213 Reacties

één jaar geleden

Wat fijn al die doorslapende baby’s 👶🏼 🥰. Hoeven jullie er nooit uit voor een speen?

één jaar geleden

Reactie op Mikaa122

Wat fijn al die doorslapende baby’s 👶🏼 🥰. Hoeven jullie er nooit uit voo ...
Hier heeft ie geen speen.. hij werd boos als we die aanboden 😅 op zich fijn hoef daar nooit voor heen

één jaar geleden

Onze dochter sliep met 10 weken door, van 19:30 tot 6:30. Heeft ook geen avondfles meer. Heerlijk, maar echt luxe! Onze eerste dochter sliep pas met een half jaar door.

één jaar geleden

Reactie op Y23

Aanvulling op vorige bericht: ik hou hierin wel altijd rekening met het 'sc ...
Een schema heeft mijn dochter nog niet, die slaapt wanneer ze moe is. Slaapt gelukkig wel ook overal, in de auto, wandelwagen of in iemand armen. Maar als ze straks 4 maanden is en naar 2 of 3 vaste slaapjes gaat zal ze toch in haar bed moeten liggen voor mijn gevoel.. dan zit je toch veel thuis zo lijkt het nu

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 9 weken en slaap sinds de laatste 2 dagen van 19:00 tot 12:30/01:30 en dan weer om de 2 uren. Hier ben ik al heel blij mee maar jammer dat hij niet zo lang doorslaapt vanaf 22:00/23:00 uur.

één jaar geleden

Reactie op Blessedmomtobe

Ons zoontje is nu 9 weken en slaap sinds de laatste 2 dagen van 19:00 tot 1 ...
Mooi begin!! Het gaat stapsgewijs!

één jaar geleden

Reactie op dddi

Mag ik vragen hoelang is jouw baby “wakker”. Mijn baby ook 13wk en gemidde ...
Ja zoiets uur tot twee uur wakker, afhankelijk van tijdstip. Ochtend slaapt hy by my goed, van 09.00 tot 12.00, middag van 15.00/17.00 maar t wisselt enorm. Heb een beetje een ritme te pakken maar hij is heel veel ziek geweest al helaas dus constant verpest ritme.

één jaar geleden

Reactie op Vylu

Fijn om dit te lezen! Mijn zoontje van 12 wkn komt om precies dezelfde tijd ...
Hahaha ik zal aan je denken straks, waardeloos soms. Ik weet niet wat het is, hy drinkt en gaat weer verder slapen maar alsnog merk ik nu wel dat ik beetje zat begin te raken. Geef je borstvoeding of flesvoeding,

één jaar geleden

Onze dochter is nu 8 weken en slaapt van 22.00 tot 07.00 ongeveer. Echt heel fijn.

één jaar geleden

Mijn dochter (11 weken) krijgt om 19:00 haar flesje slaapt dan rond 20;00 uur we maken haar om 23:00 wakker voor de laatste fles dan slaapt ze tot 7:00 uur krijgt ze flesje dan brengen we haar nog naar bed voor haar ochtend slaapje we moeten haar dan vaak om 10:30 wakker maken ook fijn voor als je een keer wil uitslapen 😆😊

één jaar geleden

Reactie op **Lieke123

Mijn dochter (11 weken) krijgt om 19:00 haar flesje slaapt dan rond 20;00 u ...
(Wij hebben het idee omdat we die fles om 23:00 nog geven wel dubbel omdat je haar wakker maakt maar onze dochter slaapt erna weer snel in, maar wij hebben dus het idee dat ze hierdoor heel goed doorslaapt)

één jaar geleden

Ons zoontje is vandaag al 9,5 week. Hij is nu al een week lekker aan het slapen om 19:00/20:00 laatste fles van 130cc bv om 01:00/02:00 weer 130cc bv, om 04:00/05:00 weer 130cc bv en dan meestal tussen 07:00/08:00 nog een 130cc bv en dan begint onze dag.

