17 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon sliep vrij vroeg al door, met 3 maandjes ongeveer. Toen hij 6/7 maanden was begon de ellende.. tot nu toe beland hij altijd tussen ons in. En dat is dus al al bijna een half jaar zo 🥲

één jaar geleden

Oh hier heeft ons zoontje nog nooit doorgeslapen en is inmiddels 11,5 maand dus ik ben niets anders gewend. Oplossing hier was een vloerbed waar een van ons bij gaat liggen totdat hij weer rustig is en dan sneaken we er tussenuit en gaan naar onze eigen kamer.

één jaar geleden

Slaapregressie bij 12 maanden?

één jaar geleden

Sprongetje 11 maand/slaapregressie? Hier hadden we het ook. Maar we zijn er eindelijk uit, jeeej. Na 2 maanden.. maar hè, we zijn eruit. Hij slaapt eindelijk weer s'avonds door. Snachts wordt hij altijd 1x wakker, voor wat melk. Maar daarna slaapt hij weer goed door.

één jaar geleden

Hier bijna 1 jaar. Ze sliep nooit door. Maar nu ook overdag drama. Duurt lang voordat ze slaapt en slaapt veel korter. Maar we hebben alles bij elkaar. Bij 1 jaar zit een slaapregressie. En die van ons dit in een ontwikkelingssprong. Ze gaat zelfstandig lopen. En krijgt sinds 2 weken tandjes. Het warme weer zal ook niet helpen

één jaar geleden

Goed om te weten dat hij niet de enige is! Ik heb die regressies en sprongetjes nooit zo bijgehouden, maar als dit zoiets is hoop ik dat het snel voorbij is. Wat een ellende. 🥲 Overdag is het soms ook onmogelijk om hem een tweede slaapje te laten doen, en die van gisteren duurde maar een half uur ofzo, dus ik vraag me af waar hij al zijn energie vandaan haalt momenteel. 😅

één jaar geleden

Hier al sinds begin augustus ook miserie. Veel meer wakker 's nachts maar dutjes en inslapen ging initieel nog vlot. Nu sinds twee weken alles dat met slapen te maken heeft de hel, krijsen zodra ze haar bed raakt terwijl ze doodmoe is. Ze belandt ook vaak naast me in bed nu, wordt soms elk uur wakker. Ik ben kapot. Zodra je haar oppakt is ze rustig. Heel veel ontwikkeling wel sinds midden juli en zware verkoudheid, twee nieuwe tandjes gekregen en die warmte. Die combinatie zal wel niet helpen. Zo lang gewoon dat ze 1 wakker werd 's nachts, was perfect ok.

één jaar geleden

Hier ook precies vanaf haar 1e verjaardag!! De dutjes overdag gaan lastiger en vanaf de avond dat ze in bed ligt, en de hele nacht, elke 1,5 uur huilen…

één jaar geleden

Hier ook drama sinds weekje. As vrijdag wordt ze een jaar. Maar soms ineens ook prima. Vandaag 2 dutjes zonder problemen en zelfs wakker gemaakt. Vanavond was het wel weer huilen Ondertussen is ze snipverkouden. En heeft ze 2 tandjes gekregen. Het lijkt erop dar boven ook2 door gaan komen.

één jaar geleden

Hier konden we hem een poosje in bed leggen en dan sliep hij. Nu is het weer vasthouden tot hij slaapt en weg leggen. Niet huilen, niet wakker worden oid. Alleen het inslapen is lastiger. Ik denk dat het hier te maken heeft met de verlatingsangst die hij heel erg heeft.

één jaar geleden

Jup al 4 nachten beland ze tussen 01:00-03:00 tussen ons in omdat ze met geen mogelijkheid verder in eigen bed wil slapen. Hebben we rond de 8,5mnd ook gehad en daarna kon ze ineens kruipen. Nu loopt ze al 1,5 maand dus ben benieuwd wat er nu komt 🤣🫢

één jaar geleden

Reactie op annaniempje

Hier konden we hem een poosje in bed leggen en dan sliep hij. Nu is het we ...
Hier gaat 's avonds het inslapen ook moeilijker. Ze gaat niet huilen, maar gewoon spelen en brabbelen. Kan zo uren duren, dus wij kiezen er ook vaak voor om haar even te knuffelen en dan valt ze toch snel in slaap. Ze heeft de nabijheid weer even nodig denk ik

één jaar geleden

Ja hier ook… 😅 Wij geven momenteel snachts weer een fles en dan valt hij wel weer in slaap.

één jaar geleden

We hebben dat ook heel lang gehad hier. Het gaat nu inmiddels weer wat beter. Dat is de hoop die ik je wil meegeven 😉

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Hier gaat 's avonds het inslapen ook moeilijker. Ze gaat niet huilen, maar ...
Hier ook echt de nabijheid. Dus die bieden we hem en dan gaat het goed.

één jaar geleden

Reactie op Daf91

We hebben dat ook heel lang gehad hier. Het gaat nu inmiddels weer wat bete ...
Haha dank je. Hier is het sinds de dag dat ik dit schreef weer verbeterd! Wat een opluchting! Hij wordt nu wel meestal nog een keer wakker ‘s nachts maar is dan wel weer in slaap te krijgen binnen 15 minuten.

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Wij geven nu een flesje dan valt hij weer in slaap