen sokken en/of schoenen aan te doen en zo je kleine er aan te laten wennen?
MOD
茅茅n jaar geleden
Hier ook een sokken hater.
Alles wat aan de voeten gaat, gaat net zo hard weer uit. En ze heeft toch echt sokken aangehad.
Ik trek ze steeds weer aan. En hoop dat ze ooit blijven zitten馃き
茅茅n jaar geleden
Heel herkenbaar! Inmiddels heb ik fijne schoentjes gevonden die ze laat zitten. Lang niet alle schoenen vond ze comfortabel zitten en deze waren ok茅. Ik heb ze stug meermaals per dag aangedaan en daarna lekker gelijk met haar gelopen zodat ze er ook plezier in kreeg. Het heeft denk 1,5 wk geduurt voor ze ze liet zitten (zolang ze bezig is). Sokken blijven uitvliegen vanaf het moment dat ze er bij kan :) ook die gaan meermaals per dag aan en weer uit (en weer aan, en weer uit馃槀)
茅茅n jaar geleden
Hoi! Ik heb sinds kort slofjes voor ons zoontje van de h&m, bruine stoffen slofjes, oprecht mega blij mee! Ze zijn super zacht, hij kan er heel goed op staan en hij krijgt ze niet uit. Ik moet wel erbij zeggen dat ons zoontje geen problemen heeft met sokjes, hij is eigenlijk nooit op blote voetjes. We hebben ook een stenen vloer..
茅茅n jaar geleden
Wij zijn tevreden over deze slofjes. Hier ook 1 die sokken/slofjes continu uit trekt. Deze blijven goed zitten en zijn moeilijk uit te trekken voor haar. Zit ook anti slip onder om te kunnen lopen.
茅茅n jaar geleden
Als extra is er op de markt vaak ook van die dikke sok slotjes te krijgen met antislip. Trek ze hier tot net onder haar knie dus die krijgt ze niet heel snel uit en voor 5 euro een prima pootjeswarmer.
茅茅n jaar geleden
Ik wilde ook de little riots halen, maar geen idee welke maat. In ons dorp dus nergens fysiek te vinden.
Nu geslaagd bij de HEMA. Leuke blauwe slofjes met antislip zool. Waar sokken echt direct uitgetrokken worden, laat hij deze aan. En met stappen rond te tafel/kast, lijkt het niet glad. Voor ons lijkt het dus een succesje.