één jaar geleden

Voor degene waarvan de baby's doorslapen.. vanaf welke tijd start je de dag en wanneer zie je het nog als nachtvoeding?? Hier slaapt die na zijn fles van 22.30/23.00 de ene dag tot 5.30 en dan weer ineens wel tot 7.00. Dus soms krijgt die een nachtvoeding en slaapt die daarna nog door tot 9/9.30 en de andere dag staan we wel om 7.00 op dus soms krijgt die 5 flessen en dan weer 6.. het is 1 grote chaos. Vooral omdat hij overdag niet langer dan 45 minuten slaapt dus als hij er om 7 uur al uit is dan is het echt een hele lange dag aangezien die dan halverwege de middag al oververmoeid en chagerijnig is. Ik vond het eerlijk gezegd fijner toen die nog standaard een nachtvoeding kreeg en we ritme hadden 🙈

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu 13 weken en hij slaapt nu sinds een week of 3 redelijk door. Hij slaapt van 20.00 tot 22.00, maar nog niet heel vast. Vaak moeten we m dan nog even wiegen. Om 22.00 zn laatste fles van 180 CC en dan slaapt hij tot 7. Meestal wordt ie rond half 4 even wakker en gaat ie op zn duim zuigen, soms wil ie een speentje en valt ie weer in slaap. Eerste fles krijgt hij dan weer tussen 7 en half 8. Ik ben heel erg blij dat dit zo goed werkt en besef me dit ook maar al te goed!

één jaar geleden

Reactie op JacquelineElisa

Mijn zoontje is nu 13 weken en hij slaapt nu sinds een week of 3 redelijk d ...
We hebben hier overigens ook best wat werk in zitten. Vooral in het begin toen hij nog een nachtvoeding kreeg rond 4. Die hebben we elke nacht een kwartier later gegeven tot hij aan de 7 uur zat. Vervolgens kwam er ook nog wintertijd en konden we weer opnieuw beginnen. Maargoed, het heeft wel geresulteerd in wat het nu is.

één jaar geleden

12 weken. Hier om 18.00 de fles 180 en 18.30 in bed. 22 uur fles 180 Vorige week 2 nachten doorgeslapen en daarna niet meer. Vannacht weer doorgeslapen na de fles van 22 uur tot 7.30 uur. Ik start de dag altijd tussen 7 a 7.30 uur. En daarna hou ik de wakkertijden aan per leeftijd.

één jaar geleden

Reactie op An_1992

Voor degene waarvan de baby's doorslapen.. vanaf welke tijd start je de dag ...
Dochter (14 weken) slaapt van 19 tot 7. Geef bv op verzoek. Laatste voeding is tussen 6:30 en 7. Soms komt ze dan nog een keer tussen 3 en 4. Ik start de dag altijd tussen 7 en 7:30. Als ze een nachtvoeding heeft gehad en nog slaapt om 7 uur maak ik haar wakker. Zo duurt haar dag ongeveer 12 uren en de nacht ook 12 uren. Overdag doet ze 3 of 4 dutjes. Soms een duurt een dutje anderhalf uur soms 45 min. Maarr dat is hoe het voor ons werkt. Elk mens is anders 😉

één jaar geleden

Jeetje wat slapen veel kindjes al door… wij zijn jaloers! 2 weken geleden sliep onze zoon van 22.00-5.30 uur. Dit vonden wij al heel fijn! Maar sinds vorige week wordt hij nu rond 3 uur weer wakker.. daarna slaapt hij ongeveer weer tot half 7 uur. Hopelijk krijgt hij snel weer het ritme van 2 weken geleden😇 hebben jullie ook dat het zo wisselt?

één jaar geleden

Kayleigh slaapt al sinds 6 weken door🤭 krijgt tussen 22.30 en 23.30 laatste fles. De ene dag slaapt ze tot 7 en de andere dag tot 8/8.30🙈

één jaar geleden

Reactie op Samantha-89

Jeetje wat slapen veel kindjes al door… wij zijn jaloers! 2 weken geleden ...
Ja hier in ieder geval wel erg verschilend maar meestal heeft die wel een soort van ritme een week lang en dan slaat het of ineens om of langzaam bijvoorbeeld iedere dag een half uur eerder.. en dan is het ritme wat ik net dacht te hebben weer helemaal weg 😜 Maar zo gaat het met dutjes overdag ook. Vanaf 6 weken tot een week of 11 sliep die overdag bijna nooit langer dan 30 minuten en dan soms ineens wel 3 uur 😴 Daarna kon die ineens wel 45 minuten vol maken dus in ieder geval een hele cyclus en met 12 weken ging die ineens dagelijks dutjes van 1.5 uur doen dus ik dacht 'yes hij kan het 💪'. Heeft die 2 weken volgehouden en nu slaapt die inmiddels overdag weer max 20-30 minuten per keer.. echt nooit saai met zo'n kind haha 😜