8 Reacties

één jaar geleden

Zeer herkenbaar!! De ergste nachten gaan zo; elk uur wakker vanaf 21 tot 2 en daarna van 2 tot 4 klaarwakker. Soms is het brabbelen en roepen, soms huilen. Maar niet krijsen alsof er iets is. Wij geven ook vaak een flesje om hem weer in slaap te krijgen. Werkt soms wel, soms niet. Duurt inmiddels bijna 2 weken dus ben er wel eens klaar mee 😭 geen tips dus helaas haha, alleen herkenning

één jaar geleden

Goed om te horen, maar niet fijn inderdaad! Ik probeer mezelf en mn man maar voor te houden dat alles een fase is. 🫠 Begon het bij jouw kindje na een ontwikkeling in lopen/praten?

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar en inderdaad ook al langer dan 2 weken! Ik vind dit het pittigste sprongetje (of slaapregressie, of een fase) ik hoop dat het net net zo onverwachts dat het aan kwam waaien, ook weer (snel) weg waait

één jaar geleden

Onze dochter sliep ook altijd door. Laatste 3-4 weken wordt ze echter elke nacht 1x wakker, ofwel om 23u ofwel om 5u. ‘s nachts blijft ze makkelijk 1-2u wakker en huilen in bed. ‘s ochtends valt ze vaak niet meer in slaap. Echt vermoeiend:( nog geen echte oorzaak gevonden…

één jaar geleden

Onze dochter slaapt ook ineens slecht! Ook nu ze net wat vaker los kan staan en meer begint te lopen (aan de hand). Ze eindigt de nacht nu vaak bij ons in bed omdat ze anders niet meer in slaap valt. In ieder geval fijn om te horen dat het bij de leeftijd kan horen (en hoop voor ons allemaal dat het snel voorbij is 😅)

één jaar geleden

Herkenbaar maar dan met verlatings angst bij het naar bed brengen ik ben altijd 24/7 bij men dochtertje En als ik haar savonds naar bed breng is ze soms wel 3 uur aan het scheeuwen en gillen en kan ze alleenmaar mama pappoa zeggen ik kan dan naar haar toegaan maar dan maak ik het allemaal alleen maar erger vaak krijgt ze dan helemaal een paniek aanval Snachts merkt ze ook welis dat ze weer alleen is en dan huit ze even kort en valt ze gelukkig weer in slaap

één jaar geleden

Reactie op hk06nr

Goed om te horen, maar niet fijn inderdaad! Ik probeer mezelf en mn man maa ...
Rond 12 maand hebben we ook een korte periode zoals deze gehad toen hij ging lopen. Dat was denk ik 4/5 nachten. Hij praat nu nog niet, maar begint wel interesse te krijgen in boekjes en wijzen naar dingen en dat ik dan moet benoemen wat het is. Dus het zou kunnen dat dat het is idd. Ik vind het ZO slopend. Afgelopen nacht ook weer na elk uurtje slaap weer minstens een half uur krijsend wakker. Ik kan echt niet meer 😭😭

één jaar geleden

Hier nog een. Dochtertje van 14maanden begint opeens heel ontevreden te gedragen. Zowel overdag als in de nacht. Niks is goed. Ze kan al een maandje zelfstandig lopen, maar heeft eergisteren ook de 14 maanden vaccinatie gehad, dus weet niet waar het precies aan ligt. Maar het lijkt alsof ze niet lekker in dr vel is. :( hopelijk een fase die snelvoorbij gaat.